2021-06-21, 11:00
Medlem
Vilken underbar måndag Må gott mina vänner!
Citera
2021-06-21, 11:01
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobieBwoi
Ni fattar väl att han kommer tillbaka? V kommer inte släppa fram högern. Kommer bli ny överenskommelse...

Det finns väl ett pris som kan vara för högt även för C?

Om inte reduceras de till att passivt bara acceptera en sosseregering.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoranPong
Härligt! Hejdå Löfven Nu ska det firas!

Äntligen!! Det var på tiden.

Hoppningsvis ser vi en sund och lösningsorienterad politik fortsättsningsvis med en ny regering.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chingchongling
Jag gråter av glädje , Hej då löfven, hoppas han inte kallar in militärer för att behålla makten , man vet inte vad kan en socialdemokrat kan göra för att behålla makten när han sitter i skiten

Ur askan i elden du kommer få sen en konstellation med V, MP och S som bas precis som tidigare… men med ett tydligare vänstermandat.
Citera
Medlem
LaurentiusLucidors avatar
Magdalena Andersson ser ut att ha åldrats minst 10 år på några minuter.
Citera
Medlem
Annie Lööf partiet förnekar sig aldrig.
Står i intervju och säger att dom vill ha breda lösningar och ta ansvar och säger samtidig att dom vill fortsatt stå upp för jök som nyss fällde regeringen utan att ändra något.
Kan ej jobba med ytterkantspartier utan insikt att hon själv är det största.
Citera
Medlem
BIB3ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rokossovsky
Felet med det gamla Vänsterpartiet, före Nooshi Dadgostar, var att det fokuserade på den splittrande identitetspolitiken. Detta är historia nu.
Bra och rätt analys. Hatande och splittrande är inte rätt väg framåt för vänstern.

Vi har ett mörkt decennium bakom oss med propagandaminster Ander(S) Lindberg som har hållit hatgrytorna kokande genom att leverera daglig hatved.

Hoppas att Dadgostar sätter tänderna även i henom nu när stridsyxan är kastad.
Senast redigerad av BIB3l 2021-06-21 kl. 11:03.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smoothman
Undrar om Lena Mellin fattar vad som händer eller om hon fortfarande tycker att "allt är helsnurrigt..."?

Jag fattar inte vad som är så jävla snurrigt enligt henne. Många vitt skilda partier har gått samman för att vinna en misstroendeförklaring mot statschefen. Varför? Vänstern vill inte se marknadshyror, och resten vill bara bli av med idioten. Hur är det snurrigt? Man kan komma överens även fast man i grund och botten tror väldigt olika saker.
Citera
Medlem
Mästerförhandlarens tid är förbi
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av R.Wacks
Annie Lööf just nu. ”Vi röstade för ett fortsatt januariavtal”. Där dog allt hopp om en alliansen 2.0 och C är de kommande 20 åren dörrmatta åt S.

Jag ser det som tvärtom. Annie har fått igenom mer, Stiffe ville bara sitta kvar som stadsminister.
Citera
Medlem
Knapptryckarns avatar
Alltså Annies förbannade översittarton gör mig så satans förbannad. BORT MED HELVETET! Det är ju minst lika mycket hennes ansvar för nuvarande situation som nooshi. Hon vägrade rucka på en an 73 punkter.

Jag tror det här var ett steg bort från svammelpolitiker och identitetspolitik som Lööf och hela mp, hoppas bara att nooshi för v bort från det också, vilket hon verkar göra
Citera
2021-06-21, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av John.Walker
Jag är så konservativ och höger. Men jag lovar och svär nu att min röst kommer ges till V. Belöning för att man står upp för svenskarna mot bankmaffian!

Nooshi förtjänar all heder och stöd! Hon kommer bli hårt smutskastad av bankmaffians media och politiker från både höger och vänster.

Kom ihåg politik är inte mellan höger och vänster. Det är eliten (bankmaffian) mot folket.

Nej, du är inte konservativ. Då skulle man aldrig ens drömma om att rösta på kommunister och vänsterextrema.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in