Citat:
Ursprungligen postat av
0x539
Jag röstar V. Jag tror inte det, men man kan ju hoppas. V har egentligen inget att tjäna på att fälla regeringen, men å andra sidan har de inte mycket att tjäna på att låta regeringen köra vidare på uppenbar högerpolitik heller. Jag tror förmodligen att det kommer landa i att man anser att stabilitet är viktigare än politiska poänger, särskilt med tanke på pandemin, vilket jag delvis kan hålla med om.
Håller med, däremot så röstar jag SD. Lustigt hur två paradoxer kan vara eniga.
Makabert som sensationellt att V är dirigent och bakom rodret att vilja störta S.
Marknadshyrorna är objektet men ingalunda den underliggande anledningen.
S har kört Sverige i fördärvet.
Internationellt anseende, skola, vård, trygghet, investeringarna från utlandet, grannsämjan (!....) välfärd, pensioner, a-kassa, gängen o kriminaliteten har närmast utplånat vårt välstånd, och Sverige är just “another” country in Europe? Allt i regi från S!
Sverige slår numera europaledaren i mordsstatistik, låt vara i väskryckning o våldtäkt.
Klasskillnaderna har ÖKAT dramatiskt!
Adelsson på Strandvägen ser till att rensa undan skräpet omedelbums medan medel- o underklassen måste hålla käft o hängas ut om dom röstar på SD, inte på S, o samtidigt leva med o njuta av mångfalden o gängen och mardrömmarna på Strandvägen.
Polisen ingriper med saft o bullar efter att ”inget spår av gärningsmännen” gäller...
Bra att V tar tag i PK surdegen o manifesterar patriotism FÖR SVERIGE!!!!!