Citat:
Ursprungligen postat av
Neida
Sover du under en sten? Du måste hänga med i vad sanningsministeriet säger. Nu är det inte längre en "konspirationsteori" att hävda lab leak.... Var det inte bara obskyra Trumpister som kom med den löjliga iden om lab lleak för någon månad sedan? Om man har förmågan att granska något källkritiskt så gäller det också tillfällen då en majoritet mer eller mindre medvetet försöker föra dig på villospår. Detta gäller t.ex Hunter Bidens lap top som media inte skriver om men få seriösa, icke partipolitiskt bakbundna, skulle hävda är fake.
Myndigherna i både Kina och USA har väldigt lite intresse i att undersöka/ bekräfta lab leak då USA stod för finansieringen och kineserna genomförde den katastrofala "gain of function" forskningen på coronavirus vid labbet i Wuhan.
Letar du lite bland mina inlägg så ser du att jag backar den teorin fullt och fast.
Jag har även bidens laptop-leak på min dator så det är ju inte så mycket att snacka om ... ingen sensation direkt. Dock tveksamt att Biden skulle blandat kokain-rally & nöjes-pund med elektroniskt landsförräderi.
Enligt god sed skulle detta var läckt innan hålet pluggas igen, minst en-två sensationer - för att vertifiera för ev. köpare, var god länka.
Citat:
Ursprungligen postat av
IzQn
Så 5 sidors babbel utan någon riktig källa?

Källan är redsite, trovärdigheten är hopp