2021-07-15, 10:45
Medlem
Pandalina4s avatar
Med EU sjukvårdskortet är det ibland gratis eller till en väldigt billig penning, några hundra högst möjligt för Abbe att få läkarhjälp med vageln. Men det vet väl inte en obildad Vagelito.
Citera
2021-07-15, 11:33
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Med EU sjukvårdskortet är det ibland gratis eller till en väldigt billig penning, några hundra högst möjligt för Abbe att få läkarhjälp med vageln. Men det vet väl inte en obildad Vagelito.

Kul att du sa det just idag, han håller på att ta bort den nu..
Citera
2021-07-15, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4

Även små belopp känns stora när man inte har några pengar
Citera
2021-07-15, 11:40
Bannlyst
https://ibb.co/qrc8kT5
https://ibb.co/55G3DGm

Hela hans tillvaro handlar om att reagera på allt som skrivs om honom här

Det glädjer mig.
Abbe, jag sitter och anmäler dina kiss sprayer till bland annat tullverket och instagram och Snapchat, så att du knappt kan försörja dig.

Ta mitt råd nu och erkänn mordet,gör ett seriöst försök att betala skadestånd åt anhöriga och sluta lura ungdomar att inhalera kemikalier, så låter jag dig få va i fred.
Citera
2021-07-15, 14:10
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Vi har kommenterat hans tunnhårighet innan men kolla senaste storisen. Vad är det som händer? Snart flint och han är knappt 25 år (?)

Han åldras inte med värdighet precis.
Citera
2021-07-15, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zielinsky
https://ibb.co/qrc8kT5
https://ibb.co/55G3DGm

Hela hans tillvaro handlar om att reagera på allt som skrivs om honom här

Det glädjer mig.
Abbe, jag sitter och anmäler dina kiss sprayer till bland annat tullverket och instagram och Snapchat, så att du knappt kan försörja dig.

Ta mitt råd nu och erkänn mordet,gör ett seriöst försök att betala skadestånd åt anhöriga och sluta lura ungdomar att inhalera kemikalier, så låter jag dig få va i fred.

Glöm inte skatteverket, verkar inte finnas något bolag reggat så allt sker svart. Det brukar masen inte tycka om och eftersom man kan betala med kort borde det vara relativt enkelt för myndigheten att spåra.

Och eftersom jag vet att du läser här Abbe så vill jag bara återigen påminna dig om när du skickade nakenbilder på en tjej till hennes familj när hon låg trammad.
Citera
2021-07-15, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byxbensgubben
Mmm. Och den som har sett det hade inget batteri kvar i telefonen då eller? Lägg ner sådant här trams.
Trodde dom flesta visste vad Abbe gjorde där nere.
Citera
2021-07-15, 15:53
Medlem
Vad har hänt med hans hår? Är ju bara några tofsar kvar. Så snabbt kan väl inte håret falla av på naturlig väg? Dags för Abdalla att göra en Reinfeldt typ nu.
Citera
2021-07-15, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bruk1313
Vad har hänt med hans hår? Är ju bara några tofsar kvar. Så snabbt kan väl inte håret falla av på naturlig väg? Dags för Abdalla att göra en Reinfeldt typ nu.

Kanske var Bilbatteriet som brände sönder rötterna 🤪

Snart får vi se Batteriet i keps 24/7.
Citera
2021-07-15, 17:45
Medlem
XtraXs avatar
Lägger upp gammal bild där han visar upp sig efter gymmet. Vill väl dölja att han börjar se ut som skalle per.

Bjöd dock på ett väldigt tufft citat.

”I will never give up. No matter what. Let the haters hate. I will continue the war until i take my last breath.
Citera
2021-07-15, 18:17
Medlem
Älskar hur många jävla videos med budskapet "the past is the past" han postar. Han brottas verkligen med sina demoner! Han kommer ALLTID söka bekräftelse och hoppas bli beundrad av medmänniskor medan i själva verket tycker alla att han är en loser och parasit. Det vet han också och därför får vi "jag lever livet medan mina hatare brinner"-inlägg. Egentligen är det fan synd om honom på något sätt, så JÄVLA trasig och försöker på ALLA sätt få bekräftelse. Minns ni inte video där han nästan börjar lipa för att han lyckats vända sitt liv genom samarbeten med börsnoterade bolag som visade sig vara pyramidspel med skitprodukter från kina... nu säljer han lustgas... alltså fyfan vilket jävla pissliv.
Citera
2021-07-15, 19:15
Medlem
irrljuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Skojar du eller? Drar garanterat in mycket mer från Sunkiss, får säkert massa % på sin rabbatkod. Skulle tro han drar in 150 lax varje månad minst. Sen all reklam han gör på sin insta restauranger, klubbar, rebull, Gibraltar, apor, vattenskotrar etc etc. Säkert 200 lax bara på det. Han lever livet mannen.

Vänta nu, tror du på allvar att det han delar på insta gör att han tjänar pengar och är finansierat av företag/ägare? Hahahaha....
Senast redigerad av irrljus 2021-07-15 kl. 19:17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in