2021-06-20, 21:12
Medlem
L-illuminatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd

Jag är också lite nyfiken på vilka som betalat 1500 kr för testerna o vart de rest.

Jag är en av de som köpt test på
provtagning.com
Drop-in ingen tidsbokning.
Senast hade jag glömt passet men det var lugnt då de redan hade utfärdat flera intyg.
Alltid leverans på intyg inom 6h

Vilket i viktigt speciellt när man ska till Hague, Rotterdam eller Amsterdam.
Citera
2021-06-20, 21:12
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vittne-x
Titta vad jag hittade på Dr. Apostolos Mintoglou, han har utfärdat ett pcr test med datum 30 Juli 2021 !!!

https://kvickentorp.bostadsratterna.se/system/files/11700-195002064672-20210730-kjell-henningsson-clinics-pcr-test.pdf
Har polisen missat kopplingen?
Citera
2021-06-20, 21:14
Medlem
L-illuminatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yinool0401
Hehe 😈, dom lär ha fått diverse uppstart bidrag och subventionerade arbetsgivaravg..också. 😊

Även om jag iofs inte tror dom betalat en krona i skatt för dom ca 6 månader som dom turbokörde på.

Booom.

Ja provtagning.com använde ju Subventionerade Afghaner från arbetsförmedlingen Fas III program som inte hade koll på något.
Citera
2021-06-20, 21:14
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Lol. Där överdrev du. Dömas i irak. Hahahahahahhahahahaha
Vi får väl se. Det är ju framförallt invånarna i andra länder som riskerat att ha drabbats, alltså bl.a. Irakier. När deras egna drabbas, är det annat ljud i skällan i såna här länder. Men du kanske tror de håller honom om ryggen för att han är landsman?
Citera
2021-06-20, 21:19
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L-illuminato
Ja provtagning.com använde ju Subventionerade Afghaner från arbetsförmedlingen Fas III program som inte hade koll på något.

Finns det belägg för det fetade? Inte för att jag misstror att det kan ske i dårhuset Sverige. Vore verkligen ett totalt fiasko för svensk politik om det var så.
Citera
2021-06-20, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Vi får väl se. Det är ju framförallt invånarna i andra länder som riskerat att ha drabbats, alltså bl.a. Irakier. När deras egna drabbas, är det annat ljud i skällan i såna här länder. Men du kanske tror de håller honom om ryggen för att han är landsman?
Irak är ett laglöst land. Man dömmer inte egna invånarna för brott för man har inte ens tid till detta. Dem äe korrupta och snor själva för regeringen. Tror du verkligen dem hade dömt ngn för att han inte lämnat in proverna till labbet? 😂 oh lord. Han hade fått en klapp på axeln.

Vi har bla. Pelas pappa (hedersmordet) där pappan satt på en kunglig fåtölj och skröt om hur hans dotter mördats men slapp straff. Vi har bla. Mordet ii sundsvall, även det hedersmord där en utav de misstänkta lyckades fly till irak och därifrån intervjuades och avslöjade hur mprdet skedde vem som var inblandad i vad.

Vad hände med dem? Ja, ingenting. Dem slapp rättvisan.
Citera
2021-06-20, 21:24
Medlem
Citat:
Titta vad jag hittade på Dr. Apostolos Mintoglou, han har utfärdat ett pcr test med datum 30 Juli 2021 !!!

https://kvickentorp.bostadsratterna.se/system/files/11700-195002064672-20210730-kjell-henningsson-clinics-pcr-test.pdf

Mycket som var "märkligt" i ovan länk, förutom datumet.

Det bor visserligen en man med det namnet i BRF Kvickentorp men vad har en bostadsrättsförening med ett PCR test att göra?
Citera
2021-06-20, 21:24
Medlem
L-illuminatos avatar
Citat:

Av de som 20 åriga Sugarbabes/Golddiggers man har sprungit på senaste månaden så snackar alla om att de förfalskar sina egna intyg (ändrar datum på gamla test)

Allt är ju en pdf på mobilen som en stressad flygvärdinna stämmer av vid incheckningsdesken.
Citera
2021-06-20, 21:26
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Irak är ett laglöst land. Man dömmer inte egna invånarna för brott för man har inte ens tid till detta. Dem äe korrupta och snor själva för regeringen. Tror du verkligen dem hade dömt ngn för att han inte lämnat in proverna till labbet? 😂 oh lord. Han hade fått en klapp på axeln.

Vi har bla. Pelas pappa (hedersmordet) där pappan satt på en kunglig fåtölj och skröt om hur hans dotter mördats men slapp straff. Vi har bla. Mordet ii sundsvall, även det hedersmord där en utav de misstänkta lyckades fly till irak och därifrån intervjuades och avslöjade hur mprdet skedde vem som var inblandad i vad.

Vad hände med dem? Ja, ingenting. Dem slapp rättvisan.
Vi får väl se. Du kan inte jämföra hedersbrott (som sannolikt inte ens anses som brottsligt i skithålet Irak) med något som riskerat deras egna invånarnas hälsa och potentiellt riskerat livet på delar av befolkningen. Nån klapp på axeln blir det inte, om GM nu skulle fly till Irak.
Citera
2021-06-20, 21:28
Medlem
L-illuminatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Finns det belägg för det fetade? Inte för att jag misstror att det kan ske i dårhuset Sverige. Vore verkligen ett totalt fiasko för svensk politik om det var så.

Nej det här är mina egna upplevelser.
Afghaner är min egna slutsats.
Fanns personal som skulle "gå utbildning" medan jag höll på att testas i ett trångt testrum.
Dessa pratade knackig Svenska (nästan ingen), var som äldst runt 19-21 och betedde sig som prao-elever och skulle nog inte fått jobbet om det var merit-baserat.

Så mitt antagande är att de var subventionerad arbetskraft.

Kontrastera detta mot:
Dyrare seriösare klinikerna satsat på att ta in personal med mångårig erfarenhet från vården.
Senast redigerad av L-illuminato 2021-06-20 kl. 21:31.
Citera
2021-06-20, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L-illuminato
Han bör lysas av Europol och Interpol
Då det är främst andras länder inreselagar han bedragit

Skulle vara intressant att få veta VEM eller VAD som gör att personer kan bli internationellt efterlysta?
Har det med straffskalan att göra?
Citera
2021-06-20, 21:30
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Om man nu som GM skiter i allt vad heder och moral är och bara försöker få ihop så mycket pengar på så kort tid som möjligt (med vetskapen att förr eller senare så håller det inte) - med så små utgifter så möjligt, så låter det inte orimligt. Men känns som spekulationer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in