Citat:
Ursprungligen postat av
kurt-sune
Det spelar ingen roll när studierna inte är klara. Dessa vacciner är ofärdiga hur du än vrider och vänder på det.
Det finns mängder av färdiga och publicerade studier.
Citat:
Jag har ingen förståelse alls för att du bryr dig så mkt om vad jag gör och inte gör. Ta du ditt vaccin och håll det för dig själv, så gör jag som jag vill. Är inte vitsen med vacciner att man är skyddad från allvarlig sjukdom? Då kvittar det väl om andra inte är vaccinerade?
Det märkligaste är att du bryr dig om de som vaccinerar sig. Och propagerar för att folk ska låta bli, vilket du själv också förlorar på.
Citat:
Du har helt fel där. Ingen ska vara tacksam. Du gör som du vill, så gör jag som jag vill. Och ingen ska lägga sig i hur den ena eller den andra väljer att göra.
Som sagt. Du förstår inte varför det är bra att dämpa smittspridningen. Du är för korkad.
Citat:
Du fattar fortfarande inte att det här är inte vilket vaccin som helt. Experimentet pågår i flera år till. Jag kan tänka mig ta det när det är 100% klart, men absolut inte förrän dess. Det ska jag inte känna någon skam över.
Det är inte ett experiment. Det finns en uppsjö frågeställningar som tar olika tid att besvara och med olika prioritet att besvara.