”Jantelagen” på Avanzaforumet försöker nu rentvå Örjan Berglund.
Citat:
”Men ÖRjan Berglund är en storägare/entreprenör.
Han har ju gått in med sina egna miljoner som alla andra investerare.
Han hade ju inte gått in om han inte trott på bolaget? det är på samma premisser som vanliga aktieägare. JAg tycker inte Örjan B har gjort något fel då han själv förlorat stort kapital. När han fick frågan om vad han anser om bolaget så var detta Örjans åsikt om bolaget precis som alla andra som äger aktier i ett bolag och som man tror på.
Ibra/Jenni samt hans grupp som haipar sönder bolaget är de som ska stå till svars.
Örjan har ju inte själv gjort livesändningar eller gått ut och skrivit inlägg och manar folk att investera med mer.
Han medverkade tidigare i Ibras Livesändningar men alla vet ju hur snälla/godtrogna norrlänningar är. Han gjorde enligt mig en felbedömning och som nu påvisat att han tagit skada rent ekonomiskt samt skada på sitt varumärke. Jag har faktiskt svårt att se att Örjan B kommer beblanda sig med Ibra längre.”
Det här är så klart rent skitsnack. Örjan står bakom Ibra och Jennie och inte fan är han någon godtrogen norrlänning. Örjan är en pengakåt gris och ser har utnyttjat småsparare för egen vinning.
Glöm som sagt inte att Örjan och Ibra pumpat andra aktier tidigare.
(Även signaturen r00kie försöker rentvå örjan. Både rookie och jantelagen var varit parans-haussare på forumet... varför då tror ni?)