Citat:
Ursprungligen postat av
becko
Är det bara gäng-konflikter i Rinkeby? inga etniska- eller klan-konflikter?
det är gäng / olika grupperingar.. inbördes också. Det kan vara shottas, filter lösa grabbar.. det är typ barndomsvänner som mördar barndomsvänner..
somaliskt skräp. så mkt inavel här i byn..