2021-06-11, 21:29
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Det är väl inga problem eller döljer de något?

:

Nej jag tror inte de döljer något.
Däremot tror jag ninjorna gjort sitt yttersta för att följa protokoll.
Vi kommer få veta tids nog.
2021-06-11, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hundvisslaren
Att bygga halmgubbar och basera sin kritik på fria fantasier i syfte att misskreditera en undersökning av ett disputerat valresultat torde vara ett lågvattenmärke för de flesta, utom för dig.

Låt oss nu håll ut och vänta till dess att resultaten presenteras. Du behöver verkligen inte arbeta så hårt för att underminera en enkel revision av valsedlar. Det verkar lätt psykotiskt, denna energi du lägger på detta uppdrag. Ta det lugnt. Det kommer ordna sig. Om det sen visar sig att du satsat på en valfuskande, dement och kabalstyrd låtsaspresident må så vara. Det betyder ju egentligen ingenting.

Frågar dig som verkar insatt, vilka talespersoner är det för de som gör omräkningarna? Vem är det du lyssnat på till exempel?
2021-06-11, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Nej jag tror inte de döljer något.
Däremot tror jag ninjorna gjort sitt yttersta för att följa protokoll.
Vi kommer få veta tids nog.

Hur ser protokollet ut?
2021-06-11, 21:32
Medlem
Nixters avatar
Rasmussen Poll

51% av Amerikaner tror att valfusk skapade Bidens "seger' 2020. Upp 4% på en månad.
2021-06-11, 21:38
Medlem
Hundvisslarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granvall
Frågar dig som verkar insatt, vilka talespersoner är det för de som gör omräkningarna? Vem är det du lyssnat på till exempel?
Omräkningen är transparent och du kan följa den i realtid. Jag vet inte vem som är "talesperson" och jag förstår inte vad ett namn på en sådan skulle betyda för dig. Du får ta reda på vem som är ytterst ansvarig för denna audit på egen hand.
2021-06-11, 21:43
Medlem
Citat:
Omräkningen är transparent och du kan följa den i realtid. Jag vet inte vem som är "talesperson" och jag förstår inte vad ett namn på en sådan skulle betyda för dig. Du får ta reda på vem som är ytterst ansvarig för denna audit på egen hand.

Jag tänker att den som är intresserad av resultatet inte vill ha olika bud från olika personer. Där brukar man ha en person som uttalar sig för att det ska vara enkelt att förstå vad det är som gäller.

Om alla i gruppen uttalar sig är man rädd för att det blir väldigt olika bud och det hela rasar samman. Jag har nyss börjat följa så därför frågar jag de mer insatta.
2021-06-11, 21:50
Medlem
0rganets avatar
UPPDATERING Arizona
Källor säger att det har uppstått gnissel mellan Bennett och Doug Logan (Ninjorna).
Logan vill inte göra bildanalysen längre i revisionen medans Bennet vill ha den för att certifiera handräkningen och den ursprungliga räkningen.

Ska de inte använda deras superduper skanning i hela 600 dpi (interlaced) och som sedan superextremt förbättras med magi enligt Nixter?

2021-06-11, 21:54
Medlem
Citat:
Att bygga halmgubbar och basera sin kritik på fria fantasier i syfte att misskreditera en undersökning av ett disputerat valresultat torde vara ett lågvattenmärke för de flesta, utom för dig.

Låt oss nu håll ut och vänta till dess att resultaten presenteras. Du behöver verkligen inte arbeta så hårt för att underminera en enkel revision av valsedlar. Det verkar lätt psykotiskt, denna energi du lägger på detta uppdrag. Ta det lugnt. Det kommer ordna sig. Om det sen visar sig att du satsat på en valfuskande, dement och kabalstyrd låtsaspresident må så vara. Det betyder ju egentligen ingenting.

Nu var det din "kollega" Nixter som hade uppgift från en källa nära "auditen" på att 25% av valsedlarna saknades. Vi andra har mest undrat hur Nixter kan veta det eftersom Ninjorna sagt att de inte kommer säga något alls förrän de är klara.
2021-06-11, 22:04
Medlem
Citat:

Ni i sekten får stämma av bättre i mellan er. Som det är nu kommer en medlem av ett exklusiva klubb med en BREAKING NEWS (i detta fall Nixter) och sedan tas den upp, debunkas och förlöjligas av en annan medlem (i detta fall du). Uppgifterna om att 25% av rösterna saknades kom alltså från Nixter, du påstår alltså att han har fel. Det var uppfriskande!

Edit: Tvåa på bollen.
2021-06-11, 22:39
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Auric
Nu var det din "kollega" Nixter som hade uppgift från en källa nära "auditen" på att 25% av valsedlarna saknades. Vi andra har mest undrat hur Nixter kan veta det eftersom Ninjorna sagt att de inte kommer säga något alls förrän de är klara.

För att klargöra så kommer infon från Bannons war room (som är en telescope chat).

Och det som påstås är: "i 25% av lådorna så stämmer inte antalet röstsedlar i lådan med det antal den påstås innehålla"

Men de är lite fula med orden så personer som nixter missförstår det hela.

Så det är inga 25% som saknas utan de kan ha räknat fel med +- 1 valsedel i 25% av varje batch om 200 röster.

Och här kan ni se en video på varför Nixter tror valet går till Donald "när de funnit valfusket":

https://twitter.com/maybe60794885/status/1403447310118490114?s=20

Så vi kanske ska prata LÅÅNNGGSSAAMMTT med Nixter i fortsättningen.

2021-06-11, 22:59
Medlem
Emma18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
För att klargöra så kommer infon från Bannons war room (som är en telescope chat).

Och det som påstås är: "i 25% av lådorna så stämmer inte antalet röstsedlar i lådan med det antal den påstås innehålla"

Men de är lite fula med orden så personer som nixter missförstår det hela.

Så det är inga 25% som saknas utan de kan ha räknat fel med +- 1 valsedel i 25% av varje batch om 200 röster.
Det här togs ju upp typ dag 1-2 av auditen när valarbetarna var tvungna att förklara för Cyber Ninjas att om en valsedel inte går att skanna i maskinen, så kan man kopiera ifyllningarna till en ny fräsch valsedel och skanna den istället. Då sparas båda versionerna tillsammans i lådan och antalet valsedlar i lådan (om man räknar både original och kopior) stämmer inte längre.

Inte så förvånande att det är gammal skåpmat som Nixter tar upp igen med en ny förvrängning.
2021-06-11, 23:04
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emma18
Det här togs ju upp typ dag 1-2 av auditen när valarbetarna var tvungna att förklara för Cyber Ninjas att om en valsedel inte går att skanna i maskinen, så kan man kopiera ifyllningarna till en ny fräsch valsedel och skanna den istället. Då sparas båda versionerna tillsammans i lådan och antalet valsedlar i lådan (om man räknar både original och kopior) stämmer inte längre.

Inte så förvånande att det är gammal skåpmat som Nixter tar upp igen med en ny förvrängning.

Jupp det är gammalt och alla förstår att om någon är satt att räkna packa valsedlar med 200 st per pack och manuellt räkna dessa så blir det stor fel marginal.
Det intressanta är totalt antal röster.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in