2021-06-04, 09:05
Medlem
MissDecibellas avatar
Jag är ärligt talat förvånad över att vi inte får läsa om detta oftare, dvs unga pojkar som blir våldtagna.
Vuxna ”män” som söker sin tillflykt här i Sverige verkar ju ha en fabless för att sticka k*ken i pretty much allt från en get till *insert whatever*.

För mig är det dock totalt obegripligt.
Och otroligt sorgligt.

Lider lika mycket med denna pojke som jag gör med alla flickor som blir våldtagna, fy f•n för alla dessa lowlifes som utsätter barn för sånt här.

Hoppas dom hittar monstret.
Citera
2021-06-04, 09:05
Medlem
IMBILDENs avatar
Skulle kunna tänka mig att såväl offer som gärningsman har utländsk bakgrund. Bor det ens några svenskar i Botkyrka längre? Sannolikt hör väl i alla fall offret hemma i kommunen skulle jag tro. Minderårig och relativt sent på kvällen. Botkyrka är ju heller ingen kommun man bara passerar så där på väg någon annanstans. I alla fall inte till fots.

Samhället blir bara sjukare och sjukare.
Citera
2021-06-04, 09:36
Medlem
cammos avatar
INTE I TUMBA

Bilderna i Aftonbladet är alla fall från Salem och inte från Tumba.

Folk jag känner har bekräftat att det var en stor avspärrning i går kväll.

Här är bild från platsen i Salem från google maps, vill inte avslöja exakt var det är.
https://pasteboard.co/K511hVU.jpg

Samma ställe som bilden på aftonbladet.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/weaqj4/polisen-utreder-grov-valdtakt-i-botkyrka

I området bor nästan enbart Svenskar.
Senast redigerad av cammo 2021-06-04 kl. 09:58.
Citera
2021-06-04, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fillidutt1
En tjej under 15 som rör sig fritt den tiden? Öppet mål för förövarna.....

Oavsett tid ska en flicka/kvinna inte bli våldtagen! Vi vet inte varför flickan har rört sig där och orsakerna kan vara helt naturliga.

Lägg skulden där den hör hemma, hos det vidriga kryp som våldtog henne. Inte offret! Aldrig offret!
Citera
2021-06-04, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IMBILDEN
Skulle kunna tänka mig att såväl offer som gärningsman har utländsk bakgrund. Bor det ens några svenskar i Botkyrka längre? Sannolikt hör väl i alla fall offret hemma i kommunen skulle jag tro. Minderårig och relativt sent på kvällen. Botkyrka är ju heller ingen kommun man bara passerar så där på väg någon annanstans. I alla fall inte till fots.

Samhället blir bara sjukare och sjukare.

Ja. Det bor fortfarande väldigt många svenskar i Botkyrka. Främst i Tullinge, Grödinge och Tumba men även i de norra delarna. Tullinge är en riktig Svensson-by.
Vi har valt att bo i Botkyrka (för egen del i just södra delen) för att vi är uppvuxna här och ser annat som är bra i Botkyrka utöver den bild som alla verkar ha
Citera
2021-06-04, 10:06
Medlem
HBOLLs avatar
Bacha bazi djupt rotat i den kulturen, odds för en afghansk gm är låga
Citera
2021-06-04, 10:20
Medlem
aTeRlINes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou
En flicka eller kvinna ska i Sverige kunna röra sig utomhus kvällstid utan att bli skuldbelagda (för det är väl det `öppet mål` syftar till) för att en man tar det aktiva beslutet att våldta henne.

Ja, men det är skillnad på bör och vad man kan göra.

Jag bör kunna leva i en krigszon utan att bli skjuten. Men det är inget jag bör räkna med. Jag bör således undvika krigszoner i den mån det går. Är knappast ett måste att röra sig ute kvällstid i babbeområden.

Ni lever i någon sorts jävla fantasivärld där ni har noll ansvar för ert handlande, ni bara vandrar på moln och när verkligheten hinner ikapp så det alla andras fel. När det är NI som lever med vanföreställningar.

Ni är inget annat än religiösa ideologer. Ni är fan farliga och bör låsas in.
Citera
2021-06-04, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milldue
En majoritet har röstat bort den friheten och ersatt den självklarar friheten med att kvinnor och unga tjejer numera måste bevakas av män för att slippa bli våldtagna.

Invandrarkvinnor som bevakas av sina män när de går ut och som döljer sig våldtas inte.. eller hur ? Folk har röstat för denna kulturella förändring och vill tydligen ha det på detta sätt. De som inte anpassar sig blir våldtagna.

Fyller man ett litet land som Sverige med folk från kulturer där synen på kvinnor är oerhört mycket annorlunda så måste väl ändå den mest korkade inse att det är såhär det blir. Om inte så borde de som röstat på detta och sedan "förfasas" över vad som händer på grund av denna invandring idiotförklaras och fråntas sina ID kort och arbeten, rösträtt och låsas in, alternativt få tillbringa framtiden i ex. Afghanistan så de får en första hands blick för vilket folk de vill späda ut den Svenska befolkningen med.

I en grannstad till mig har det skett 3 st våldtäkter av minderåriga (11-13år) utomhus, 2 av förövarna var Afghaner och en bodde i grannbyn. Detta under 1 års tid enbart. Den tredje var svart afrikan men är ännu på fri fot. Så det har ökat markant och är ett inslag som Svensken har röstat fram helt på egen hand. Hade dessa förövare inte funnits i landet hade dessa tjejer inte våldtagits..Så enkelt är det..

Klart det blir så när så otroligt många är mottagliga för antivit propaganda och skuld. Dom har lurats i att rösta för sin egen undergång. Att ge främlinga förmåner på den vita befolkningens bekostnad. Den här våldtäkten bortförklaras som vanligt med att de flesta invandrare våldtar int.
e och att det finns svenskar som också våldtar. Som om det vore ett argument för massinvandring. Kan ju hoppas att de inte var någon helt oskyldig skolpojke som våldtogs. Det finns även svenskar som bor i Tumba/Botkyrka.
En vacker dag flippar en svensk farsa och utför en hämdmassaker. Men det är väl vad de antivita psykopatpolitikerna vill. Måla upp en bild av att alla svenskar som skyddar sina barn är terrorister.
Hade det varit en judisk Pojke som våldtagits av en palestinier så hade i alla fall sverigedemokraterna brytt sig och krävt palestinskt blod.
Senast redigerad av Perlmutter 2021-06-04 kl. 10:30.
Citera
2021-06-04, 10:32
Medlem
online_alwayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perlmutter
Klart det blir så när så otroligt många är mottagliga för antivit propaganda och skuld. Dom har lurats i att rösta för sin egen undergång. Att ge främlinga förmåner på den vita befolkningens bekostnad. Den här våldtäkten bortförklaras som vanligt med att de flesta invandrare våldtar int.
e och att det finns svenskar som också våldtar. Som om det vore ett argument för massinvandring. Kan ju hoppas att de inte var någon helt oskyldig skolpojke som våldtogs. Det finns även svenskar som bor i Tumba/Botkyrka.
En vacker dag flippar en svensk farsa och utför en hämdmassaker. Men det är väl vad de antivita psykopatpolitikerna vill. Måla upp en bild av att alla svenskar som skyddar sina barn är terrorister.
Hade det varit en judisk Pojke som våldtagits av en palestinier så hade i alla fall sverigedemokraterna brytt sig och krävt palestinskt blod.

Peter Mangs och John Ausonius har redan "flippat". Vad blev bättre av det tänker du?
Citera
2021-06-04, 10:52
Medlem
cammos avatar
Nu hände det här ju INTE i Tumba utan ett vitt område i Salem.
Citera
2021-06-04, 11:05
Medlem
aTeRlINes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Ser ni inte hyckleriet och skyddet för homosexuella.

När kvinnor blir våldtagna skrivs kön ut - när män blir våldtagna är de (intialt i alla fall)
könlösa personer

Det är väl knappast något nytt? Medier har alltid varit ett munstycke för etablissemanget. Det som inte passar agendan väljer man inte att uttrycka. Man vinklar saker så det gynnar agendan.
Citera
2021-06-04, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cammo
INTE I TUMBA

Bilderna i Aftonbladet är alla fall från Salem och inte från Tumba.

Folk jag känner har bekräftat att det var en stor avspärrning i går kväll.

Här är bild från platsen i Salem från google maps, vill inte avslöja exakt var det är.
https://pasteboard.co/K511hVU.jpg

Samma ställe som bilden på aftonbladet.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/weaqj4/polisen-utreder-grov-valdtakt-i-botkyrka

I området bor nästan enbart Svenskar.

Kan bekräfta detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in