Citat:
Ursprungligen postat av
IMBILDEN
Nu har jag aldrig varit något större Volvo-fan, men har funderat över en sak rörande V70n.
Senaste modellvarianten som kom (2008?) - varför benämns den som fas2?
Mig veterligen så kom första modellvarianten av V70 som årsmodell 1997 och den tillverkades tom årsmodell 2000.
Den andra kom år 2001 och gjordes tom 2007 borde väl rimligen då benämnas som fas2 eller markII?
Den tredje kom år 2008 och gjordes tom 2016, borde väl benämnas som fas3? Varför kallas den inofficiellt för fas2 när den borde benämnas fas3? Är det för att ägarna inte kan räkna längre än till två, eller beror det på att man glömt bort modellen som fanns mellan 1997-2000?
du försöker hitta en logik men när man knullar till sig sina jobb så är inte logik ens starkaste kort. då blir det som i detta fallet varken malet eller hackat.
vad man ska göra är att inte funderaa så mycket utan man ska undvika dessa företag och produkter. precis som man undviker kriminella, de med låg intelligens. är det någon som jobbar för volvo ska man undvika honom eller henne precis som normalintelligenta undviker de som jobbar för tele2 och ericsson.
förr i tiden fanns det en viss röd tråd och man kunde se logiken från början för de som hade kommit fram till resultatet hade tänkt till innan. jag kan nästan slå vad att detta du beskriver är det någon eftrbliven som gjort karriär på, och att han eller hon anser sig ha vait smarta för att de kommit på något som ingen med normalintelligens kan följa eller hitta logiken bakom.