2021-07-01, 14:28
Medlem
lindblomsgröns avatar
https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fwww.nyariks.se%2Fexklusiv-intervju-per-danman-pappa-till-mordade-polisen-andre as-danman%2F%3Ffbclid%3DIwAR1MFn6gkMw8Vx5Wn3WfufDrNpI 3LwtIL8RJOXk8dOk0zDKV8-v1Nnxd0CM&h=AT0vtZuvYXHsZVrs2fcHdo6G_2vbi6dZkgR-ClGgQn9J344eraUngxBybOIgOLT3KDYzsE36bpK1HHTQ4VvZMx 2AddQIYTvwrZ LzbCIxvYjRvMxa_Hko_XuVdJaQV3UOBA&__tn__=-UK-R&c[0]=AT0S5WrDBmzIjiiDxLRt_cKUi7hdDi4KWyShjG7vqiKhgke1n TS3WF1apTqiMYnmDGiegJTrDW4Kd_qi9WG2pIVfotu-g8sfeKs OlQlFsFFVULeQ1T49emf01CSW6XR2fU4-TMqtPQFZsymS7aZM-QuaPK8hkAGw1pL7fNJx0LtcaO7TOGEKYwpWzA

Intervju med Per Danman, han säger: Min andra son är också polis, min son som är skjuten är polis hans fru är polis och hennes far är polis.
Citera
2021-07-01, 14:29
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Fler videos, länka alla som finns.

pm:a kanske för lär vara omöjligt att hitta i denna stora tråden. Men post här så klart så alla kan se, men påminn mig om inlägget där det postats.
Av dig eller någon annan.

Det var ju fan va tjejen skrek, trodde hon det skulle hjälpa?!

Ja normalt försöker man få offret att vara vaken,vad tror du? Och paniken på det..
Citera
2021-07-01, 14:30
Medlem
LouizCyphers avatar
Jag tror polisen kommer göra en redig manhunt nu efter detta. Hittar de den skyldige så kommer minst en kula sitta i honom. Precis som Arklöv som sköts i axeln när han låg ner och var bojad med händerna bakom ryggen. Handlade om att skicka budskapet även om han var neutraliserad.
Det här kräket kommer man inte åldersdiskriminera av den anledningen.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lindblomsgrön
https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fwww.nyariks.se%2Fexklusiv-intervju-per-danman-pappa-till-mordade-polisen-andre as-danman%2F%3Ffbclid%3DIwAR1MFn6gkMw8Vx5Wn3WfufDrNpI 3LwtIL8RJOXk8dOk0zDKV8-v1Nnxd0CM&h=AT0vtZuvYXHsZVrs2fcHdo6G_2vbi6dZkgR-ClGgQn9J344eraUngxBybOIgOLT3KDYzsE36bpK1HHTQ4VvZMx 2AddQIYTvwrZ LzbCIxvYjRvMxa_Hko_XuVdJaQV3UOBA&__tn__=-UK-R&c[0]=AT0S5WrDBmzIjiiDxLRt_cKUi7hdDi4KWyShjG7vqiKhgke1n TS3WF1apTqiMYnmDGiegJTrDW4Kd_qi9WG2pIVfotu-g8sfeKs OlQlFsFFVULeQ1T49emf01CSW6XR2fU4-TMqtPQFZsymS7aZM-QuaPK8hkAGw1pL7fNJx0LtcaO7TOGEKYwpWzA

Intervju med Per Danman, han säger: Min andra son är också polis, min son som är skjuten är polis hans fru är polis och hennes far är polis.
"Jag fick ett sms av statsministern och vissa partiledare som beklagade sorgen, men de sitter ute på Lidingö och i sina palats, och vi har en grabb som gått bort - det är skillnaden."

Starkt sagt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Nej det är inte alls nån oundviklig utveckling om polisen börjar göra sitt jobb och ta dessa kriminella gäng på allvar dvs. se dom som det demokratihot de är.

Alltid detta "om"... Att tro att makten i något västland kommer ändra sig och helt lägga om kursen är fantasier och önsketänkande som helt saknar förankring i verkligheten. De har ju under flera decenniers tid medvetet skapat det samhälle vi hqr idag och de har inga planer på att ändra sig.

Det är alltså en helt oundviklig utveckling med ökad brottslighet och mer våld och kaos framöver och det vet du också. Der ser likadant ut och går åt samma håll i alla fd vita västländer.
Citera
2021-07-01, 14:31
Medlem
Gnusmas80s avatar
Man blir bokstavligen äcklad av att se Löfven och den där vidriga Damberg stå och låtsas, "trygghet" det är erat Sverige som lett till att polisen är död nu!
Citera
Medlem
Citat:
Felskjutning tros ha orsakat polisens död

Enligt polisen är det mycket som tyder på att det var en felskjutning som orsakade polisen död igår, skriver Svenska Dagbladet.

Till Svenska Dagbladet säger Erik Nord, polisområdeschef, att det mest sannolika nu är att skjutningen inte var riktad mot polisen.

I det inledande skedet har det söks efter flera alternativ men inga andra indikatorer har hittats.

- SVT

Polisen tror alltså att det är en såkallad felskjutning.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jannekauk
För att polisen representerar samhället och en attack på polisen innebär en attack på det svenska samhället och ska behandlas därefter. Självklart tragiskt med 12åringen men det kan inte jämföras med ett polismord.

”Kan Inte jämföras med ett polismord”
Nej att skjuta ihjäl 12 åriga flickor är way mycket värre, enligt MIN åsikt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shermz
Hörs det sannolikt då, skulle alltså GM åkt upp och planerat att mörda en annan person mitt framför polisen?
Gm kanske inte såg att det var en polis som talade med killarna om det var dom som var måltavlan?

Jag vet inte hur säker polischefens uttalande är att det var ett misstak men någon grund bör han ha.
Citera
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av azonto
Rapparen 1.cuz på instagram

https://i.imgur.com/2XLG7TT.png

Vilken idiot och det här visar väl tydligt vilka puckon de är.
Undrar vad han skulle säga om hans egna föräldrar blev skjutna på jobbet.
De är fan inte smarta någonstans och man blir bara förbannad
Vem lyssnar på hand musik och samarbetar med honom?
Bojkotta dessa människor
Citera
Medlem
Talespins avatar
Flera vittnen ska ha sett en man sikta mot polisen.

Varför sitter polisledningen och blåljuger? Har sossarna gett dem direktiv om vad det är som gäller?

Det måste ju vara så. Helt jävla sjukt
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stina1981
Fanns det inte uppgifter om att han stod och pratade med några. Är det inte troligast att de han pratade med var måltavlorna? Skjuta en polis för att minska polisnärvaro? Inte ens en stenad somalier kan resonera så?

Kan dom säkert!
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/LnvQx1/polis-dod-efter-skottlossning-i-goteborg

Citat:
En person med insyn i den pågående utredningen säger till Expressen att mordet bedöms av denna polis som ”en avrättning”:

– Det jag kan säga är att man siktade rakt på den här polismannen. Det var som en avrättning. Det var alltså, som det verkar, inget vådaskott, misstag eller liknande, säger källan och fortsätter:
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in