Citat:
Ursprungligen postat av
Siix
Jasså! Är det mycket godhetsrunkande och förnekelse-övningar på Twitter? Är det det som brukar kallas för Twitter-storm? Behövs väl inte mycket idag för att trigga igång en sådan kan jag tro. I konformismens och snöflingornas tidevarv. I detta fallet räckte det med att tala om en självklar sanning. Från att de har växt upp med det extrema PK-hycklandet, så fick de en för stor skopa sanning för att orka svälja. Hehe, blir roligt att bevittna när hela skutan nu ska gira tvärt. Synd bara att nationen hunnit bli så misshandlas. Det är ledsamt, men gjort är gjort. Fick iaf hinna växa upp när Sverige var Sverige. En underbar tid!
Hey Siix - du har väl varit med så pass länge att du vet att en snöflinga kan bli till en hel snöstorm...
Själv roar jag mig med att reta soja-pojkar när de står utanför den lokala butiken och vill försöka sälja in "Barns rätt till skolgång".... tydligen så är inte kommentaren: "Få de styrande i sub-sahara och mellan-amerika att sluta kriga så kan barnen få skolgång" inte rätt ordval..
Titta på Ebba - hon sade sanningen... vad hände.. det gick åt pipsvängen...
Kristersson sa sanningen också... och nu hotar Mållgan med att hans stol kan bli brunsmetad - vilket säger mer om Mållgans toa-vanor...
Nu väntar jag bara på Ebbas nästa utspel som ska få media att dra igång nästa snöstorm...