2021-07-04, 20:21
Medlem
gronagubbens avatar
"Under ett par år har det funnits en schism mellan den då livstidsdömde entreprenören och musikproducenten Leo Carmona och riksdagsledamoten Hanif Bali ,M.
Det har var en hel del turer av osämja med verbala konfrontationer.
Kulmen var nog nådd med Adidasriddare och skäggbarn till Husblatte.
Till slut möttes de i en livedebatt hos DiaLogiskt på Indio cinema."

Tema: Integrationspolitik

https://youtu.be/wtfWDBivd1I

Tyckte personligen leo är en åsna,med ord som "Jag är inte kommunist" följt av "vänster är det enda demokratiska partiet" trots vänster var i hetluften i februari för just sin kommunistiska agenda.

LEO Förlorade stort mot hanif
Senast redigerad av gronagubben 2021-07-04 kl. 20:52.
Citera
2021-07-04, 20:34
Medlem
MellanFredOchKrigs avatar
Vilka meriter har denne Leo?
Citera
2021-07-04, 20:35
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gronagubben
Tyckte personligen leo är en åsna,med ord som "Jag är inte kommunist" följt av "vänster är det enda demokratiska partiet" trots vänster var i hetluften i februari för just sin kommunistiska agenda.

LEO Förlorade stort mot hanif

Länk till debatten:

https://www.youtube.com/watch?v=wtfWDBivd1I

Då videon är 1 timma och 38 minuter lång (!) bör trådstarten kompletteras med en sammanfattning eller några belysande exempel ur debatten.

/Moderator
Citera
2021-07-04, 20:45
Medlem
bl1nks avatar
En professionell politiker mot en som jobbar inom nöjesbranschen är väl inte riktigt samma vilkor. Jag förstår inte varför Hanif, Jan, Bard m.m. har börjat springa omkring hos en massa youtubers nu. Är inte Leo involverad i kanalen Dialogiskt? Känns lite som ett jippo allting.

EDIT:

Lite som OLOF K GUSTAFSSON VS. ALEXANDER BARD: https://www.youtube.com/watch?v=7h4mOcFT3ZY
Senast redigerad av bl1nk 2021-07-04 kl. 20:48.
Citera
2021-07-04, 20:48
Medlem
TheJackets avatar
Intellektuellt så ligger Kinesen på samma nivå som en efterbliven hamster
Citera
2021-07-04, 21:04
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Fattar inte hur folk kan vilja ta en debatt med den snubben. Han verkar riktigt efterbliven.
Citera
2021-07-04, 21:07
Medlem
Vaxads avatar
Bali slaktade Leo "Kinesen" Carmona.

Leo kör mest känsloargument och ursäkter. Börjar bli pinsamt nu. Förhoppningsvis Kinesens sista debatt.
Citera
2021-07-04, 21:19
Medlem
Dofternas avatar
En smula taskigt att låta en lågbegåvad och opåläst debattera mot en normalbegåvad och påläst. Lite som att slänga in mig i en debatt mot Carl Bildt.

Sen kan man alltid diskutera vem som har rätt i sak, jag förlorar ändå en debatt mot Kalle Pilt.
Citera
2021-07-04, 21:47
Bannlyst
Jag förstår inte hur Kinesen profilerat sig som debattör. Killen kan inte avsluta en tankebane, häver bara ur sig känsloargument och skit som ej kan ledas i bevis medan Hanif som alltid är ett proffs.

Fas det kanske ska vara lyteskomik? Hanif fullständigt knullar Kinesen, men det tror jag även att de flesta som gått ut grundskolan skulle lyckas med.
Citera
2021-07-04, 22:43
Medlem
Solituds avatar
Jag förstod att det skulle bli extremt underhållande när jag såg Kinesen sitta där och hyperventilera, trycka ihop käkarna, svettas i hela ansiktet, darra på händerna som om han hade Parkinson och med vattenfyllda ögon så fort han blev känslig.

Kinesen är bokstavligen som ett barn, i både beteende och resonemang.

Det märks också vilken avsky han har för svenskarna. Han bokstavligen hatar och ser ner på svenskar och tog varje chans han kunde för att förolämpa svenskar.

Det roligaste är ändå det faktum att Kinesen tror att allt dåligt i Sverige började just år 2006, varken innan eller efter. Samt all hans fakta tycks komma från en bok vars författare han först inte kunde namnet på. Som sedan visade sig vara en sosse.

Anti-intellektuellt och infantilt - men perfekt lyteskomik på söndagskvällen.

Trist att programledaren uppenbart tog den anti-intellektuella och efterblivna sidan.

Kinesen är en fet Chilenare vars farsa var kommunist och jagades ur Amerika. Han kommer hit, som gäst och får utbildning, mat och tak över huvudet gratis.

Han tackar Sverige genom att parasitera på värdnationen och leva som kriminell hela livet. Han spenderar sedan större delen av sitt vuxna liv i fängelse för mord och rån.

När han kommer ut så försöker han diktera och läxa upp samhället om vad som är fel och hur samhället bör skötas. Samtidigt sitter han i TV och häver ur sig förolämpningar och dömer det land som tog emot hans asylsökande kommunist-farsa, och som gav honom gratis utbildning, mat och hus.

Vilken narcissistisk skräpmänniska.

Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Fattar inte hur folk kan vilja ta en debatt med den snubben. Han verkar riktigt efterbliven.
Fantastisk PR. Relativt stor publik och motståndet är på gränsen till efterblivet. Jag tycker att det var ett riktigt smart drag.
Senast redigerad av Solitud 2021-07-04 kl. 22:46.
Citera
2021-07-04, 23:44
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
Tvingade mig igenom debatten, mest i hopp om att se kinesen få ett riktigt psykbryt och vilja slåss.
Riktig jävla clown den där Leo, har nog aldrig sett en mer efterbliven debatt, helt otroligt att Hanif kan stå ut.
Mår Leo för övrigt bra? Han andas och svettas ju som om han ska kollapsa när som helst.
Senast redigerad av NuLugnarDuNerDig 2021-07-04 kl. 23:46.
Citera
2021-07-04, 23:59
Medlem
Klarade av 10 minuter.

Som att se en vuxen förklara något för ett barn som är i trotsåldern.

Enormt pinsamt beteende i övrigt från Kinesen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in