2021-06-20, 14:21
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Valde de specifikt ut kvinnliga journalister som har PMS just nu?
Citera
2021-06-20, 14:22
Medlem
rokossovskys avatar
Jag ser på svt-play presskonferens med Nooshi Dadgostar. Jag tror att jag är förälskad. Hon är briljant.
Citera
Medlem
Fan vad arga journalisterna är. Jävla pinsamma äckliga pissluffare.
Citera
Medlem
Fy satan va Nooshi äger, bästa som hänt V det här. Stå upp för sin politik kommer löna sig till nästa val
Citera
Medlem
liksom-fbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Staten slutade i stort bygga lägenheter för att man trodde att privata företag skulle ta över och sköta arbetet.
Nej. Blev fel i första meningen.

Staten har inte byggt. Staten ägnade sig åt räntesubventioner. Det är alltid privata företag som byggt. Och Byggnads som drivit upp lönekostnaderna.

Men eftersom subventionsvansinnet höll på skicka Sverige ned i avgrunden så stoppades det. Ingen vill ha tillbaka det. Inte S iaf.

Citat:
Det finns ingenting som säger att marknadshyra skulle leda till fler lägenheter,
Det är på samma nivå som att säga att det finns inget som säger att vi skall kunna köpa platt-TV till låga priser.

Hur hade det varit om TV varit prisreglerat? Svar vi hade haft kvar gamla svartvita tjock TV. Och det hade varit 10 års kö för att få köpa en.

Hur många vill att vi skall ändra så att det blir så?

Ja rimligen V och SD-väljare. Men vill någon annan det?

Citat:
Absolut, Sossarna ska stå för att dom valde att låta Centerpartiet ha med det i sitt förslag men jag blir förvirrad när folk låter sossarna stå som ansikte för förslaget när förslaget är typisk centerpartistiskt fri marknad fanatism.
Löfven har köpt passage genom Riksdagen och betalar med att lindra Hyresregleringen.
Detta godkände V när de släppte fram Löfven. Nu försöker dom hindra omröstning av förslaget.

Varför är affärstransaktion så svårt att fatta för så många?
En vanlig affärstransaktion.
Är det hemtjänsten som handlar allt åt er så ni aldrig köper något.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av disparity
Sett till hur många verkar börja gilla Nooshi här, hur starkt övergår denna beundran i att ni kan komma rösta V nästa val?

Kommer aldrig ske, men tycker hon gör de bra i jämförelse med Sjöstedt som va en pajas
Citera
Medlem
Overminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Ja det är äckligt. Sveriges media är inte bättre än Kinas media, ren regimpropaganda.

INSTÄMMER! WTF! Bara Löfvens hantlangare där för FAN!
Citera
Medlem
Eoppoyzs avatar
Bortsett från allt flåsande, tycker jag ändå att hon gjorde bra ifrån sig.
Citera
Medlem
Sqrbankens avatar
Blodtrycket pallar inte sedan flera år av att lyssna på när kartellens (för din skatteflis) köpta pravdahoror står för Narrativet. Ligger så även lågt även denna gång.

Förstår dock från kommentarerna att det är business as usual också i denna presskonferens.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Ja, eller så är det bara normaltillståndet som äntligen kommer upp till ytan!

När "journalisterna" ser tillbaka på det här går det kanske att skylla på värmen.

Problemet är väl att många hellre hade legat på beachen och solat idag....
Citera
Medlem
Just nu sitter Lövet och skruvar på sig med en tesked brunt i kalsongerna
Citera
Medlem
journalisterna är helt rabbiata på V presskonf...skriker och tjoar...hahahaha....jävla journo patrask
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in