Citat:
Problemet är att kriminella ligor från öst fritt kan resa in eftersom det inte finns någon gränskontroll. När politikerna heller inte vill ge tullen resurser och befogenheter att stoppa och beslagta misstänkt stöldgods på väg ut så blir det en pullfaktor.Östeuropéer är det egentligen inga problem med. Polacker tex är egentligen hyvens folk och väldigt arbetssamma. Det är riktiga karlar, något som kanske behövs i Sverige av idag. De är våra vänner. De behövs.
Albaner däremot är jag mycket skeptisk till. Det är väl de enda européerna som inte klarar av att assimilera sig i Sverige. De är dessutom muslimer.
Östasiater, thailändare och adopterade borde självklart få stanna. Även en och annan högutbildad Iranier tycker jag kan få bidra.
Men sen tycker jag resten inte har någonting i ett modernt och civiliserat samhället att göra. Islam borde självklart också förbjudas. Religionsfrihet är det enda jag som klassisk liberal vill förändra pga islam. Tillåt alla andra religoner så länge det pågår ostört och i hemmet. Men inte islam.
Den antidemokratiska lagen om HMF skal självklart även den tas bort.
Svenskarna lever bäst i ett så etniskt homogent samhälle som möjligt. Det gjorde vi fram till 90-talet, då vi toppade alla internationella listor och omvärlden beundrare oss. Vi var världsledande i både, industri, sport och musik.
Nu sjunker vi som en sten, enbart pga massinvandringen från tredje världen. Allt hade kunnat undvikits och allra går att åtgärda.
AFS 2022.
Albaner däremot är jag mycket skeptisk till. Det är väl de enda européerna som inte klarar av att assimilera sig i Sverige. De är dessutom muslimer.
Östasiater, thailändare och adopterade borde självklart få stanna. Även en och annan högutbildad Iranier tycker jag kan få bidra.
Men sen tycker jag resten inte har någonting i ett modernt och civiliserat samhället att göra. Islam borde självklart också förbjudas. Religionsfrihet är det enda jag som klassisk liberal vill förändra pga islam. Tillåt alla andra religoner så länge det pågår ostört och i hemmet. Men inte islam.
Den antidemokratiska lagen om HMF skal självklart även den tas bort.
Svenskarna lever bäst i ett så etniskt homogent samhälle som möjligt. Det gjorde vi fram till 90-talet, då vi toppade alla internationella listor och omvärlden beundrare oss. Vi var världsledande i både, industri, sport och musik.
Nu sjunker vi som en sten, enbart pga massinvandringen från tredje världen. Allt hade kunnat undvikits och allra går att åtgärda.
AFS 2022.
Det var längesedan som exempelvis litauisk polis berättade i polistidningen att deras yrkeskriminella söker sig till Sverige för vår slappa inställning. I Litauen låses de in, här vill inte ens politikerna stoppa utförsel av stöldgodset, än mindre låsa in brottslingarna.
Samma sak med zigenare och prostituerade, de har ingen rätt att befinna sig i Sverige om de inte söker jobb. Således kan de utvisas enligt gällande EU-regelverk, men det vägrar politikerna se till att polisen gör.
Så du hånar folk som inte har gott om pengar sympatisk jävel verkar du allt vara inte ett dugg bättre än de högfärdiga babbarna vi släpper in.