Citat:
Ursprungligen postat av
Inter2018
Om man läser så har tjejen alltså använt droger innan festen på eget initiativ eftersom preparaten har varit i kroppen en längre tid än den tiden mellan kvällen och provtagningen.
Många här inne som vill att de ska bli straffade pga tidigare belastningsregister. Men för en sak där tjejen kollat på porr och vill ha gruppsex med flera män, tagit droger troligtvis dagarna innan händelsen, kommit till platsen frivilligt, sugit av båda männen samtidigt men inte haft sex för männen gick därifrån..
En person som tar droger frivilligt och fantiserar om sjuka grejer.
För att männen varit dumma nog att gå på detta och utföra de hon ville så kan man inte döma någon för våldtäkt eftersom allt varit planerat från bo…
Troligen offret som planerat detta för att hämnas från tidigare händelse
Släpp dom fria..
Låter snarare som en tjej som lider av psykiskt ohälsa och självskadebeteende.
Sen psykiskt sjuka män som väljer att utnyttja en tjej som redan mår dåligt.
Jag är själv tjej och hade aldrig velat bli utsatt för ett sådant sexuellt övervåld. Tror inte många tjejer hade njutit av att få nycklar uppkörda. Tror ingen frivilligt försätter sig i en sådan situation, iaf inte om man mådde bra. Kanske var hon nyfiken på en 4 Kant. Kanske hon ville imponera på killen hon "dejtade". Men tror inte hon var med på att bli utsatt för detta övervåld. Blåmärken och skadorna säger endel.
När jag läste domen tyckte jag inte att de framkom att hon måste ha tagit drogerna flera dagar innan?