2021-06-28, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.R.
Jaha... Nästa gång Farsh*d kommer ut så kommer han ut som en dömd våldtäktsman...
Det är väl en fjäder i hatten att ha våldtagit en svennehora.
Citera
2021-06-28, 19:01
Medlem
oceandrives avatar
Kul för sonen att pappan våldtagit en drogad tjej med bilnycklar i hans säng...
Citera
2021-06-29, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oceandrive
Kul för sonen att pappan våldtagit en drogad tjej med bilnycklar i hans säng...
Den omfattande kriminaliteten har nog påverkat barnens tillvaro ganska mycket redan innan men jo, att pappa och hans kompisar våldtagit någon i ens egen säng torde ta det hela till en ny nivå. Om jag uttrycker det försiktigt så skulle jag nog påstå att föräldrarnas vandel påverkar barnen negativt men vad vet jag, en gammal avundsjuk tråkmåns som jag är.
Citera
2021-06-29, 23:27
Medlem
HemligaBrevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
Stort tack, den här "riktiga sanningen" var särskilt efterlängtad.

Det gick väl till ungefär som man kunde föreställa sig. Hon åkte dit frivilligt och då tolkar de inblandade det som att allt är tillåtet. Salem var ju rentav en sådan hedersknyffel att han faktiskt bad "deras lilla hora" om lov att slå henne i ansiktet. Att hon var för neddrogad för att kunna svara saknade uppenbarligen helt betydelse. Och om hon inte var förmögen att protestera mot det så var det väl självklart grönt ljus att också peta upp saker såsom en bilnyckel i henne utan att bekymra sig om vad hon själv ville. Jag betvivlar verkligen inte att alla GM på fullt allvar anser att de inte gjort något fel. Lyckligtvis saknar det helt betydelse.

Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
Den omfattande kriminaliteten har nog påverkat barnens tillvaro ganska mycket redan innan men jo, att pappa och hans kompisar våldtagit någon i ens egen säng torde ta det hela till en ny nivå. Om jag uttrycker det försiktigt så skulle jag nog påstå att föräldrarnas vandel påverkar barnen negativt men vad vet jag, en gammal avundsjuk tråkmåns som jag är.

Hahaha, en eloge till dig, du skriver så bra. Som jag skrattade när jag läste den sista meningen
Citera
2021-06-30, 15:39
Medlem
Om man läser så har tjejen alltså använt droger innan festen på eget initiativ eftersom preparaten har varit i kroppen en längre tid än den tiden mellan kvällen och provtagningen.

Många här inne som vill att de ska bli straffade pga tidigare belastningsregister. Men för en sak där tjejen kollat på porr och vill ha gruppsex med flera män, tagit droger troligtvis dagarna innan händelsen, kommit till platsen frivilligt, sugit av båda männen samtidigt men inte haft sex för männen gick därifrån..
En person som tar droger frivilligt och fantiserar om sjuka grejer.
För att männen varit dumma nog att gå på detta och utföra de hon ville så kan man inte döma någon för våldtäkt eftersom allt varit planerat från bo…

Troligen offret som planerat detta för att hämnas från tidigare händelse

Släpp dom fria..
Citera
2021-06-30, 21:25
Medlem
Fröken - Vad jobbar din pappa med??
Elev - Min pappa brukar sälja röv på en bög bordell.
Fröken - Men nä, nu ljuger du va??
Elev - Ja det är sant, men det är så pinsamt för min pappa säljer ju ladd och våldtar kvinnor på sin fritid.
Citera
2021-07-01, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inter2018
Om man läser så har tjejen alltså använt droger innan festen på eget initiativ eftersom preparaten har varit i kroppen en längre tid än den tiden mellan kvällen och provtagningen.

Många här inne som vill att de ska bli straffade pga tidigare belastningsregister. Men för en sak där tjejen kollat på porr och vill ha gruppsex med flera män, tagit droger troligtvis dagarna innan händelsen, kommit till platsen frivilligt, sugit av båda männen samtidigt men inte haft sex för männen gick därifrån..
En person som tar droger frivilligt och fantiserar om sjuka grejer.
För att männen varit dumma nog att gå på detta och utföra de hon ville så kan man inte döma någon för våldtäkt eftersom allt varit planerat från bo…

Troligen offret som planerat detta för att hämnas från tidigare händelse

Släpp dom fria..

Låter snarare som en tjej som lider av psykiskt ohälsa och självskadebeteende.
Sen psykiskt sjuka män som väljer att utnyttja en tjej som redan mår dåligt.
Jag är själv tjej och hade aldrig velat bli utsatt för ett sådant sexuellt övervåld. Tror inte många tjejer hade njutit av att få nycklar uppkörda. Tror ingen frivilligt försätter sig i en sådan situation, iaf inte om man mådde bra. Kanske var hon nyfiken på en 4 Kant. Kanske hon ville imponera på killen hon "dejtade". Men tror inte hon var med på att bli utsatt för detta övervåld. Blåmärken och skadorna säger endel.

När jag läste domen tyckte jag inte att de framkom att hon måste ha tagit drogerna flera dagar innan?
Citera
2021-07-02, 16:41
Medlem
GaltJohns avatar
Så det är ingen som har tagit ut FUP för att kunna göra klarhet i vad som hänt? Tänkte att det var vissa tangentbordsriddare här som var väldigt på ett tag.
Citera
2021-07-02, 16:58
Medlem
Kriitans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaltJohn
Så det är ingen som har tagit ut FUP för att kunna göra klarhet i vad som hänt? Tänkte att det var vissa tangentbordsriddare här som var väldigt på ett tag.

Ringde till tingsrätten och dom sa att allt var under sekretess, vilket är jättekonstigt i så fall. Men har även ringt om andra ärenden, och dom har börjat att vilja ha betalt för allt. Så kände att det inte var lönt att be dom sekretesspröva och lämna ut FUP. Tråkig utveckling hos tingsrätten I Skövde. För fram tills för ett halvår sedan lämna dom alltid ut FUP kostnadsfritt.
Citera
2021-07-03, 23:19
Medlem
Är de här grabbarna verkligen ett socialt accepterat gäng i Mariestad eller?? I en annan kommun hade de ju ganska snabbt lynchats liksom?? Mariestadsfolket må vara det fegaste i sitt slag va?? Man tar ansvar för där man bor.
Citera
2021-07-05, 13:34
Medlem
GaltJohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kriitan
Ringde till tingsrätten och dom sa att allt var under sekretess, vilket är jättekonstigt i så fall. Men har även ringt om andra ärenden, och dom har börjat att vilja ha betalt för allt. Så kände att det inte var lönt att be dom sekretesspröva och lämna ut FUP. Tråkig utveckling hos tingsrätten I Skövde. För fram tills för ett halvår sedan lämna dom alltid ut FUP kostnadsfritt.
Skulle kunna gå att samla ihop pengar för denna. Det har ju vi på Flashback gjort tidigare.
Citera
2021-07-09, 15:51
Medlem
Först och främst: tjejen har blivit utsatt för ett hemskt övergrepp. Har svårt att tro att man offrar sin kropp på det sättet bara för att ”ge igen”. Skäms på er springpojkar som sprider rykten i tråden om att detta var planerat från tjejens sida!

En annan tanke: dessa låtsas gangsters har alltså haft bånge…tillsammans.…undra om den ena blev avundsjuk när han såg storleken på den andres? Gick dom igång på att se varandra med?
Synd att vi i Sverige ändå har reko fängelsemiljöer. Fatta hur kul det hade varit om herrarna hade fått sitta i ett ex amerikanskt fängelse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in