Citat:
Ursprungligen postat av
revodneb
Jag lyssnade en bit nu och det är rent uselt, de kopplar ihop den danske fotbollsspelaren med de eventuella hjärtmuskelinflammationerna som CDC utreder angående vaccinet. Ungefär som att pga att Eriksen föll ihop så startade CDC en utredning, det gjorde de långt innan. Christian Eriksen var dessutom inte ens vaccinerad. 3.54 min tog det.
Ingen aning om han var det. Men jag tycker att det är konstigt att han inte är det. Det kan väl inte vara svårt att få tag på vaccin till fotbollspelare? Och det kan finnas skäl att mörka att han tagit vaccinet, även om hjärtstoppet inte behöver bero på vaccinet, men kan skapa onödig oro hos folk och tvekan inför att ta vaccinet.
Citat:
Ursprungligen postat av
revodneb
Men jag ska fortsätta lyssna en stund för skojs skull och debunka dem. Jag betvivlar att jag kommer att orka igenom hela.
Jag är inte kunnig om det tekniska kring vaccinerna, men jag tror han har vissa poänger ändå kring lobbying och big pharmas maktspel.
Citat:
Ursprungligen postat av
revodneb
Egentligen är jag lite förvånad att du lyssnar på sån skit, men kan Tegnell lyssna på Ivor Cummings (dry tinder) så är det kanske inte omöjligt?
Jag lyssnar men man måste ju inte svälja allt. Jag lyssnar på båda sidor i de flesta debatter. så även i denna.
Ivor gillar jag också såklart.