2021-07-02, 13:22
Medlem
Agent.Provocateurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av at0m3n
Så du påstår att Kurder, Turkar osv ej för klan krig?
Haha ditt jävla stolpskott du har ingen aning.
Turkar samt Kurder är dom som är arbetsgivarna och tillsätter poster många gånger om inte alltid så är somalierna enbart fotsoldater med ett uppdrag. Du vet inte ens vad du talar om.

Jag sade precis att skytten beskrevs med "mörk hy", i mina ögon en neger ja. Jag skiter väl i att turkar eller kurder är "arbetsgivare", nu snackade jag om skytten, ok? Lär dig att läsa.
Citera
2021-07-02, 13:23
Medlem
Attityds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Jag tycker inte att man ska anta något alls innan vi vet mer.

Vad gäller övervakningskameror så lär det tyvärr inte finnas någon med fri sikt till mordplatsen.
Dessutom maskerad. Men, poliser kan känna igen personen på gångstil, kroppsspråk, kläder.
Många vittnen verkar ha varit/ är till hjälp
Citera
2021-07-02, 13:25
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanternlight
YES!

Aftonbladet:
"En anhållen för delning av video från polisskjutning
En person i Helsingborg har anhållits efter att ha delat en video från dödsskjutningen av en polis i Göteborg, rapporterar P3 Nyheter.

– Man kan till och med bli inlåst efter att ha spridit sådana filmer på nätet säger Erik Nord polisområdeschef för Storgöteborg.

Polisen har beslagtagit personens telefon och dator."

Fy fan vad patetiskt. Ta fast mördaren istället jävla åsnor.

Vad snabbt det gick att bli anhållen. Antar att det gick före rån, våldtäkt, mord.
Senast redigerad av okok1 2021-07-02 kl. 13:30.
Citera
2021-07-02, 13:26
Medlem
harrylimes avatar
Om GM är under 15 år så blir det inte något straff, dags att se över straff för barn eller kanske vårdnadshavare.
Citera
2021-07-02, 13:27
Medlem
En anhållen för spridning av video från polisskjutning.

https://live.aftonbladet.se/supernytt/news/en-anhaallen-foer-delning-av-video-fraan-polisskjutning.lJ1ZLcuu3?utm_source=share-btn

Polisen har enligt uppgifter från Erik Nord beslagtagit mannens telefon och dator.

https://sverigesradio.se/artikel/en-anhallen-for-delning-av-video-fran-polisskjutning
Citera
2021-07-02, 13:28
Medlem
Såg precis 4 jas flög förbi, V-formation fast det saknades 1 flygplan, någon som läst att de skulle flyga idag, tänker att det är för att hedra polisens bortgång.
Citera
2021-07-02, 13:28
Medlem
Undra om anhållningen i Helsingborg kan vara ett resultat av de polisanmälningar som en medlem här gjorde mot folk som delade filmer på twitter och Facebook kanske.
Citera
2021-07-02, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Fy fan vad patetiskt. Ta fast mördaren istället jävla åsnor.

Vad snabbt en delare av ett klipp blev anhållen. Antar att det gick före rån, våldtäkt, mord.

Vart kan man se filmen?
Citera
2021-07-02, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lanternlight
Undra om anhållningen i Helsingborg kan vara ett resultat av de polisanmälningar som en medlem här gjorde mot folk som delade filmer på twitter och Facebook kanske.

Klart osmakliga filmer men det är knappast prio.
Citera
2021-07-02, 13:31
Medlem
AlkoholiseradArabs avatar
Undra om det blir en "Arklöv" när han grips?
"oj, vi råkade visst dra iväg ett vådaskott".
Citera
2021-07-02, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av infidel
Så polismannen parkerar moppen med ljuset påslaget, fäller omkull den på marken och går sedan och blir ett lik tio meter därifrån? Och Andreas skadades inte så allvarligt att han senare avled, han dog på fläcken. Jag tror herrn behöver medusin för han tänker lika dåligt som en kvinna.
Detta är ju vad som står på polisens hemsida.. vem säger att inte mopeden ramlat efteråt? kom ju en del folk springandes.. nåja jag har ingen aning, jag citerade som sagt polisens info från deras hemsida.
polisen.se

även detta på polisen.se
Vi har en pågående insats med anledning av en skottlossning på Höstvädersgatan på Hisingen. Två personer är skadade och förda till sjukhus i ambulans. En av de skadade är polis. Skadeläget är allvarligt. Ett flertal enheter är på plats. Platsen är avspärrad.
Senast redigerad av sohefall 2021-07-02 kl. 13:35.
Citera
2021-07-02, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Uppklarningsprocenten vid polismord är väldigt mycket högre än 21%. Finns bara ett ouppklarat fall i modern tid.

Hvor mange polismord i modern tid har fundet sted?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in