Citat:
Ursprungligen postat av
MrArtur
Effekterna av vaccinen är dokumenterade.
Det spelar ingen roll när studierna inte är klara. Dessa vacciner är ofärdiga hur du än vrider och vänder på det.
Citat:
Ursprungligen postat av
MrArtur
Att du skiter i vad andra tycker är lika mycket för någon annan att göra åt som det är för dig att göra åt vaccinens dokumenterade effektivitet. Bara att leva med.
Jag har ingen förståelse alls för att du bryr dig så mkt om vad jag gör och inte gör. Ta du ditt vaccin och håll det för dig själv, så gör jag som jag vill. Är inte vitsen med vacciner att man är skyddad från allvarlig sjukdom? Då kvittar det väl om andra inte är vaccinerade?
Citat:
Ursprungligen postat av
MrArtur
Jag skrev också att de som tackar nej borde vara tacksamma mot de som tackar ja. Inte att de/ni kommer att vara det.
Du har helt fel där. Ingen ska vara tacksam. Du gör som du vill, så gör jag som jag vill. Och ingen ska lägga sig i hur den ena eller den andra väljer att göra.
Citat:
Ursprungligen postat av
MrArtur
Tvärtom, ni är för korkade för att förstå varför ni borde vara tacksamma. Vilket vi ser här.
Du fattar fortfarande inte att det här är inte vilket vaccin som helt. Experimentet pågår i flera år till. Jag kan tänka mig ta det när det är 100% klart, men absolut inte förrän dess. Det ska jag inte känna någon skam över.