2021-06-21, 10:40
Medlem
vallpojkens avatar
"Vi har gjort nåt som uppfattas som ovanligt i politiken: Stått vid vårt ord" - Nooshi

Så jävla bra
Citera
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy
Varför säger de att misstroendet ärväckt enddast på grund av marknadshyrorna? Det är ju SD som väckt misstroende mot sittande regering för att den är allmänt inkompetent.

Marknadshyresgrejen tror jag är teater. Man vill ha ett extraval och visa att det förekommer valfusk även i Sverige, nu när det framkommit valfusk i andra länder. Så jag tror stenhårt på att det kommer att utlysas ett nyval den här gången...
Citera
Medlem
omkretss avatar
Det här är förmodligen den enda gång jag uppskattat kommunisterna. En kommunist från Göteborg fixar en borgerlig regering det är så vackert att ögonen tåras.
Citera
Medlem
EggBoxJuans avatar
Hoppas Amineh på grund av språksvårigheter råkar rösta grönt.
Citera
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy
Varför säger de att misstroendet ärväckt enddast på grund av marknadshyrorna? Det är ju SD som väckt misstroende mot sittande regering för att den är allmänt inkompetent.

Hehe, ännu en person i fältet som bekräftar min tidigare poäng. Man vill fälla regeringen enbart för att själv ta makten. Man kan inte vara en god förlorare och vänta till nästa val. Maktgalna.
Citera
Medlem
sebnies avatar
Kan tycka att det är löjligt att starta en sådan här misstroendeomröstning för en sådan löjlig grej som marknadshyror. Det är ju trots allt bara ett beslut det handlar om.
Citera
Medlem
dannbaggens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vallpojken
Jag har kommit att få oerhört stor respekt för Nooshi

Samma här!

Jag säger som Åkesson: Även om man har helt olika politiska åsikter så kan man respektera en person som står upp för sina väljare och för sina åsikter. Nooshi är en sådan rak och ärligt person.

Inte som flin-Löfven eller skrik-Annie.
Citera
Medlem
Jo, hon är historielös. Hon har ingen aning om vad hon snackar om
Citera
Medlem
rokossovskys avatar
Snyggt, citerar Tage Erlander i sitt försvar av det starka samhället.
Citera
2021-06-21, 10:41
Medlem
JoeBidens avatar
En av de bättre talarna. Dagostar ger ett genuint intryck. Inte de bästa valda, perfekta orden. Pratar som en människa med få floskler inbakade i talet.
Citera
Medlem
Eoppoyzs avatar
Ljudet hakade upp sig under hela citatet från Erlander. Vad handlade det om?
Citera
Medlem
Haddock93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av artigas
Inte röstat V innan men de får min röst nu. Äntligen lite fallos hos vänstern!

Tyvärr är de alldeles för verklighetsfrånvända i sin politik för att de ska kunna få min röst.

radikalfeminism, massinvandringen, höga skatter, islamism m.m.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in