2021-06-16, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Har du hørt om "kidnappere" som bruker den metoden da...?
Nei, kveling er en vanlig måte menn dreper kvinner på.

Surfet litt på kombinasjonen kidnapping strangled, du har faktisk en del episoder der.
Senast redigerad av OleStoltenberg 2021-06-16 kl. 10:52.
Citera
2021-06-16, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farkosten
Tja. Glem nå ikke at MB ikke fikk svar da hun ringte. Hvis samtalen kun omhandlet antall arbeidstimer, hadde det vel klart seg å sende en sms om de timene. Og en samtale om kun timer burde ikke ta mer enn et minutt eller to..

Virker forøvrig veldig knipete av TH at AEH måtte rapportere timer for å få noen kroner i lønn. En avtalt fastlønn ville vært mer naturlig.
var ikke mb og aeh venner. Rykter om th+mb=trådsannhet?
Citera
2021-06-16, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Nei, kveling er en vanlig måte menn dreper kvinner på.

Surfet litt, du har faktisk en del på kombinasjonen kidnapping strangled
Jeg stoler ikke helt på ths alibi selv om det angivelig skal være bunnsolid. Magefølelsen tilsier at noe ikke stemmer ett eller annet sted. Det er umulig for en fremmed gm å skjule alle spor gitt værforholdene. Alt klaffet mht naboer etc. Kidnapper brukte unormalt lang tid i bolig.
Citera
2021-06-16, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Har du hørt om "kidnappere" som bruker den metoden da...?

Faktisk mange ofre som har omkommet under kidnappingen.
https://www.google.com/search?client=firefox-b-e&q=died+during+kidnapping
Citera
2021-06-16, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farkosten
Tja. Glem nå ikke at MB ikke fikk svar da hun ringte. Hvis samtalen kun omhandlet antall arbeidstimer, hadde det vel klart seg å sende en sms om de timene. Og en samtale om kun timer burde ikke ta mer enn et minutt eller to..

Virker forøvrig veldig knipete av TH at AEH måtte rapportere timer for å få noen kroner i lønn. En avtalt fastlønn ville vært mer naturlig.
politiet har nok oversikt over om hun var fast eller timelønnet. Hun pleide alltid å svare men kan jo ha vært på badet eller noe da mb ringte. Muligheten for at th har konstruert et alibi gjennom mb og teh er selvsagt til stede. Tehs samtale skurrer i mine ører. Han var siste kontakt og den første utenom th på åstedet. Han har dog iflg skaanseth reagert på slepesporene. Den trøtte teh kan dog ha blitt lurt av stemmeforvrenger, men dette er svært spekulativt og ingenting å basere seg på.
Citera
2021-06-16, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Faktisk mange ofre som har omkommet under kidnappingen.
https://www.google.com/search?client=firefox-b-e&q=died+during+kidnapping

Setter ofrene seg til motverge, kan dette føre til at de blir drept. Kinkig for kidnapperne, de kan ikke bevise at offeret lever, men vil tro at de tar med seg offeret, fremfor å risikere å legge igjen offeret med kidnappernes DNA.
Citera
2021-06-16, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
politiet har nok oversikt over om hun var fast eller timelønnet. Hun pleide alltid å svare men kan jo ha vært på badet eller noe da mb ringte. Muligheten for at th har konstruert et alibi gjennom mb og teh er selvsagt til stede. Tehs samtale skurrer i mine ører. Han var siste kontakt og den første utenom th på åstedet. Han har dog iflg skaanseth reagert på slepesporene. Den trøtte teh kan dog ha blitt lurt av stemmeforvrenger, men dette er svært spekulativt og ingenting å basere seg på.
Og THs ankomst til Futurum bygget kan være en holografisk 3D projeksjon
Citera
2021-06-16, 11:59
Medlem
GG99Slayers avatar
Hvordan forklarer TT, dette med skillsmissen?

At det var søkt på boligere i gjøvik, og skilsmisse var googlet å dokumenter var lastet ned i sammenheng skilsmisse.

Jaggu flaks for TH at hun ble kidnappet, som den første i hele norge?

Dette har vel aldri skjedd før med en milliardær familie?

Hvordan forklarer TT dette? alt bare helt tilfeldig?

Å spar meg havhest, slengesol saken er ikke nærheten å kunne sammenlignes.

Er nok redd for at de fleste i TT har meget kjedelige liv, trolling på nett er tingen..
Citera
2021-06-16, 12:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Skaanseth
Jeg har ikke løyet om noe som helst.
Kom gjerne med dokumentasjon hvis du har det.
Du har blitt utsatt for en psykopat, det er ikke løgn. Narsissisme er en gren innen psykopati.
Videre diskusjon om dette får vi ta pm, siden det blir personlig omkring deg, og off-topic.
Det du skriver er ren løgn og manipulasjon - omigjen og omigjen. Jeg gir fullstendig blaffen i om det går rundt i hodet på deg, og det er vel slik du like å ha det antar jeg, så det er håpløst. Når du innser at du ikke klarer å argumenter, så sporer du av og dikter opp usannheter, enten om den du diskuterer med eller involverte i saken. Det er ikke så fantasifullt det du lirer ut av deg - samme som kommer hver gang - omigjen og omigjen...Alt du skriver repeterer du, samme hva og hvem. Rundt og rundt... tut tut!!
Citera
2021-06-16, 12:12
Medlem
GG99Slayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Det du skriver er ren løgn og manipulasjon - omigjen og omigjen. Jeg gir fullstendig blaffen i om det går rundt i hodet på deg, og det er vel slik du like å ha det antar jeg, så det er håpløst. Når du innser at du ikke klarer å argumenter, så sporer du av og dikter opp usannheter, enten om den du diskuterer med eller involverte i saken. Det er ikke så fantasifullt det du lirer ut av deg - samme som kommer hver gang - omigjen og omigjen...Alt du skriver repeterer du, samme hva og hvem. Rundt og rundt... tut tut!!

HURR DURR LØGN!!

spar meg a nepa, du som er manipulatoren her inne...
Citera
2021-06-16, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GG99Slayer
Hvordan forklarer TT, dette med skillsmissen?

At det var søkt på boligere i gjøvik, og skilsmisse var googlet å dokumenter var lastet ned i sammenheng skilsmisse.

Jaggu flaks for TH at hun ble kidnappet, som den første i hele norge?

Dette har vel aldri skjedd før med en milliardær familie?

Hvordan forklarer TT dette? alt bare helt tilfeldig?

Å spar meg havhest, slengesol saken er ikke nærheten å kunne sammenlignes.

Er nok redd for at de fleste i TT har meget kjedelige liv, trolling på nett er tingen..

Ok, fordi han er gjerrig og ikke vil gi henne noe, finner han byens billigste leiemorder som kveler henne for ham.
Citera
2021-06-16, 12:22
Medlem
GG99Slayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Ok, fordi han er gjerrig og ikke vil gi henne noe, finner han byens billigste leiemorder som kveler henne for ham.

Bra du svarer på alt annet enn hva innlegget mitt spør om?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in