Citat:
Ursprungligen postat av
Lasseliten2
Vet inte vad du själv gjorde i den åldern, men inget ovanligt att man surfar på sidor som denna! och definitivt inte om ens mamma är involverad. Det begriper du väl själv?!
När jag var i den åldern hade internet i princip precis uppfunnits..
Och jo, jag har faktiskt två stycken i min vänlista på fb som har med sina ex i sin profilbild. Det är alltså inget konstigt och inget som behöver sönderanalyseras.
Du läser in på tok för mycket i det.
Som jag tidigare skrev (och även en annan) kan det mycket väl vara så att L ”krävde” att han skulle ha kvar den så att allt skulle verka bra utåt.
Är väl aldrig kul när ett uppbrott blir offentligt?
Jag känner ingen alls i denna härvan, däremot det jag reagerar på är hur du så fanatiskt försvarar L med näbbar och klor och envist vidhåller att just din version av henne är den enda rätta.
Kvinnfolk kan bli allt annat än trevliga när dom står i begrepp att förlora sin partner (speciellt om dom vill fortsätta förhållandet) vilket jag sagt tidigare.
Uttrycket ”hell has no fury like a woman scorned” myntades inte för inget.
Nivån i denna tråden är precis lika ankelhög som i den gällande pedofilen nånstans i Norrland. Ingen kan ta till sig ”ny” information eller vill inse att man kanske inte står så nära sina närmsta som man faktiskt tror att man gör.