2021-06-14, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maratonmaniker
Jag är precis som Håkan en smula skeptisk till den ENORMA hysteri som den här flunsan fört med sig. När svininfluensan "härjade" så var det lugna puckar fast det var en GIGANTISK vaccinationskampanj även då. Hur blir det när nästa flunsa dyker upp? Självklart kommer det flera. Kanske blir det Jersinia Pestis bakterien som för omväxlings skull gör entré igen? Ingen vet varifrån hon kom och vart hon tog vägen. JP och det är slutsnackat. INGEN går ut.

Här har du fel. Lyssna på folk som kan saker istället för Håkan. Ett gott råd i all välmening.
Citera
2021-06-14, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av why
Här har du fel. Lyssna på folk som kan saker istället för Håkan. Ett gott råd i all välmening.
Så jag har "fel"? DU kan avgöra om jag har fel eller rätt? Bättre att lyssna på dig än Håkan? Jag vet inte hur du fungerar men jag kan lyssna på många olika Youtubers och jag följer rätt många och jag lyssnar på deras olika åsikter och så tycker jag som JAG vill ändå. Jag är för gammal för att ha idoler.
Citera
2021-06-14, 23:34
Avslutad
Enligt min källa, bedriver Håkan kontaspiange - på uppdrag av Ryssland. Då han såg lite för mycket vid dykningarna på estonia.
Citera
2021-06-14, 23:34
Medlem
Citat:
I din korta lilla text hinner du förolämpa mig rätt rejält så jag förstår hur du närmar dig folk. Håkan är inte min "sektledare" och om han har samma T-shirt i alla sina videos så skulle jag inte notera det. Jag bryr mig inte om hur han är klädd eller hur det ser ut i "kajutan"! Jag hör på det han säger och gillar jag det inte så stänger jag ner och kollar på ngt annat. SÅ enkelt.

Exakt som Håkan lättkränkt pajas!
Att du bara orkar!
Du vet ingen ting omhur jag närmar mig folk osv.
Och gör du det!
Är du så otroligt patetisk så det finns inte!
Kryp under din sten igen och lyssna på din idols predikningar!
Citera
2021-06-14, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ritva2
Exakt som Håkan lättkränkt pajas!
Att du bara orkar!
Du vet ingen ting omhur jag närmar mig folk osv.
Och gör du det!
Är du så otroligt patetisk så det finns inte!
Kryp under din sten igen och lyssna på din idols predikningar!
"Otroligt patetisk" "kryp under din sten"? Trevligt språkbruk! Inget som känns naturligt för mig. Håkan är INTE min "idol" för jag är för gammal för sådant. Jag kollar på hans videor för han laddar upp väldigt frekvent och det är korta inlägg. Kanske du är en sådan som börjar "följa" människor och nästan bli "religiös"? Inte jag.
Citera
2021-06-14, 23:51
Medlem
Citat:
"Otroligt patetisk" "kryp under din sten"? Trevligt språkbruk! Inget som känns naturligt för mig. Håkan är INTE min "idol" för jag är för gammal för sådant. Jag kollar på hans videor för han laddar upp väldigt frekvent och det är korta inlägg. Kanske du är en sådan som börjar "följa" människor och nästan bli "religiös"? Inte jag.

Är väl positivt att du inte gått in i sekten.
Lova mig i all väl mening att inte göra det heller.!
Han är ingen god person att följa! Och skänk inte din pension till han heller!😊
Citera
2021-06-14, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ritva2
Är väl positivt att du inte gått in i sekten.
Lova mig i all väl mening att inte göra det heller.!
Han är ingen god person att följa! Och skänk inte din pension till han heller!😊
Jag tror inte att Håkan driver en "sekt"! Hans videor handlar om allt möjligt. Spridda budskap. Jag har inte skänkt ett öre just till Håkan men det har hänt att jag swishat (stavning?) små summor till YT:are. Min pension är jag rädd om och här görs inga usla affärer:-)
Citera
2021-06-15, 07:02
Medlem
Swishhoran bergmark fick väl tillbaka
sitt guld från Kronkalle, som följarna fick betala för ..

Tydligen går det bra för dåren att tigga ihop av sekten,
sist blev det dryga 200K på några veckor (hoppas pajasen åker på en rejäl skattesmäll)
Och det är väl inte första gången för HB att hamna hos kronkalle, då finns det
oftast en potential för en återkomst ..

Insamlingsparty som pajasen o dåren bergmark ska skänka
stora summor till tydligen:
https://www.youtube.com/watch?v=_as7X5uYXXs

Annars finns det mer arabguld här som beslagtagits som HB kan lägga bud på
https://auktion.kronofogden.se/auk/w.object?inC=KFM&inA=20210608_1432&inO=6
Citera
2021-06-15, 08:13
Medlem
Citat:
Jag är precis som Håkan en smula skeptisk till den ENORMA hysteri som den här flunsan fört med sig. När svininfluensan "härjade" så var det lugna puckar fast det var en GIGANTISK vaccinationskampanj även då. Hur blir det när nästa flunsa dyker upp? Självklart kommer det flera. Kanske blir det Jersinia Pestis bakterien som för omväxlings skull gör entré igen? Ingen vet varifrån hon kom och vart hon tog vägen. JP och det är slutsnackat. INGEN går ut.

Citat:
Ursprungligen postat av why

Citat:
Så jag har "fel"? DU kan avgöra om jag har fel eller rätt? Bättre att lyssna på dig än Håkan? Jag vet inte hur du fungerar men jag kan lyssna på många olika Youtubers och jag följer rätt många och jag lyssnar på deras olika åsikter och så tycker jag som JAG vill ändå. Jag är för gammal för att ha idoler.

Jag har inte sagt att du ska lyssna specifikt på mig. Jag sa att du ska lyssna på folk som kan saker. Du vet forskare, vetenskapsmän och så vidare. Vet du inte att det årligen poppar upp ny pestsmitta på flera håll i världen så är du dåligt påläst. Sån kunskap hämtar man bäst in på andra ställen än hos diverse populister på YT.

Att följa mytomanen HB kommer inte att göra dig klokare. Fortsätt gärna att titta på honom för att följa den freakshow som han står för. Det kommer jag att göra. Helt enkelt för att Cirkus Håkan är kul och att läsa kommentarerna från hans hjärntvättade följare än ännu roligare.
Citera
2021-06-15, 11:55
Medlem
Citat:
Jag tror inte att Håkan driver en "sekt"! Hans videor handlar om allt möjligt. Spridda budskap. Jag har inte skänkt ett öre just till Håkan men det har hänt att jag swishat (stavning?) små summor till YT:are. Min pension är jag rädd om och här görs inga usla affärer:-)

Bra! att stödja HB med pengar får nog anses som en riktigt usel affär! Bättre att sända över en matkasse ist.😊
Citera
2021-06-15, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Enligt min källa, bedriver Håkan kontaspiange - på uppdrag av Ryssland. Då han såg lite för mycket vid dykningarna på estonia.

Kan alla dessa gasblandingar ge några men för livet?
Citera
2021-06-15, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kho71
Kan alla dessa gasblandingar ge några men för livet?

Ger rejäla skador ihop med stänkare!😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in