2021-06-08, 20:33
Medlem
Utifrån kalla faktas program som går just nu på tv4 så ringer alla varningsklockor för denna kvinna. Är övertygad om att detta varit planerat från hennes sida. Att alla inspelningar och kontakt med vänner osv har varit förplanerat. Hennes fejk"gråt" i första reklampausen säger allt. Manshatarna ur feministiskt Initiativ/vänsterpartiet är i farten igen med sina fejkvåldtäkter
Citera
2021-06-08, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JMGL
Hålla armen? Han sa ju själv att han satta på henne. Knulla en packad person är väl våldtäkt eller?

Det är alltså sedan länge klarlagt vad som kallades kladda i detta fallet och det är alltså armen om kvinnan och puss på huvudet/pannan. Hon var tydligen inte så packad som du vill ha det till därför lades utredningen ner också. Bevisningen talar i motsatt riktning helt enkelt och när kvinnan påstod att hon var däckad och packad så satt hon i telefonen och hon skickade även sms till sitt x. Berusade var dom båda två men allt är inte våldtäkt vet du och definitivt inte om man är aktiv själv.
Citera
2021-06-08, 20:34
Medlem
Göran säger själv att han utnyttjat henne. Helt sjukt att kända personer ska komma undan. Fy fan för det svinet.
Citera
2021-06-08, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
"jag är din pappa, nu har vi haft sex, och jag tyckte det var jätteskönt"

Sund sexualitet på Lambertz

Han använde ordet "älskat"
Så sjukt
Citera
Medlem
Hon Spelade in honom .och han satte på henne....båda 2 är lika korkade...inte synd om någon av dom 2.
Citera
Medlem
Jag hoppas och förutsätter att detta program anmäls och fälls. Jag förmodar att Guran redan har nya färdiga anmälningar att skicka in mot Ankan 21.00 när programmet avslutats. Detta lär bli långbänk så länge hon finns Svensk mark.
Citera
2021-06-08, 20:36
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JMGL
Hålla armen? Han sa ju själv att han satta på henne. Knulla en packad person är väl våldtäkt eller?
Nej.
Att knulla någon som är packad är inte automatiskt en våldtäkt.
Citera
2021-06-08, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konika
Göran säger själv att han utnyttjat henne. Helt sjukt att kända personer ska komma undan. Fy fan för det svinet.

Kanske har han utnyttjat henne. Men han säger inte det.
Citera
2021-06-08, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
"jag är din pappa, nu har vi haft sex, och jag tyckte det var jätteskönt"

Sund sexualitet på Lambertz
Jag verkar tända på incest.
Citera
2021-06-08, 20:38
Medlem
HAHA nu säger dom att hon gjort 3 våldtäktanmälningar på 4 år! Jag har rätt igen.
Detta är alltså 4e gången!
Hora
Citera
2021-06-08, 20:41
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Jag verkar tända på incest.
Skicka ett tackkort till Lamberts för att han utforskat din sexualitet åt dig

Kan du svara på varför hon har satt upp håret sådär i intervjun när hon vet hur vi äkta män reagerar
på den frisyren
Citera
2021-06-08, 20:41
Medlem
JMGLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
Det är alltså sedan länge klarlagt vad som kallades kladda i detta fallet och det är alltså armen om kvinnan och puss på huvudet/pannan. Hon var tydligen inte så packad som du vill ha det till därför lades utredningen ner också. Bevisningen talar i motsatt riktning helt enkelt och när kvinnan påstod att hon var däckad och packad så satt hon i telefonen och hon skickade även sms till sitt x. Berusade var dom båda två men allt är inte våldtäkt vet du och definitivt inte om man är aktiv själv.
Han säger ju själv att han satte på henne och hade svårt att få av henne klänningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in