2021-06-19, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sohefall
Finns 2 med samma namn... https://www.instagram.com/emilfremdling/?hl=sv
bör var den rätta.

Ja det är den jag kollar på.
2021-06-19, 10:11
Medlem
lillamy75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheHerder
Jag har en gammal kollega som är vän ser jag. Kan således bekräfta att det är denna person.

Jag med och kan instämma med ovan
2021-06-19, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
På hans senaste instagrambild (3 av 3) kommenterar en tjej som skulle kunna vara tjejen på Facebookbilden men det är ytterst osäkert. Hon som skriver ”bästa pappan”

Stämmer inte!
2021-06-19, 10:20
Medlem
Asynjans avatar
Eftersom mamman(J*sefin L*lax, * = o) till de små flickorna är 26 år, är det inte hon som greps. Lutar åt kvinnan som plutar med munnen då.

Em*l kanske fick ett blixtbesök av någon annan som var ute på uppdrag?

Spekulerar för att det inte är så vanligt med att en kvinna skjuter en man.
2021-06-19, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sohefall
Lyft luren till din vän som slipper fester varje helg då..

Adressen bekräftad av vän som inte gillar skrik, gap och fylla på nätter
2021-06-19, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fernebo
Om den misstänkte greps på plats, så låter det verkligen som om det handlar om en man som skjutit sin sambo hemma i villan. Förutsatt att den gripne verkligen är gärningsmannen.
Här ger sig fördomarna till känna, det är nämligen en kvinna som har skjutit en man.
2021-06-19, 10:28
Medlem
Bålsta är ju lite av en håla, någon måste väl vet ngt mer än vad som framkommit hittills?
2021-06-19, 10:32
Medlem
Rampljus-horans avatar
Om man kollar Em*ls följare på insta finns det en kvinna med plutläppar som skulle kunna vara kvinnan på profilbilden... Lyd*a *=i
2021-06-19, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rampljus-horan
Om man kollar Em*ls följare på insta finns det en kvinna med plutläppar som skulle kunna vara kvinnan på profilbilden... Lyd*a *=i

Det är ju en mycket yngre tjej än 35!
2021-06-19, 10:34
Medlem
Är M*illa tjejen på bilden? Kanske lite för gammal när jag studerar noga…
2021-06-19, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bensprattel
Bålsta är ju lite av en håla, någon måste väl vet ngt mer än vad som framkommit hittills?

Känner inte BO och vet ej vem GM är men här är den lilla infon jag fick tag på i morse. Personen har barn med två ex (båda två är skötsamma kvinnfolk). Två småttingar och en tonåring. BO har en framgångsrik åkerifirma. BO har dock allvarliga alkoholproblem och har varit inlagd på behandlingshem och får inte ha de yngre barnen hos sig eftersom han supit när det varit hans helg. Tonåring bor heltid hos sin mamma. Grannar har klagat på högljutt festande de senaste helgerna. Hög musik, skrik, bråk mm. Ska luska mer under dagen men man vill ju skvallra lite finkänsligt.
2021-06-19, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MolnetsBroder
Här ger sig fördomarna till känna, det är nämligen en kvinna som har skjutit en man.

Fördom?
Du menar att fördomen med att en man skjutit sin kvinnliga sambo skulle vara en galen gissning?

Med alla regler finns undantag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in