Citat:
Ursprungligen postat av
GoggeGogelius
Det är jäkligt svårt, men kan gå med en bra läkare.
När jag fick LPT var det pga mitt senaste självmordsförsök, och då hade jag fyllt på med en hel del Tramadol (köpte från FS) blandat med en flaska Absolut. Köpte dvs inte för rusets syfte utan snarare att somna in.
Ända sen dess har läkarna varit sjukt restriktiva med att skriva ut narkotikaklassade läkemedel, vilket är förståeligt såklart.
Sedan brukar läkarna också påpeka att man inte ska äta stark medicin i min unga ålder, vilket jag också förstår.
Så ja, jag tror tyvärr det kan bli svårt att argumentera för någon annan benso. Men men, jag får väl klä upp mig så snyggt som möjligt när jag träffar min kvinnliga läkare.
Fun fact: Under ruset av Tramadol och Absolut så hade jag ringt Foodora och köpt en pizza, fick sedan berättat från läkaren att turken som levererat maten hittat mig helt däckad i köket.
Nu i efterhand kan jag skratta åt det och undra vad turken måste ha tänkt när han såg mig.
Efter jag blev utskriven på psykiatrin kom jag till hans pizzeria och gav han en stor kram, med en gåva som tack för att han rädda mitt liv.