2021-06-16, 21:15
Medlem
carlpetersen73s avatar
Sjukt snygg, sjukt smart, sjukt framgångsrik, sjukt rik. De som hackar på henne är förlorare som inte kommit en promille så långt som hon.
Citera
2021-06-16, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
Sjukt snygg, sjukt smart, sjukt framgångsrik, sjukt rik. De som hackar på henne är förlorare som inte kommit en promille så långt som hon.

Sjukt vad olika man ser på saker. 🤧
Citera
2021-06-17, 07:03
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PollyLolly
Sjukt vad olika man ser på saker. 🤧
På vilket sätt skulle hon inte vara sjukt rik och framgångsrik enligt dig? Hon är smart, har redan åstadkommit mer än jag och du tillsammans. Om hon är snygg är ju en smaksak såklart.

https://www.expressen.se/dinapengar/bianca-ingrosso-i-mangmiljonaffar-saljer-del-av-foretaget/
Osmart? Orik? Nä, knappast.
Senast redigerad av carlpetersen73 2021-06-17 kl. 07:22.
Citera
2021-06-17, 08:44
Medlem
Citat:
På vilket sätt skulle hon inte vara sjukt rik och framgångsrik enligt dig? Hon är smart, har redan åstadkommit mer än jag och du tillsammans. Om hon är snygg är ju en smaksak såklart.

https://www.expressen.se/dinapengar/bianca-ingrosso-i-mangmiljonaffar-saljer-del-av-foretaget/

Hej!
Sjukt rik håller jag med om. Smart framstår hon inte som, är troligen mer folk kring henne som skapat varumärket.
Framgångsrik stämmer, varför skulle annars vi skriva detta. Och som du säger snygg är en smaksak.
Ska se hur framtiden ter sig när ungdomarna som är hennes fanbase inte längre bryr sig om det hon gör. Blir det en Löwengripdip eller, kanske ett nytt Estee Lauder?
Citera
2021-06-17, 08:49
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PollyLolly
Hej!
Sjukt rik håller jag med om. Smart framstår hon inte som, är troligen mer folk kring henne som skapat varumärket.
Framgångsrik stämmer, varför skulle annars vi skriva detta. Och som du säger snygg är en smaksak.
Ska se hur framtiden ter sig när ungdomarna som är hennes fanbase inte längre bryr sig om det hon gör. Blir det en Löwengripdip eller, kanske ett nytt Estee Lauder?
Eller så gör hon ingenting, hon är redan hemma ekonomiskt.
Citera
2021-06-17, 10:13
Medlem
Citat:

Är det inkomster så är det utgifter...
Citera
2021-06-17, 13:58
Medlem
Citat:

Har hon hejjat på dig på Ica eller var är det med dig?
Citera
2021-06-17, 14:17
Medlem
Citat:

Ja, hon kommer att klara sig fint förutsatt att hon förvaltar förmögenheten väl.
Problemet är väl att hon har blivit en riktig guldkalv vilket gör att hon som naiv och godtrogen person riskerar att bli lurad på stora summor pengar av folk som ser sin chans att sko sig. Det har hänt förr i historien och kommer att hända igen.

Lägg därtill en nyrik livsstil där hon vill ha allt det där hon tror behövs för det "perfekta" livet. Hon har precis köpt en lägenhet i Palma, snart köper hon nytt lyxboende i Stockholm och sedan kanske hon suktar efter en stor yacht osv. Sådant där kan snabbt snurra iväg och sedan har man kostnader upp över öronen - men inte så mycket omdöme.
Citera
2021-06-17, 14:40
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quaerere
Har hon hejjat på dig på Ica eller var är det med dig?
Nej, men jag tycker det här löjliga hatet mot henne är helt obegripligt, tjejen är jäkligt duktig och har lyckats enormt bra med det hon gör. Hon behöver inte jobba en dag till om hon inte vill.
Citera
2021-06-17, 14:56
Medlem
Kände knappt igen henne i city för ett tag sedan, hon såg förfärlig ut rent ut sagt,
men uppmärksamhet ville hon ha, personalen sprang runt som yra höns
och BI mobilen plingade konstant .. suck -
tippar om 5-10 år är hon i KK eller i nåt annat ekonomisk dravel ..
Citera
2021-06-17, 15:20
Medlem
AlphaHannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emelie-r
Är det bara jag som tycker Bianca och mamman liknar groda i ansiktet. Fattar inte hur killar kan tycka hon är snygg.

Eller iför sig desperata killar tycker alla tjejer är snygga bara om de får ligga.

Det är väl klart som korvspad att man vill knulla Bianca. Särskilt som hon är så öppet kåt i Wahlgrens värld också. Den som inte får bånge när hon böjer sig framåt (väldigt medvetet) och visar knullstjärten måste vara impotent.
Citera
2021-06-17, 15:39
Moderator
oilslicks avatar
Citat:
Nej, men jag tycker det här löjliga hatet mot henne är helt obegripligt, tjejen är jäkligt duktig och har lyckats enormt bra med det hon gör. Hon behöver inte jobba en dag till om hon inte vill.

Vad exakt är det hon gör?

Jag har faktiskt ingen aning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in