2021-06-05, 19:35
Medlem
Tremendouslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AwakeAsFuck
Jag dööör 😂👍

Håkan Bergmark Starter Pack
Citera
2021-06-05, 20:43
Medlem
GROKNAK.Ankbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tremendously
Det är samma båt. Såvida han inte fick tillbaka en annan båt som ser precis lika dan ut.
Åh fan han lyckades köpa ut den då alltså. Det hade jag inte riktigt trott.
Citera
2021-06-05, 20:46
Medlem
Nu har MSB enligt Håkan varit framme och gjort en kommandoräd igen, och stängt av ljudet mitt under pågående inspelning.

https://www.youtube.com/watch?v=iIQ0uPeNSYQ
Citera
2021-06-05, 21:10
Medlem
Maktuellt
Om HB hitta på stories
https://youtu.be/JPJZ6qeYdLo

Mycket visste vi redan men bra att stressa på
pajasen bergmark ännu mer ..
Senast redigerad av SKIL 2021-06-05 kl. 21:17.
Citera
2021-06-05, 21:18
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
En kommentar på hans senaste klipp:

christer rohdin, för 31 minuter sedan

Kanske skönt om man har råd att åka med båten, och använda den som den är till för. Den där båten blir bara äckligare och äckligare för varje gång Håkan andas i den. Kan bara tänka mig hur det luktar där nere i hytten.
Känns som att du har en osunt intresse för HB, läge att gå till en psykolog eller känns det jobbigt att HB har löst skulden och fått tillbaka båten?
Citera
2021-06-05, 21:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av xanatoz
Nu har MSB enligt Håkan varit framme och gjort en kommandoräd igen, och stängt av ljudet mitt under pågående inspelning.

https://www.youtube.com/watch?v=iIQ0uPeNSYQ

Herregud... Han är då med i alla möjliga och omöjliga sammanhang på nätet och schämpar 😂
Citera
2021-06-05, 21:23
Medlem
Tremendouslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SKIL
Maktuellt
Om HB hitta på stories

Helvete vad är det för böld han har på vänster kind?
Citera
2021-06-05, 21:25
Medlem
Tremendouslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Känns som att du har en osunt intresse för HB, läge att gå till en psykolog eller känns det jobbigt att HB har löst skulden och fått tillbaka båten?

Jag har både båt och deg (finare båt och mer deg än Håkan), så skulle inte tro det va. Håkan är bara en äcklig parasit som man ska hata. Så enkelt var det med det.
Citera
2021-06-05, 22:03
Medlem
Citat:
Jag har både båt och deg (finare båt och mer deg än Håkan), så skulle inte tro det va. Håkan är bara en äcklig parasit som man ska hata. Så enkelt var det med det.

Det ända argument HBs vänner kan komma på är att man är avis osv på HB.
Fy faaan.
Finns väl ingen som är avis på den äckliga pajasgubben?

Och tror vi alla har mer deg än han
Kan man ha mindre tro?
Citera
2021-06-05, 23:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SKIL
Maktuellt
Om HB hitta på stories

Den där verkar inte heller ha alla hästar i stallet. Inget nytt över huvud taget och en mager sammanställning. Han tigger swisch också....
Citera
2021-06-06, 02:08
Medlem
Uschlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LawNumberSix
Det sjukaste av allt är väl att inte Swexit ("Gubben på Filippinerna") eller andra i alternativmedia tar totalt avstånd från Håkan??
Eller är svaret så enkelt att hela denna hög är liknande bedragare som Håkan, dvs att Swishpengarna blir drivkraften för dem alla??

Ja, det tror jag.
Det är det som är drivkraften, en jättestor del av det egentliga syftet med youtubenärvaron och i vissa fall förmodligen också en överenskommelse "programledarna" emellan...medhåll av allt varandra säger, och lite ryggdunkningar ibland av varandra i kommentarerna eller på film för att därigenom öka chanserna att i utsagorna bli trodda av lärjungarna som läser allt.
(Seeing is believing, som det brukar heta)

Nu är det ju så också att ingenting i livet är riktigt svart eller vitt utan kan kan vara grått också om ni förstår vad jag menar med mitt stackars surr.
Alltså saker kan vara ljusgrått eller mörkgrått på skalan mellan svart och vitt, och att ingen är helt ond (svart) eller för den delen heller helt ärlig och gudomlig (vit).

Och jag tror säkert att vissa av dem som gör såhär har någon form av grej ändå dom tycker är viktig att ägna sig åt (protestera, konspirera om saker de tror på själva, eller nåt annat), även om dom såklart passar på samtidigt att uttrycka ett stort behov av ekonomiskt stöd för det dom gör men som i själva verket bara är att mjölka lärjungarna så man själv får det bättre ställt på dessas bekostnad.

Det har blivit ett sätt att nå fram till ökad materialistisk/ekonomisk framgång i livet, på bekostnad av mindre vetande och på andra sätt marginaliserade medmänniskor.
Citera
2021-06-06, 03:59
Medlem
ja vad ska man säga..jag följde håkan ett tag och tyckte han tog upp bra saker.
men det har spårat ur, både christer och håkan vet vad det handlar om men talar
bara om symptomen och inte problemet och grunden varför allt ser ut som det gör.
och sen allt tiggande om swish, kostar en bussbiljett och en högtalare så mycket pengar?

tycker att hans privata skulder är hans ensak, och han fortsätter med polarisering och
hets mot invandrare tex, när han vet exakt vad som är grundproblemet.
tror han fortsätter på den linjen eftersom hans tittare vill ha det så och då får han
mer swish osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in