2021-06-14, 18:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Kanskje planen rett og slett var at AE skulle forsvinne en av de ti dagene TH var i Kina, men at noe kom i veien.
Håndverkerne kom i veien.
Citera
2021-06-14, 18:55
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Kanskje planen rett og slett var at AE skulle forsvinne en av de ti dagene TH var i Kina, men at noe kom i veien.

Kanskje at Letvik skulle på fjellet tidligere, men at dette ble forskjøvet?
Rypejakten starter 10 september og varer til mars. Han har jo pointere, og går da mest sannsynlig på jakt, med hagle.
Citera
2021-06-14, 19:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Skaanseth
Nei, jeg spør deg. Det er jo du som påstår at jeg lyver og manipulerer.
Hvis du ikke kan underbygge at jeg lyver og manipulerer, så må du da i det minste kunne fortelle hvilken gevinst jeg skulle ha av å lyve og manipulere.
Jeg trodde i 2018 at det var en reel kidnappingssak, fram til at det kom bilder av at brannvesenets dykkerteam hadde kuttet et trekantet hull nede på isen. Da skjønte jeg at politiet mistenkte ektemannen. Hvorfor, visste jeg ikke på det tidspunktet.
Du får lese det jeg har skrevet en gang til, angående løgner og manipulasjon. Jeg trenger ikke vite hvorfor du lyver, det er nok å vite at du lyver og manipulerer. Det er derfor jeg vinker fra perrongen...
Citera
2021-06-14, 19:03
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Du får lese det jeg har skrevet en gang til, angående løgner og manipulasjon. Jeg trenger ikke vite hvorfor du lyver, det er nok å vite at du lyver og manipulerer. Det er derfor jeg vinker fra perrongen...

Men å underbygge din påstand får du ikke til...
Citera
2021-06-14, 19:06
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:

Ikke godt å si. Jeg vet ikke hva politiet sitter på som skulle tilsi at forsvinningen
skulle skjedd før. Det kan være det bare er fordi pasted/krypto-kontoene ble
opprettet allerede på sommeren, evt. kan de sitte på spor som tyder på at
det har vært lagt opp til et konkret angrep tidligere.

Det jeg uansett tenker er at hun kanskje måtte drepes før det gikk tele i jorden
eller at det ble islagt på vannet der hun skulle begraves/dumpes.

Men hvis TH skulle ha kontroll på situasjonen, ville det være vanskelig for ham
å være i Kina når forbrytelsen skulle skje. Han ville selvsagt ikke kunne garantere
for at en evt. innleid GM skulle finne AEH hjemme på det aktuelle tidspunktet.
Citera
2021-06-14, 19:06
Medlem
Citat:
Skaanseths pårørende dagens

Men si meg, hvilken gevinst skulle jeg ha av å lyve og manipulere?
Hva skulle jeg tjene på å "få folk til å tro" at TH står bak, hvis han ikke sto bak?
Jeg kunne aldri tenkt meg å stemple TH som skyldig hvis jeg var i tvil om at han var det.

At du lyver er det ingen tvil om. I helga hevdet du at det bare var THs advokat Holden, som påstod at barna støttet TH. Dette var en ren løgn.

Så påstod du at det var lenge siden de hadde kommet med støtten til TH gjennom sin bistandsadvokat, det var enda en løgn. I stedet for å legge deg flat, så fortsetter du å lyve.

Hvorfor du lyver er et godt spørsmål. Ville det ikke være bedre å prøve å formidle sannheten?
Citera
2021-06-14, 19:12
Avslutad
Citat:
Men å underbygge din påstand får du ikke til...
Nei, så interessant er du ikke. Jeg har allerede skrevet det jeg har skrevet, så kan de som er interessert undersøke, om det stemmer med det du har påstått at jeg har skrevet. Mer er det ikke å diskutere om den saken, fordi det er off topic.
Men fordi du kommer med mange påstander om personer som er involvert i saken, så er det relevant å være klar over at du lyver og manipulerer.
Hvorfor du gjør det, er ikke nødvendigvis like spennende.
Citera
2021-06-14, 19:14
Medlem
Citat:
Jeg trodde i 2018 at det var en reel kidnappingssak, fram til at det kom bilder av at brannvesenets dykkerteam hadde kuttet et trekantet hull nede på isen. Da skjønte jeg at politiet mistenkte ektemannen. Hvorfor, visste jeg ikke på det tidspunktet.

Hadde du ikke sett bilen til TH på dette tidspunktet, og konkludert med at han var psykopat?
Citera
2021-06-14, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel
Ja, det er ett godt spørsmål.. Jeg tror Kripos til slutt knekker denne monero / dash blockchain.

Får håpe det. Satser på at saken snart blir løst, og gjerningspersonen(e) får sin straff.
Citera
2021-06-14, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Det er vel THs rett til å velge dette selv. De kan selvsagt ikke tvinge ham.
Om det er et smart trekk av ham, er en annen sak.

Vi vet jo strengt tatt ikke mer om avhørene enn den informasjonen vi har fått gjengitt, samt
at han gikk "på tvers" da han skulle inn for å lese gjennom det han hadde sagt.

Dette var vel først da han skiftet status fra fornærmet til siktet.
hvor vanlig er det å skylde på feil ved båndopptaker. Ifølge tt er det sikkert helt vanlig i avhør samt nekte signering og forklaring når kona er borte. Betale ville han heller ikke. Skrøt av en slags prutepris.
Citera
2021-06-14, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Jeg har aldri påstått at noen "skal stole på meg". Det er evnen til å se hele bildet som avgjør resultatet, om det blir rett eller galt. Når det gjelder Skaanseth, så vet jeg at hen både lyver og manipulerer. Jeg forventer ikke at andre forstår det, og jeg er fullstendig uavhengig av at andre "stoler på meg" i det henseende. Den saken er løst for mitt vedkommende, og jeg kommer ikke til å publisere fasiten. Jeg er heldigvis ikke Skaanseths pårørende, så det er ikke mitt problem. Jeg er avhengig av et godt politi, men dessverre synes jeg ikke at jeg ser det i denne saken. Det betyr ikke at jeg gir opp, men jeg legger ikke skjul på at jeg er skuffet denne gangen. Jeg håper at saken innen rimelig tid enten blir løst eller henlagt. Etter dagens artikkel tviler jeg på en løsning. Jeg ser frem til å glemme dette sirkuset. Dette er ikke en rettsstat verdig!
henlegge en drapssak....
Citera
2021-06-14, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eeqaz
Hvorfor nullet ?
fordi hun lot seg true bort fra formue og iflg familien var et null.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in