2021-06-23, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _killah
Likt förbannat fick han inget svar :P

Hehe, nej psykopat-kärringen svarar ju på vetenskapliga fakta med ”jag håller inte med”, när faktan inte stämde med agendan. Är nog enda gången jag skämts ordentligt över någon annan i TV. Jordan och Skavlan satt bara och gapade. Hon är fan störd på riktigt. Osympatisk så in i helvete och ledare för ett snart, use to be-parti. Bondecentern är på utdöende och stureplanscentern är fullständigt onödig.
Citera
2021-06-23, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av liksom-fb
Det är väl tvärtom utmärkt.

Hon och alla andra är bättre pålästa. Vi vet att det var utpressning ang en specifik punkt.

Han är statist. Lööf spelar i elitserien och han i div 4. Är han smart så ser han till att lära sig av läromästaren Lööf.

Löfven är smart. Han insåg att det är bättre att ha Lööf på sin sida. Än som sin motståndare.

Dina subjektiva analyser är fantasifulla men ligger lite för långt från verkligheten och framstår mest som rent trams.
Stureplans-Centern är bara 5:e största parti i senaste väljarbarometern. Till och med V är större. Lööfs tondöva framtoning när Sverige är mitt inne i en regeringskris är knappast ett vinnande koncept och lär inte bättra på deras siffror. Lööf framstår numera som en girig gammal buffel jämfört med den balanserade och raka Nooshi. Centern är snart passé i svensk politik.
Citera
2021-06-23, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Hon utstrålade desperation i Aktuellt, känns som hon är rädd att få sparken av partiet. Hon har gjort sig omöjlig i alla situationer nu och det finns en gräns även för en fjortispolitiker.
Sanningen kom på något sätt i kapp henne. Kanske förstår att hon inte jämt ska/kan bestämma. Kanske dax att fundera på ett nytt yrke. Skomakare?
Citera
2021-06-23, 22:41
Medlem
Citat:
Haha är det pga Lööf som Federley blivit bög
Går inte att utesluta!
Antagligen, peddo partiet eller Cp som dom förkortas...😁
Citera
2021-06-23, 22:43
Medlem
Don.Cs avatar
Citat:
Hon utstrålade desperation i Aktuellt, känns som hon är rädd att få sparken av partiet. Hon har gjort sig omöjlig i alla situationer nu och det finns en gräns även för en fjortispolitiker.

Finns det ingen intern opposition inom partiet? Det finns ju alltid falanger i alla partier även om de sällan är så tydliga som i t ex L.
Citera
2021-06-23, 22:46
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sossepack
Antagligen, peddo partiet eller Cp som dom förkortas...😁

CCP skulle vara mer passande när de nu ska samarbeta med kommunisterna
Chinese Communist Party (CCP)
Eller om V+C slås ihop, WC
Citera
2021-06-23, 22:47
Medlem
DekadentThaitorsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Don.C
Finns det ingen intern opposition inom partiet? Det finns ju alltid falanger i alla partier även om de sällan är så tydliga som i t ex L.

Centerpartiet är en sekt. De som potentiellt skulle kunna utmana Annie Lööf har stoppats undan långt bort från inflytande inom partiet.
Citera
2021-06-23, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sossepack
Annie Lööf ser ut som hon tänker.
Arrogant, lågbegåvad, sjukt envis och ett tydligt exempel varför det finns män som föredrar män när de ser och hör henne...🤢

Du glömde narcissistisk. ”Mitt parti” ”Jag….”, ”Jag….” hela tiden.

Sen är det ganska komiskt när Annie först tala varmt om skattesänkningar, på inkomster, på ISK på kapital etc. För att i Aktuell direkt efter klippas till MP som hyllar hennes öppning och hur bra C och Annie är och att andra partier också måste ta ansvar. Samma med Damberg, hyllar öppningen av Centern. Det var extremt tydlig hur S o MP o C snackat ihop sig inför kvällens Aktuellt.

Ovanligt bra frågor och press på Annie i utfrågningen. Såg hur hon stirrade på Anders vid något tillfälle och också att hon vid ett tillfälle hade svårt att hålla ihop pokerfacet.
Citera
2021-06-23, 22:50
Medlem
DekadentThaitorsks avatar
Om jag får gissa tror jag att L kommer stå på sig och säga nej till Löfven och Lööf. Sabuni har nu fått en möjlighet att driva en självständig linje som inte var möjlig tidigare.
Citera
2021-06-23, 22:50
Medlem
Men jag tror att Federley-falangen är för svag för att köra bort Annie. Hon har fortfarande greppet trots alla bögar.
Citera
2021-06-23, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VFX
Sanningen kom på något sätt i kapp henne. Kanske förstår att hon inte jämt ska/kan bestämma. Kanske dax att fundera på ett nytt yrke. Skomakare?

Eller kock, kanske ett eget kockkprogram i hur man tillagar en sko
Citera
2021-06-23, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
Annie Lööf har högt förtroende bland väljarna och C ligger på höga siffror i opinionen. Kom ihåg att när Lööf tog över svajade C kring fyraprocentspärren. Förstår att många här inne inte tycker om henne, men hennes partiledarskap har faktiskt varit mycket framgångsrikt.

Nja, runt 6%-8% låg de väl under Maud:s tid och på Fälldins tid var det närmare 25%. Att Centern nu spelar dubbelspel och vänstrar med S kommer att straffa sig när det blir dags för nästa val och högern går framåt. Förtroendet är raserat så vem kan numera lita på C och Annie Lööf?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in