Citat:
Ursprungligen postat av
Talking-Donkey
Vad menar?
Att SD är bara litet dumma, men Muslimer är mera dumma?
Nu blandar du mellan ett parti och människor som följer en religion. SD är ett parti. Muslimer är människor som följer Islam. Du kan såklart kritisera SD och jag misstror dig inte med att det finns idioter även inom SD, även om jag mer tror att det är folk som röstat SD som hotat dig, och inte de politiskt aktiva, dvs inte partiet i sig, men kN såklart ha fel och då hoppas jag att de blivit uteslutna ur partiet.
Jag menarinte att muslimer är mera dumma - vad fick du det ifrån??? Jag menar dock att islamism är långt värre än den nationalism som SD förespråkar. Att kritisera islam ger värre konsekvenser än att kritisera SD, inte pga "att alla muslimer är dumma", utan pga att mängden helt rabiata extremister inom islam ändå är i miljontal världen över trots att de flesta inte är våldsamma, och till skillnad från Conny och Johnny som hotar via internet eller telefon, så gör de slag i sina hot.
Vill även klargöra att jag på inget sätt menar att förminska att du blivit hotad. Det är såklart en hemsk och förjävlig upplevelse som man inte skall bli utsatt för bara för att man kritiserar någon, oavsett vem eller vad man kritiserar