2021-07-06, 18:49
  #193
Medlem
Ninow är hade inte ”lämnat” FLG hans Rinkeby klick är bara inte lika nära som han är med Tensta grabbarna från FLG plus folk sitter

Jon4t4n och 1ly4s är väll next up 🤥 (HH)
Citera
2021-07-06, 18:51
  #194
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigrob
Vad många Ls Shottaz har tagit. Dags att lägga ner och skriva in sig på arbetsförmedlingen
Folk trodde att FlG är stabila nog att köra mot DP och HH samtidigt. Hoodz och Piraten kommer bli muckpresent till Talle och Musse 🤣
Citera
2021-07-06, 18:51
  #195
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Public.Enemy
Ninow är hade inte ”lämnat” FLG hans Rinkeby klick är bara inte lika nära som han är med Tensta grabbarna från FLG plus folk sitter

Jon4t4n och 1ly4s är väll next up 🤥 (HH)

Många av dom där Tensta boysen är inte FLG. Många var arga på honom i Byn har jag hört
Citera
2021-07-06, 18:53
  #196
Medlem
McMakrills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RadhusRoland
Känns som han i mitten på bilden "Hoods" ligger risigt till nu när polarna som står brevid han blivit mördade.

Är han näst på tur eller vadå?
Ser mörkt ut för "Hoodz"...
Citera
2021-07-06, 18:53
  #197
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rennato
Folk trodde att FlG är stabila nog att köra mot DP och HH samtidigt. Hoodz och Piraten kommer bli muckpresent till Talle och Musse 🤣

DP har rensat Shottaz.. Dom grabbarna missar inte. När dom skjuter folk dör. HH däremot har förlorat grabbar och tror flg kan köra mot dom. Men är de tillsammans med dp så är det lika bra lägga ner och gå söka jobb istället på hemlig adress
Citera
2021-07-06, 18:55
  #198
Medlem
Otems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Nej. Lämnat FLG. Ryktas att de vill klippa honom tidigare.

Så en intern konflikt inom FLG? Skjutit en av sina ''egna''?
Citera
2021-07-06, 18:56
  #199
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intenog
Dannes flickvän är negress.

Är hon somalier? Det finns en svensk i Sollentuna med somalisk tiktok tjej!
Citera
2021-07-06, 18:58
  #200
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Otem
Så en intern konflikt inom FLG? Skjutit en av sina ''egna''?

FLG är fittor som dödar gamla vänner som Poy, Ali från skogås och försökte med Ayye. Ingen tillit i en sån smutsig grupp. Därför tillslut kommer hela den ligan bli klippta. Shottaz blev överkörda av DP och lät FLG döda och försöka döda deras egna
Citera
2021-07-06, 19:02
  #201
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otem
Så en intern konflikt inom FLG? Skjutit en av sina ''egna''?

Ja, jag gissar på det. Ovanligt tyst i tråden också...
Citera
2021-07-06, 19:05
  #202
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigrob
Skitsnack många hesdshooters i västerort. Pratat med många nu. Det verkar vara internt flg. Om inte då är det dp eller hh. Ingen Danne har åkt in i byn och klippt någon. Vad är det för goja? Vad fan är Hertis?

Hur fan värdelös alt ointresserad är svenska polisen om du, genom några samtal får fram namn. Medans dom yrar runt som höns

Ingen föds ju med en tabbe i näven, så de är utbildade eller utbildar sig i hanteringen. De kan ej va så svårt att ringa in skytten/skyttarna

Vad är nästa steg? När den eller dom bästa skyttarna slagit ut resten, då är dom mer utbildade i skarpa lägen än va svenska militären nånsin kommer bli.

Vem ska behöva bli klippt innan Sverige inser faran i att låta dem lajva gerillakrig i sina orter? Vad är sen nästa steg, när någon eller några har total kontroll över drogmarknaden och förmodligen varit delaktigt i 50 talet skarpa lägen och överlevt.
Citera
2021-07-06, 19:08
  #203
Medlem
När hände det ens något mellan FLG och Husby sist? Typ i december? Har känts som att den konflikten kylts ner. Men om det är Husby som ligger bakom detta så lär det ju spåra helt och bli som förra sommaren igen.
Citera
2021-07-06, 19:32
  #204
Medlem
BO var inte FLG eller Shottaz Säkra källor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in