2021-07-12, 15:31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av aw
Det saknar betydelse för mig vem som säger vad.

Att lösa eventuella mindre och sällsynta hälsoproblem som covid ställer till med hos icke-riskgrupper är inget akut problem, som man måste stressa fram en lösning på. Det problemet kan man lägga 10-20 år på, och lösa i lugn och ro som vilken annan sällsynt sjukdom som helst.

Det saknar inte betydelse för mig. Jag sätter större tilltro till en myndighet än skribenter på Flashback.
Citera
2021-07-12, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Esrum
Er lidt højere.

https://covidstatistik.se/provtagningar#andel-positiva-veckovis
Läser du V27?
Citera
2021-07-12, 15:35
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeleZacha
Skönt att Baylan nu meddelar att ännu fler restriktioner försvinner, var lite nervös. Nu kan vi glädjas över att 100 % av platserna på tåget kan bokas igen och att kvadratmetersregeln på många ställen försvinner. Synd dock att det dröjer ända till september innan vi öppnar upp ytterligare...

När försvinner vaccinpassen?
Citera
2021-07-12, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Det saknar inte betydelse för mig. Jag sätter större tilltro till en myndighet än skribenter på Flashback.

Och du sätter även stor tilltro till kriminella läkemedelsbolag som mutar sig fram, uppenbarligen.
Citera
2021-07-12, 15:50
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalHandyman
Hade de fått ta ansvar för eventuella biverkningar hade det inte blivit något vaccin, eller det hade tagit 5-10 år, vilket väl är det normala. Nu ville makthavarna i många, alla, länder prompt ha ett vaccin nu mot en förkylning och då fick de det, på detta villkor. Vad man än anser om läkemedelsbolag är det fullt rimligt.

Också en rimlig anledning till att avstå att låta sig vaccineras...

Ge till alla riskgrupper, överviktiga och ängsliga hypokondriker. Problemet löst.
Citera
2021-07-12, 15:51
Medlem
GeleZachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Vi får hoppas att de försvinner så fort som möjligt. Är iaf glad att de inte används inom Sverige för att typ kunna få gå på klubb eller ens gå och klippa sig, finns andra länder som har det (bla Danmark om jag inte har fel)
Citera
2021-07-12, 15:56
Medlem
MittMalmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1

ALDRIG... det är just det som är en del av C19 projektet... den lilla "nyckel" du måste ha för att få lov att röra dig fritt i samhället.

Detta vet självklart regeringen om.. men ljuger för sitt folk och lajvar "pandemi" .. göra med värdelösa munskydd så det syns ordentligt att något "farligt" finns i luften... hade dödstalen varit i nivå med skräckpropagandan hade givetvis sådana knep inte behövts.

Det som är glädjande är att se länder i forna ÖstEuropa som levt med lögner från politiker i många år har i betydligt större utsträckning analyserat situationen mer korrekt och vägrar därmed vaccinera sig.

VIDRIGT att folkvalda springer globalisterna ärenden och ljuger sitt eget folk rätt upp i ansiktet för sin egna karriärs skull
Citera
2021-07-12, 15:59
Medlem
Man lyssnar på radion nu då de intervjuar personers argument för eller emot vaccinering, och det verkar som att lowlife-personer inte ska vaccinera sig, och sen de mer bildade personerna är positiva till vaccinering.
Citera
2021-07-12, 16:04
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pungen98
Man lyssnar på radion nu då de intervjuar personers argument för eller emot vaccinering, och det verkar som att lowlife-personer inte ska vaccinera sig, och sen de mer bildade personerna är positiva till vaccinering.

Det var nog mer bildade som köpte Hitlers propaganda också.
Citera
2021-07-12, 16:07
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeleZacha
Vi får hoppas att de försvinner så fort som möjligt. Är iaf glad att de inte används inom Sverige för att typ kunna få gå på klubb eller ens gå och klippa sig, finns andra länder som har det (bla Danmark om jag inte har fel)
Ett helt sjukt påfund. Man kan inte behandla medborgare på det sättet och tvinga på folk nödgodkända vacciner för att ha tillgång till samhällets tjänster och funktioner.
Citera
2021-07-12, 16:07
Medlem
Citat:

Tror inte många ”bildade” personer vill gå ut med att de väntar med vaccinet eftersom det blivit något sorts stigma. Många följer nog bara strömmen som vanligt i det här landet.

Ungefär som när alla ”bildade” joinade ”vi gillar olika”. Fråga dom vilken sorts olika de gillade och de vet inte själva. Hummus kanske. Ja allt annat vi fick på köpet behöver jag inte påpeka. Bara ett exempel på ”bildade” människor som tror de gör något gott för samhället utan att tänka själva.
Citera
2021-07-12, 16:08
Medlem
AnnaDeas avatar
Citat:

Alla de som är pro-vaccinering är samma skräp som spottade på de som använde munskydd för ett år sedan.

Det bottnar till att man är rädd att samhället ska stängas ner, och allt som oftast är det samma människor som vill att Löfven's globalistdårskap ska gå igenom.

Kort och gott alla som som lyssnar på MSM och regeringen.

Äpplet faller inte långt från trädet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in