Jag förstod att det skulle bli extremt underhållande när jag såg Kinesen sitta där och hyperventilera, trycka ihop käkarna, svettas i hela ansiktet, darra på händerna som om han hade Parkinson och med vattenfyllda ögon så fort han blev känslig.
Kinesen är bokstavligen som ett barn, i både beteende och resonemang.
Det märks också vilken avsky han har för svenskarna. Han bokstavligen hatar och ser ner på svenskar och tog varje chans han kunde för att förolämpa svenskar.
Det roligaste är ändå det faktum att Kinesen tror att allt dåligt i Sverige började just år 2006, varken innan eller efter. Samt all hans fakta tycks komma från en bok vars författare han först inte kunde namnet på. Som sedan visade sig vara en sosse.
Anti-intellektuellt och infantilt - men perfekt lyteskomik på söndagskvällen.
Trist att programledaren uppenbart tog den anti-intellektuella och efterblivna sidan.
Kinesen är en fet Chilenare vars farsa var kommunist och jagades ur Amerika. Han kommer hit, som gäst och får utbildning, mat och tak över huvudet gratis.
Han tackar Sverige genom att parasitera på värdnationen och leva som kriminell hela livet. Han spenderar sedan större delen av sitt vuxna liv i fängelse för mord och rån.
När han kommer ut så försöker han diktera och läxa upp samhället om vad som är fel och hur samhället bör skötas. Samtidigt sitter han i TV och häver ur sig förolämpningar och dömer det land som tog emot hans asylsökande kommunist-farsa, och som gav honom gratis utbildning, mat och hus.
Vilken narcissistisk skräpmänniska.
Citat:
Ursprungligen postat av
Helge.Palmcrantz
Fattar inte hur folk kan vilja ta en debatt med den snubben. Han verkar riktigt efterbliven.
Fantastisk PR. Relativt stor publik och motståndet är på gränsen till efterblivet. Jag tycker att det var ett riktigt smart drag.