Citat:
Ursprungligen postat av
Havhest
Det kan se ut som risikoen for lekkasjer fra politiet øker i profilerte saker.
Google; Spesialenheten lekkasje, så finner du flere eksempler, enn de du finner i denne artikkelen:
https://www.ba.no/lommemannen/politimann-tiltalt-for-lekkasjer-til-vg-og-se-og-hor/s/1-41-3986817
Citat:
Ursprungligen postat av
Hellsculls
Sitatet viser til noe som blir påpekt som et problem. Du benekter vel fortsatt at politiet lekker? Dette er i seg selv helt utrolig! Politiet har tidligere uttalt at lekkasjer kan være en viktig del av etterforskningen, ved for eksempel å legge presse på den tiltalte. Dette er et samspill mellom politiet og media, og de fleste har fått med seg dette.
Dere to presenterer mye svada her.
Hvorfor må jeg gjenta meg selv? Har dere to tungt for å forstå helt enkle og åpenbare sammenhenger?
At det historisk sett har forekommet politilekkasjer, er ikke noe bevis for at politiet har lekket i Hagen-saken. Er det så vanskelig å forstå?
Dessuten, politiet har vært helt åpne på at de i Hagen-saken har hatt, og sikkert fremdeles har, en mediestrategi. Av hensyn til etterforskningen. Det ville ha vært tjenesteforsømmelse å frigi informasjon som kunne skade etterforskningen.
Dette er et diskusjonsforum. Og ikke en egnet arena for voksenopplæring. Jeg kommer ikke til å svare dere to på trolleriet deres mer.