2021-06-27, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4hands
SG ligger i ett lugnt villaområde, bra ställe
Tjejerna hos PG verkar toppen
Citera
2021-06-29, 16:47
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miffodude
Till PG är är metro M3 från Köpenhamn H och hopp av vid Vibenhus Runddel station och sedan ta buss 150S till Tuborggvej och sedan gå över vägen och 200m tillbaka.

Jag har tänkt att åka med S-tog linje B från Hovedbanegården till Emdrup station och sen gå Tuborgvej till PG. Det bör inte vara så långt och man slipper att byta till buss.
Citera
2021-06-30, 20:02
Medlem
ChiCoLas avatar
Den lilla källarbordellen som ligger på en av sidogatorna från Istedgade, den känns väldigt farlig. Är det driven av kriminella öststatatare?
Citera
2021-07-01, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChiCoLa
Den lilla källarbordellen som ligger på en av sidogatorna från Istedgade, den känns väldigt farlig. Är det driven av kriminella öststatatare?

Det finns väl inga källarbordeller på Istegades sidogator. Hahahahaha Nu har du nog drömt.

Notera att det finns lite ironi i mitt inlägg
Citera
2021-07-01, 14:44
Medlem
ChiCoLas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tunagubben
Det finns väl inga källarbordeller på Istegades sidogator. Hahahahaha Nu har du nog drömt.

Notera att det finns lite ironi i mitt inlägg

De må så vara . I så fall har den försvunnit de senaste månaderna. Jag har anledning att besöka Köpenhamn i arbetet även nu under pandemin , och strosar ovalen runt där på kvällarna innan jag drar hem på fredagen. Senast i mars eller april var den källarbordellen kvar . Har två små röda lampor om man kollar Google street view.
Abel cathrines gade 33, fast källarporten bredvid .

Varsågod
Citera
2021-07-01, 23:39
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
De må så vara . I så fall har den försvunnit de senaste månaderna. Jag har anledning att besöka Köpenhamn i arbetet även nu under pandemin , och strosar ovalen runt där på kvällarna innan jag drar hem på fredagen. Senast i mars eller april var den källarbordellen kvar . Har två små röda lampor om man kollar Google street view.
Abel cathrines gade 33, fast källarporten bredvid .

Varsågod

snygga?
Citera
2021-07-03, 08:02
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:

Istedgade har inte bästa ryktet ja, men speciellt farligt är det knappast. Inte dagtid i alla fall. Men om du vill känna dig mer säker, så kan du ju alltid besöka de mer seriösa bordellerna Pussy Galores eller Seduction girls. Men de är inte så centralt belägna som Istedgade-bordellerna.
Citera
2021-07-04, 13:24
Medlem
ChiCoLas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
snygga?

Nej, de hade typiskt utseende för öststatshoror, typ slitna men inte helt trasiga.

Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Istedgade har inte bästa ryktet ja, men speciellt farligt är det knappast. Inte dagtid i alla fall. Men om du vill känna dig mer säker, så kan du ju alltid besöka de mer seriösa bordellerna Pussy Galores eller Seduction girls. Men de är inte så centralt belägna som Istedgade-bordellerna.

Jag har varit in på thaicorner och den klubben på samma sida men närmre centralen . Många slitna brudar . Men thaicorner hade en del granna töser
Citera
2021-07-05, 01:08
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Nej, de hade typiskt utseende för öststatshoror, typ slitna men inte helt trasiga.

Jag har varit in på thaicorner och den klubben på samma sida men närmre centralen . Många slitna brudar . Men thaicorner hade en del granna töser

ok, har du hemsidan kan man spana in vagtplan?
Citera
2021-07-05, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
ok, har du hemsidan kan man spana in vagtplan?

Vagtplan??? ThaiCorner är en restaurang på Istedgade! Tjejerna går dit och äter och raggar kunder!

Hemsidan kan du själv googla fram.
Citera
2021-07-05, 17:41
Medlem
ChiCoLas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Vagtplan??? ThaiCorner är en restaurang på Istedgade! Tjejerna går dit och äter och raggar kunder!

Hemsidan kan du själv googla fram.

Jag har bara varit där på kvällen. Då är där fullt av thailändare från olika salonger och manhaftiga shemales. Och Danmarks lägsta typ av fyllebultar
Citera
2021-08-06, 00:32
Medlem
Några vettiga thaitjejer i köpen hamn som går att rekommendera ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in