2021-06-30, 15:31
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Vet inte vad du själv gjorde i den åldern, men inget ovanligt att man surfar på sidor som denna! och definitivt inte om ens mamma är involverad. Det begriper du väl själv?!

När jag var i den åldern hade internet i princip precis uppfunnits..

Och jo, jag har faktiskt två stycken i min vänlista på fb som har med sina ex i sin profilbild. Det är alltså inget konstigt och inget som behöver sönderanalyseras.
Du läser in på tok för mycket i det.
Som jag tidigare skrev (och även en annan) kan det mycket väl vara så att L ”krävde” att han skulle ha kvar den så att allt skulle verka bra utåt.
Är väl aldrig kul när ett uppbrott blir offentligt?

Jag känner ingen alls i denna härvan, däremot det jag reagerar på är hur du så fanatiskt försvarar L med näbbar och klor och envist vidhåller att just din version av henne är den enda rätta.

Kvinnfolk kan bli allt annat än trevliga när dom står i begrepp att förlora sin partner (speciellt om dom vill fortsätta förhållandet) vilket jag sagt tidigare.
Uttrycket ”hell has no fury like a woman scorned” myntades inte för inget.

Nivån i denna tråden är precis lika ankelhög som i den gällande pedofilen nånstans i Norrland. Ingen kan ta till sig ”ny” information eller vill inse att man kanske inte står så nära sina närmsta som man faktiskt tror att man gör.
Senast redigerad av MissDecibella 2021-06-30 kl. 15:39.
2021-06-30, 15:41
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Men vad ni tjafsar!! Och ni som verkligen öser skit över MGK förlorar faktiskt i förtroende, ju mer ni öser på!

Och det är faktiskt minst lika synd om hennes barn (om inte värre) för för dem finns ingen jättestor offerkofta att ta på!! Bara en mycket långvarig skam att bära på!

Jag känner ingen av parterna här, och jag tar ingen i försvar. Men det är jobbigt att ni är så otroligt ensidiga, och hoppar direkt på de som kan/vill berätta något litet om MGK. Ni skrämmer ju iväg dem, och då hjälper ni ju indirekt MGK!

Men ni är väl så korkade att ni inte fattar det!!

Det finns fler än LasseLiten här i tråden som har träffat henne uppenbarligen, LasseLiten ger sin version av henne och den andra personen ger sin version.
Att dom har två helt olika bilder av henne är uppenbart dock.
2021-06-30, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
När jag var i den åldern hade internet i princip precis uppfunnits..

Och jo, jag har faktiskt två stycken i min vänlista på fb som har med sina ex i sin profilbild. Det är alltså inget konstigt och inget som behöver sönderanalyseras.
Du läser in på tok för mycket i det.
Som jag tidigare skrev (och även en annan) kan det mycket väl vara så att L ”krävde” att han skulle ha kvar den så att allt skulle verka bra utåt.
Är väl aldrig kul när ett uppbrott blir offentligt?

Jag känner ingen alls i denna härvan, däremot det jag reagerar på är hur du så fanatiskt försvarar L med näbbar och klor och envist vidhåller att just din version av henne är den enda rätta.

Kvinnfolk kan bli allt annat än trevliga när dom står i begrepp att förlora sin partner (speciellt om dom vill fortsätta förhållandet) vilket jag sagt tidigare.
Uttrycket ”hell has no fury like a woman scorned” myntades inte för inget.

Nivån i denna tråden är precis lika ankelhög som i den gällande pedofilen nånstans i Norrland. Ingen kan ta till sig ”ny” information eller vill inse att man kanske inte står så nära sina närmsta som man faktiskt tror att man gör.

I din värld är det kanske vanligt att personer har bilder på sina ex i sina profilbilder, i min värld tvärtemot.
Och när det gäller L, så känner jag henne så pass mkt att hon inte hade önskat vara kvar i någons profil om de bröt upp. Dessutom har ju aldrig L ens haft en enda bild på honom där, ej heller ens skrivit att de varit ett par. Så ingen har ens hört talas om honom.

Återigen, jag försvarar inte henne, jag svarar på det ni skriver. Försvarar ni honom???

L har ej krävt att han ska ha kvar den, de är jag ganska övertygad om att hon aldrig skulle göra. strider nämligen helt emot hur hon är
2021-06-30, 15:52
Medlem
Citat:
Det finns fler än LasseLiten här i tråden som har träffat henne uppenbarligen, LasseLiten ger sin version av henne och den andra personen ger sin version.

Jag har mer än träffat henne, jag har känt henne i många år. Och jag berättar hur hon är och har svarat på frågor m.m utan några förutfattade meningar.
2021-06-30, 16:04
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
I din värld är det kanske vanligt att personer har bilder på sina ex i sina profilbilder, i min värld tvärtemot.
Och när det gäller L, så känner jag henne så pass mkt att hon inte hade önskat vara kvar i någons profil om de bröt upp. Dessutom har ju aldrig L ens haft en enda bild på honom där, ej heller ens skrivit att de varit ett par. Så ingen har ens hört talas om honom.

Återigen, jag försvarar inte henne, jag svarar på det ni skriver. Försvarar ni honom???

L har ej krävt att han ska ha kvar den, de är jag ganska övertygad om att hon aldrig skulle göra. strider nämligen helt emot hur hon är

Men det fanns ju en del bilder på dom ihop på hans fb?
Och där relationsstatusen också var att han var ihop med henne?

Dessutom, du ”är övertygad”, men du vet inte säkert vad hon sagt/inte sagt angående bilden.
För oss andra här är det i alla fall inget underligt med den.

Jag försvarar ingen, försöker bara säga att man kan aldrig vara riktigt säker på hur väl man känner en person.
2021-06-30, 16:27
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:

Jag hade börjat skolan när den första människan landade på månen! Om nu ålder har så mycket betydelse, det är väl mer mognad, etik och sunt förnuft som är viktigt!

Det fetade: Jaa, de allra flesta har förstått det, så låt det vara så.

Med en aggressiv framtoning kommer ni ingen vart, snarare svärtar ni ner BO:s rykte, man kan ju tro att han bara omgav sig med korkade, svartsjuka, avundsjuka, plastikopererade golddiggers till partners/flickvänner, för så framstår några här!

Ett tips: Scrolla förbi inlägg som retar er, man måste inte svara på allt!
2021-06-30, 16:53
Medlem
Citat:
Men det fanns ju en del bilder på dom ihop på hans fb?
Och där relationsstatusen också var att han var ihop med henne?

Dessutom, du ”är övertygad”, men du vet inte säkert vad hon sagt/inte sagt angående bilden.
För oss andra här är det i alla fall inget underligt med den.

Jag försvarar ingen, försöker bara säga att man kan aldrig vara riktigt säker på hur väl man känner en person.

Njae, det är inte riktigt sant....

Han ändrade sin status till...."I ett förhållande" Dock inte med vem, ingen var taggad, L hade liksom några andra till, - gått in och gillat den, -men det var också allt. Enligt L, var detta för att reta en tredje person...? Om det är sant eller ej, vet inte jag.

L hade däremot aldrig detta på sin sida. Faktum är att ingen utav hennes vänner säkert ens vet om eller känner till honom.

Känns konstigt, kanske hade de bara en relation?, men inget förhållande? Inte vet jag. Jag har bara fått höra att de hade en relation.

I andra relationer/förhållande har L alltid visat utåt med vem. Är bara att googla om man nu återigen ska påstå att jag ljuger, finns fina bröllopsbilder iaf från ett utav bröllopen att ännu hitta på Google.

Bli nu inte upprörd igen EmmeLee, ok
2021-06-30, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Jag hade börjat skolan när den första människan landade på månen! Om nu ålder har så mycket betydelse, det är väl mer mognad, etik och sunt förnuft som är viktigt!

Det fetade: Jaa, de allra flesta har förstått det, så låt det vara så.

Med en aggressiv framtoning kommer ni ingen vart, snarare svärtar ni ner BO:s rykte, man kan ju tro att han bara omgav sig med korkade, svartsjuka, avundsjuka, plastikopererade golddiggers till partners/flickvänner, för så framstår några här!

Ett tips: Scrolla förbi inlägg som retar er, man måste inte svara på allt!

Håller med.

Dags att röka fredspipa och fokusera på annat
Senast redigerad av Kommisarie-More 2021-06-30 kl. 17:51.
2021-06-30, 17:32
Medlem
Citat:

Varför ska ett brottsoffer inte behöva försvaras? Det är utom tvekan inte så att han tagit sitt liv, Lydia har dessutom erkänt att hon dödat honom.
Skulle hennes barn lida mer än brottsoffrets barn?
Hon lever vidare, hennes barn kan ha kontakt med henne, få en kram, höra hennes röst osv, någonting som Es barn och efterlevande aldrig mer kommer kunna.
Lydia såg ajälv till att sabba ytterligare ett förhållande, som skulle gett henne statusprylar. Hon saknade bostad och hade planerat att kunna flytta in hos E, men han tog sitt förnuft till fånga och genomskådade Lydia.
2021-06-30, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Varför ska ett brottsoffer inte behöva försvaras? Det är utom tvekan inte så att han tagit sitt liv, Lydia har dessutom erkänt att hon dödat honom.
Skulle hennes barn lida mer än brottsoffrets barn?
Hon lever vidare, hennes barn kan ha kontakt med henne, få en kram, höra hennes röst osv, någonting som Es barn och efterlevande aldrig mer kommer kunna.
Lydia såg ajälv till att sabba ytterligare ett förhållande, som skulle gett henne statusprylar. Hon saknade bostad och hade planerat att kunna flytta in hos E, men han tog sitt förnuft till fånga och genomskådade Lydia.

Har träffat Lydia och hon verkade väldigt instabil, hon har tidigare gjort kriminella handlingar men jag skulle aldrig kunna föreställa mig där och då att hon var benägen att mörda en annan människa. Det var några månader sedan jag såg henne.
2021-06-30, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ligisten1337
Har träffat Lydia och hon verkade väldigt instabil, hon har tidigare gjort kriminella handlingar men jag skulle aldrig kunna föreställa mig där och då att hon var benägen att mörda en annan människa. Det var några månader sedan jag såg henne.
När i tid och vad har hon varit involverad i för kriminella handlingar?
2021-06-30, 21:08
Medlem
Okey LasseLiten.
Du säger att du vet saker om E. Och hur han var emot L. Men sen skriver du att ingen visste om honom. Ska du ta bladet från munnen och berätta eller ?
Vart trodde du som var hennes vän , då att hon bodde ? I lägenheten i Farsta med dem 12 andra ? Hur har du missat att hon mer eller mindre bott i hans hus ? Och skyllt på att hon inte har nånstans att bo ?
Vart trodde du hon plötsligt fått tag på pengar till en fin bil , med kronofogden efter sig och det visste du ju oxå om. Hennes skulder.
Och alla fina saker hon fick sista månaderna?
Du undrade aldrig vart dem kom ifrån alltså ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in