Citat:
Ursprungligen postat av
Lookalike
Kan eventuellt bli så att SD blir nya S..noll attraktionsvärde för mig likafullt.
Har i grunden inget emot Wallenbergare eller bankerna.
Behövs det en sund reglering angående dessa så kommer det att komma från annat håll än SD.
Jag har samsats i SD tillsammans med vad som i grund är vänsterväljare enbart på grund av migrationsfrågan.Nu svänger Moderaterna till en kurs de alltid borde ha hållt..och därmed försvinner mitt argument för att rösta SD framgent.
Jag tycker dessutom att till exempel fri hyressättning är nödvändigt för en fungerande bomarknad..men noterar ju SDs motstånd härvidlag som inte står gamla kommunistpartiet efter.
Sånt kommer inte att funka på längre sikt för mig.Jag gillar inte heller PA Hansson speciellt mycket och vurmar inte efter det gamla begravda så kallade folkhemmet heller.
Allt detta innebär problem för SD framgent.De kanske måste satsa emot att bli det nya S..vad vet jag?
Dock vet jag att det i så fall kommer att ske utan mitt väljarstöd.
Jag förstår, jag har samma inställning själv. Dock ser jag att varken Wallenberg, bankerna eller några utlänningar i FN/ Bryssel osv bör ha politisk makt över vårt folk.
Sedan ser jag inte att det blir problem för SD framdeles på det viset. SD ska ersätta S, det har varit målet hela tiden. Även fast vi nog för åtminstone oerhört lång tid framåt kommer att ha ett invandringsvurmande parti på ena eller båda flankerna ska detta bli extremismen i Sverige, aldrig normen.
Problemet med M är att deras lojalitet inte står till svenskar.