2021-06-20, 19:39
Medlem
salty-sailors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nikeairmax
[b]

Du tycker alltså att det är objektivt, att baserat på rena lögner, anklaga en grupp för allt ont i hela världen? Det är den raka motsatsen till objektiv journalistsik, att förändra fakta efter sina egna preferenser.

Det går ju bra för media att tillåta folk anklaga den vite mannen för allt ont i världen, så varför borde man inte kunna säga samma sak om amdra grupper?
Citera
2021-06-20, 19:41
Medlem
glowniggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nikeairmax
Du har ingen högre utbildning antar jag?

Man kan inte basera en debatt på vad du anser, hur du anser att hans ansikte ser ut. Utan på fakta. Jag kan tex anse att hans käklinje talar för att han kommer ifrån "insert valfritt land". Det är vad som står i hans födelsecertifikat som är relevant. Inte vad jag anser.

Förstår du nu?
Nej. Jag kan se om någon är finne. Jag kan se skillnader på somalier och nigerianer och koreaner och japaner. Det är ingenting konstigt med att även kunna se typiskt judiska ansiktsdrag.
Citera
2021-06-20, 19:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av glownigger
Nej. Jag kan se om någon är finne. Jag kan se skillnader på somalier och nigerianer och koreaner och japaner. Det är ingenting konstigt med att även kunna se typiskt judiska ansiktsdrag.

Du menar att du kan avgöra. Men så fungerar inte verkligheten. Fakta talar. I detta fall DNA test alternativt födelsecertifikat.

Iq fiskmås har du verkligen....

Och nu touchar vi faktiskt på hela problemet med nassarna, ni gör hela tiden ogrundade påståenden utan någon som helst faktabas. Ni påstår saker ut tomma intet och bestämmer sedan att sådan är verkligheten. Det är också därför ni inte går att föra en debatt med. Ni är i mångt och mycket lika flat earth rörelsen.

Med detta sagt lämnar jag tråden. Jag har vattenfastat i snart 3 dygn. Jag har inte ork och tålamod att debattera med dårar. Som sagt, ni påminner mig om flat earthers.
Senast redigerad av nikeairmax 2021-06-20 kl. 19:54.
Citera
2021-06-20, 19:49
Medlem
bigbossjonass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrMurdoch
Du får tro vad du vill.

Om man tror att vägen framåt för att påverka den politiska utvecklingen för att rädda Sverige och Europa från kulturmarxismen är att gapa om dylikt har man snömos i huvudet.

Vägen framåt är att agera taktiskt och se till vad som är hållbart.

Är det taktiskt och hållbart att några få icke européer äger de största tidningarna och tevekanalerna samt bankerna och lobbar för massinvandring och aldrig någonsin påpeka att dom gör det?
Citera
2021-06-20, 20:02
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
Det handlar mer om att det enbart finns en utbredd konspirationsteori om vem som styr media, inte om något erkännande. Inte svårt att göra ett rimligt antagande om vem han syftar på då.

Var nämndes en konspirationsteori? Samt det finns inga konspirationsteorier om att media styrs av allt från "vita män", "patriarkatet" till rymdödlor?
Citera
2021-06-20, 20:11
Medlem
Cuckslayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrMurdoch
Du får tro vad du vill.

Om man tror att vägen framåt för att påverka den politiska utvecklingen för att rädda Sverige och Europa från kulturmarxismen är att gapa om dylikt har man snömos i huvudet.

Vägen framåt är att agera taktiskt och se till vad som är hållbart.

Vi ska lösa vita människors problem genom att inte belysa orsaken till problemen. Gotcha.

Som sagt, här har vi nog en jude i farten
Citera
2021-06-20, 20:14
Medlem
AlabamaHotcakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salty-sailor
Det är väl relevant på samma sätt som det är viktigt att påpeka att vita medelålders män kontrolerar allt i samhället och står för all världens ondska

Så inte alls, eller?
Citera
2021-06-20, 20:19
Medlem
salty-sailors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlabamaHotcakes
Så inte alls, eller?

Det måste ju vara väldigt viktigt eftersom media tillåter det hela tiden.
Citera
2021-06-20, 20:20
Bannlyst
Citat:
Det går ju bra för media att tillåta folk anklaga den vite mannen för allt ont i världen, så varför borde man inte kunna säga samma sak om amdra grupper?

Personligen anser jag det vara lika sjukt.
Citera
2021-06-20, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Voltaire, upplysningens fader, levererade dock ett antal andra saftiga citat relaterade till ämnet:

"[The Jewish nation] dares spread an irreconcilable hatred against all nations; it revolts against all its masters. Always superstitious, always avid of the well-being enjoyed by others, always barbarous, crawling in misfortune, and insolent in prosperity.

"You seem to me to be the maddest of the lot. The Kaffirs, the Hottentots, and the Negroes of Guinea are much more reasonable and more honest people than your ancestors, the Jews. You have surpassed all nations in impertinent fables in bad conduct and in barbarism. You deserve to be punished, for this is your destiny."

"I know that there are some Jews in the English colonies. These marranos go wherever there is money to be made... But whether these circumcised who sell old clothes claim that they are of the tribe of Naphtali or Issachar is not of the slightest importance. They are, simply, the biggest scoundrels who have ever dirtied the face of the earth."

"[Jews] are, all of them, born with raging fanaticism in their hearts, just as the Bretons and the Germans are born with blond hair. I would not be in the least bit surprised if these people would not some day become deadly to the human race.
" - Voltaire, 1700-talet
https://en.wikiquote.org/wiki/Talk:Voltaire

Vill vi ha sådana typer kontrollerandes massmedia? Den franska generalen gör rätt i att försöka varna oss.

Är det olagligt att äga medier och föra sin agenda där? Jag ser inte problemet. Att vita idioter inte äger medier, utan istället premierar sin tid med massa dumheter, är inte judarnas fel. Vita idioter tycker det är bättre att suga kuk på PRIDE-parader, sola och supa på Mallorca osv.
Citera
2021-06-20, 20:22
Medlem
AlabamaHotcakess avatar
Citat:
Det måste ju vara väldigt viktigt eftersom media tillåter det hela tiden.

Men du kan väl tänka själv eller? Tycker du verkligen att det är lika viktigt att påpeka att vita medelåldersmän är roten till all ondska och judarna äger all media? Isåfall varför är detta viktigt?
Citera
2021-06-20, 20:23
Medlem
AlabamaHotcakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulblendkarringen
Är det olagligt att äga medier och föra sin agenda där? Jag ser inte problemet. Att vita idioter inte äger medier, utan istället premierar sin tid med massa dumheter, är inte judarnas fel. Vita idioter tycker det är bättre att suga kuk på PRIDE-parader, sola och supa på Mallorca osv.

Fast det finns många vita idioter som äger media imperium. Robert Murdoch tänker jag på direkt i detta sammanhang.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in