2021-06-11, 19:05
Medlem
halaltarzans avatar
Vad fanns det på Östr@ Str@ndgat@n 26 A då där våldtäkten befaras ha ägt rum?
Senast redigerad av halaltarzan 2021-06-11 kl. 19:14.
Citera
2021-06-11, 19:10
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Den där typen känner jag till, kommer göra honom gott att sitta häktad ett tag skyldig eller ej.

Vad fanns det på Östr@ Str@ndgat@n 26 A då där våldtäkten befaras ha ägt rum?

Det är ett sorts företagscenter med lokaler för olika företag.
Citera
2021-06-11, 19:48
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skadan
Var förmodligen berusad. Hade varit ännu värre om han var nykter.
Ofräscht när han är sambo att lägga upp intresserad av :Kvinnor, på sitt Facebookkonto.
Klart man kan fortsätta att vara intresserad av kvinnor även om man är upptagen, men att låta det stå kvar när man är sambo på FB känns ju oseriöst.

Länken känns creepy..
https://pasteboard.co/K692BD6.jpg
Det är nog inte de 26 snickarna man ska låsa dörren inför om man är kvinna..
Senast redigerad av cece123 2021-06-11 kl. 20:03.
Citera
2021-06-11, 20:00
Medlem
C.B.G.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biggedy
Det är ett sorts företagscenter med lokaler för olika företag.

Är det Gert Wingårdhs pizzakartong eller i närheten av den?
Citera
2021-06-11, 20:09
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C.B.G.
Är det Gert Wingårdhs pizzakartong eller i närheten av den?

Jag vet inte, jag har ingen kunskap om vem arkitekten till huset är eller vad det har med saken att göra.
Citera
2021-06-11, 20:12
Medlem
C.B.G.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biggedy
Jag vet inte, jag har ingen kunskap om vem arkitekten till huset är eller vad det har med saken att göra.

Jag försöker bara lista ut var någonstans händelsen har ägt rum. Fick en känsla av att du var bekant med omgivningen.
Citera
2021-06-11, 20:21
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C.B.G.
Jag försöker bara lista ut var någonstans händelsen har ägt rum. Fick en känsla av att du var bekant med omgivningen.
Ok, jag känner till platsen men vart det hände eller om dom har något sorts fest/konferensrum vet jag ej.

Googla på adressen så ser du street view. Där kan du även läsa om vilka företag som huserar där.
Citera
2021-06-11, 20:28
Medlem
Gabriel Knights avatar
Varför var åklagarkammaren i Västerås inblandad i fallet?

https://www.docdroid.net/dXrIpMB/umea-tr-b-1556-21-aktbil-5-pdf

Citat:
Åklagaren önskar närvara via videolänk från Åklagarkammaren i Västerås under eftermiddagen idag om möjligt (undertecknad är upptagen i tingsrätten under förmiddagen). Ärendet kommer efter häktningsförhandlingen att handläggas från Åklagarkammaren i Umeå.
Citera
2021-06-11, 20:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Ofräscht när han är sambo att lägga upp intresserad av :Kvinnor, på sitt Facebookkonto.
Klart man kan fortsätta att vara intresserad av kvinnor även om man är upptagen, men att låta det stå kvar när man är sambo på FB känns ju oseriöst.

Länken känns creepy..
https://pasteboard.co/K692BD6.jpg
Det är nog inte de 26 snickarna man ska låsa dörren inför om man är kvinna..
Snubben är förmodligen ett as men att i efterhand börja applicera hans svinighet på tidigare inlägg är vad som gör sociala medier till så jävla outhärdliga platser, exemplen du visar upp kunde ha postats av vem som helst som aldrig gjort en fluga förnär. Det här beteendet skapar bara misstänksamhet som gör att det är omöjligt att vara offentlig online, det finns alltid livlösa muppar som är beredda att börja rota igenom alla som i sin bio skriver att de är intresserade av kvinnor (som om det vore ett tecken på att man är potentiell våldtäktsman). ”Om det finns en våldtäktsman finns det flera”, right? Det som är riktigt creepy är vad du sysslar med just nu, inte det han har postat i print screenen.
Citera
2021-06-11, 20:42
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Varför var åklagarkammaren i Västerås inblandad i fallet?

https://www.docdroid.net/dXrIpMB/umea-tr-b-1556-21-aktbil-5-pdf

Skulle kunna vara så att alla andra åklagare var upptagna med annat. I och med Operation Trojan Shield och 155+ gripna så har nog många åklagarkammare i landet det ansträngt.

Såklart bara en gissning. Ser ingen koppling till just Västerås.
Citera
2021-06-11, 21:29
Medlem
steelis80s avatar
Sjukt onödigt att outa sambon med namn i tråden. Den stackarn är också ett offer!
Senast redigerad av steelis80 2021-06-11 kl. 22:20. Anledning: Felstavning
Citera
2021-06-11, 21:57
Medlem
PogoDigis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av galonmadrassen
Magnolia var ganska snabba på att ta bort honom från hemsidan. Kan bli att packa ihop på mer än en front

Jo dom var snabba att sätta in en tf-chef där
J*han T*ng*lin
Tf Regionchef Norr

Lite taskigt av dom ändå iom att grabben inte är dömd ännu, men antar att företaget pissar ner sig och skiter f-n i han nu sen - oavsett om han blir dömd eller inte... :/ Bra arbetsgivare..

*=o,e,e
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in