2021-06-20, 20:52
Medlem
tuzzens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
Är det denna plats Google Earth
Länk till Google Earth
https://earth.app.goo.gl/eGTmjp
#googleearth

Nej den ligger mitt emot och är en fiskrestaurang
Citera
2021-06-20, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Sätra pizzeria, där har jag bott, bästa lassagnen i stan 👮🏽‍♀️✌️

Håller med, sjukt trevlig restaurang! Fan så synd att de ska drabbas av sånt här
Citera
Medlem
.420lifestyles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Konstigt! Aftonhoran har bara skrivit att två är skadade. Inte att det är en dödskjutning. Och likadant på SVT det är ännu ingen dödskjutning där.

Expressen brukar ju ligga efter i rapporteringen men ligger nu före?

Om man ligger på en lista över dom som skall avrättas, varför sitter man då på en uteservering och äter lasagne? Eller Kebab? Hade jag varit på listan hade jag flyttat till annan ort. Men det är bara mina personliga tankar när jag försöker förstå.

Swepix var där snabbt så jag tror han ligger bakom den snabba rapporteringen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Sätra pizzeria, där har jag bott, bästa lassagnen i stan 👮🏽‍♀️✌️

Menar du Pizzeria Korall eller Sätra Food House?
Citera
2021-06-20, 20:54
Medlem
RAMMVOGELs avatar
Citat:
Konstigt! Aftonhoran har bara skrivit att två är skadade. Inte att det är en dödskjutning. Och likadant på SVT det är ännu ingen dödskjutning där.

Om man ligger på en lista över dom som skall avrättas, varför sitter man då på en uteservering och äter lasagne? Eller Kebab? Hade jag varit på listan hade jag flyttat till annan ort. Men det är bara mina personliga tankar när jag försöker förstå.

Intag av droger i kombination med lågt IQ
Citera
2021-06-20, 20:55
Medlem
tuzzens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
Menar du Pizzeria Korall eller Sätra Food House?

Sätra food house
Citera
Medlem
.WhyAreYouGeh.s avatar
Vilket gäng har han kopplingar till?
Citera
Medlem
DekadentThaitorsks avatar
Hoppas det inte var en vanlig Svensson som strukit med. Det kan ju inte vara brist på vittnen med tanke på väderleken.
Citera
2021-06-20, 20:56
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:

Aftonbladet har uppdaterat, en avliden. Står att de informerat anhöriga osv.

Enligt Anna Westberg på Stockholmspolisen har två misstänkta gärningsmän därefter ha setts fly från platsen.
– Det är fortfarande oklart om en eller båda har avlossat skott, men båda flydde från platsen. Det finns uppgifter både om att detta ska ha skett till fots och med elsparkcykel, säger Westberg

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/LnJrLx/tva-man-skjutna-vid-pizzeria--en-person-avliden

Enligt Expressen - Polisen jagar gärningsmän på elsparkcykel.
Citera
2021-06-20, 20:58
Medlem
Aha, nu uppdaterade Aftonhoran och säger att mannen i 25-årsåldern dog av skottskadorna. Den andre mannen i 40-årsåldern lever och skadeläget är okänt.

Det såg stökigt ut på platsen på Expressens live-TV. En massa ambulanser där och folk som springer runt helt oplanerat. Dom måste spärra av för att hitta hylsor och annat material.
Citera
2021-06-20, 20:59
Medlem
Citat:
Aha, nu uppdaterade Aftonhoran och säger att mannen i 25-årsåldern dog av skottskadorna. Den andre mannen i 40-årsåldern lever och skadeläget är okänt.

Det såg stökigt ut på platsen på Expressens live-TV. En massa ambulanser där och folk som springer runt helt oplanerat. Dom måste spärra av för att hitta hylsor och annat material.

Området var snabbt avspärrat. Däremot väldigt mycket folk i rörelse då det var packat med folk som grillade och badade nere i Sätradalen vid tidpunkten..
Citera
2021-06-20, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurdistanskij
Mordanstiftare på höga positioner har alltid spioner på sin payroll, speciellt nära sina fiender. När en blir tillfrågad "vad tycker du om X som var elakt mot dig?" ska man alltid svara "jag förlåter honom/bryr mig inte sånt är livet jag går vidare". De flesta gängbabbar tänker inte så långt utan svarar "walla svär på koranen jag ska knolla han den hunden ska suga min kuk". Därefter rapporterar spionen och berättar om hotbilden, sen är mordet sanktionerat och klart rrrrrrrrrrrrrataata på elskoter!

Gängbabbar är alltid extreeemt kaxiga och säger dagligen till folk att de ska bli knullade så lite roligt att de tar det lugnt sen blir förvånade när någon av alla hundratals ger igen.

OK jag förstår att man håller uppsikt på varandra inom gängen. Men jag antar att dom som skjuts är närmare toppen i organisationen.

Det verkar inte alls som om man knäcker gängen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in