2021-06-21, 11:07
Medlem
vallpojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Magdalena Andersson ser ut som ett spöke!! :O

Låter som ett också. Hela den här processen verkar ha tagit hårt på henne.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mialterego
C kommer ge upp marknadshyror, Stefan fortsätter styra.

Vi får se. Men finns det någon lösning på detta om C inte backar på marknadshyror? För V kommer högst troligen inte backa förrän de får den punkten struken.
Citera
Medlem
Vad händer nu? Är det folkomröstning nu eller är dwt oppositionen som tillsätter sina ministrar samt chef?
Citera
Medlem
Citat:

Beror på att hon är en demon. Grattis Sverige! Nu rensar vi upp och får ordning och reda på landet!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Magdalena: "Stefan har alltid haft ögonen för Sveriges bästa".

Haha.

han har bara haft ögon för sig själv som statsminister landet sverige har han skitit fullständigt i
Citera
Medlem
Solituds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av John.Walker
Jag är höger men jag är inte bunden av en ideologi. Jag är av uppfattningen att politik är skådespel och vänster och höger idag endast är teater. Därför röstar jag för den som står starkast mot bankmaffian.
Du har försökt med det där ett bra tag nu.

I varje tråd kör du med det där "jag är höger, men jag stöder vänster här" och "jag är höger och till och med jag hatar Trump".

Nej, alla fattar att du är en vänstermupp som låtsas vara höger på Internet. Ohederligt och larvigt.
Citera
2021-06-21, 11:08
Medlem
rokossovskys avatar
Citat:

Hon är en hårt arbetande finansminister. Då blir man lite utmattad. Men detta är inte hennes starkaste intervju, hon är nog lite chockad över att Vänsterpartiet stod för sitt ord.
Citera
Medlem
Ratis avatar
Trodde aldrig V skulle vara med och fälla regeringen efter att ha kommit med tomma hot i flera års tid. Dessutom när man samtidigt riskerar att släppa fram en högerregering.
Lite överraskad är man alltid.
Citera
Medlem
Den här regeringen hade inget demokratiskt stöd och borde aldrig ha existerat. De idioterna snickrade ihop någon löst sammanhållen gruppering ENDAST i syfte att desperat frysa ut SD, men även de konservativa. Vad är det för demokrati när ett parti som SD, som har 20% av befolkningens röster, knappt har något inflytande.
Citera
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaurentiusLucidor
Stefan får nog hitta en annan riksdag om han vill ha stöd för sin värdelösa politik eftersom den demokratiskt valda saknar förtroende för honom.
Det kommer nog en ny riksdag framåt hösten...
Citera
Medlem
Inzaits avatar
Vad tror vi? Det blir extraval?
Kommer det bli S + MP + L + C mot SD + KD + M?
Citera
Medlem
halaltarzans avatar
Tja nu gäller det för MP och C att lista ut hur de ska göra för att inte tappa makten. Att vi kommer undan de där tomtarna tror jag inte en sekund på. Orkar inte räkna men vad skulle M, KD, C, L, MP få för mandat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in