2021-05-08, 13:10
Medlem
BIB3ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunt-fornuft
Hon är direkt en super komiker i jämförelse med riksvraket från Lund, Nour El-Refai som bara är en plåga att se och höra.
Nour är ett skämt, liksom Schyffert. Sådant skämt som luktar skämt då.

Kikade på lite fler framträdanden av Johanna på YT. Hon har DET, även om hon nog vill kvala in i familjen butch.

Go girl!
Citera
2021-05-08, 13:15
Medlem
Silltunnas avatar
Om hon hade gått ner 30 kg så hade hon kunnat vara ganska läcker.
Citera
2021-05-13, 12:22
Medlem
Jag gillar henne! Sen att kritiken tycks vara centrerad kring att hon är tjock och dum är väl inte knivskarp tycker jag. Vikten skämtar hon själv om hela tiden och även intellektet. Hon hävdar liksom inte att hon är varken smal eller bildad, men man är ju själv dum om man tror att en människas hela person är det man ser utifrån.
Citera
2021-05-13, 13:19
Medlem
Ratads avatar
Det här var en komiker jag missat. Efter att ha tittat på några klipp kunde jag lugnt konstatera att jag underhållningsmässigt inte missat något men jag hoppas hon hittar en rutin som är kul eller lite skådisjobb eller vad fan hon behöver för att hålla karriären vid liv. Inte min tekopp.

Citat:
Ursprungligen postat av Sunt-fornuft
Hon är direkt en super komiker i jämförelse med riksvraket från Lund, Nour El-Refai som bara är en plåga att se och höra.
Mina bajskorvar är roliga jämfört med Nour.
Citera
2021-05-13, 13:28
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnbartDekorativ
Jag gillar henne! Sen att kritiken tycks vara centrerad kring att hon är tjock och dum är väl inte knivskarp tycker jag. Vikten skämtar hon själv om hela tiden och även intellektet. Hon hävdar liksom inte att hon är varken smal eller bildad, men man är ju själv dum om man tror att en människas hela person är det man ser utifrån.
Precis. Jag tycker det är ett jävla sätt att gnälla över en komikers estetik när det är artisteriet och intelligens som är det viktigaste enligt mig. Vissa gör ju såklart en grej av sitt utseende som Rebel Wilson som brukade skoja om att hon var tjock, Anna Kendrick om att hon är liten och kort eller Bill Hicks som skojade om att han var blek och hade fula frisyrer.

Man kan se hur jävla beppo ut som helst men utan komisk talang kan man ändå inte göra något av det. Tyvärr tror jag Johanna kommer bli en Petra Mede-komiker som fjantar runt under Melodifestivalen och alla jävla lekprogram och cancergalor i TV4 och gör skämt för folk som hatar humor. Gotta make that bank.
Citera
2021-05-13, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3m.22
Vad vet ni om henne? Komiker och driver en av Sveriges största poddar. Hon påstår att hon drar in i snitt 400000 per månad.

"I en passage där deltagarna i ”Gott snack” resonerar kring hur stora inkomster som krävs för att man ska bli ekonomiskt oberoende säger Johanna Nordström också:

– 400 000 per år är ganska lite att leva på."

"I ”Gott snack” berättar Johanna Nordström att hon bland annat köpt en bil, en Volvo XC40, och planerar att köpa en lägenhet för pengarna hon nu drar in för sin podcast."

"– Jag är en spenderare också, så jag spenderar också ganska mycket pengar, säger hon och berättar vad inkomsterna går till:

– Kläder. Skor. Jag är en Asos-shoppare på ett sätt som är sinnesjukt. Jag kan få för mig att jag ska gå och köpa en locktång som jag sett på nån sida och så kostar den flera tusen. Sånt gör jag jätteofta.

I sin podcast ”Ursäkta” berättar Johanna Nordström och Edvin Törnblom ofta och detaljrikt om sitt vilda festande, även under pandemin, och i ”Gott snack” bekräftar hon att festandet kan bli dyrt.

– Alkohol är absolut en stor utgift, säger hon."

"Särskilt dyrt blev det en kväll tidigare i år.

– Ibland kan jag få för mig... jag hade nån kompis i början av sommaren och då fick vi för oss att vi skulle beställa in Dompa (Dom Pérignon, dyr champagne, reds anm). Det är det töntigaste jag har gjort i hela mitt liv. Men det var ju kul, säger Johanna Nordström i podcasten och fortsätter:

– Jag tror att notan var på 17 000 typ."

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/2dv8eR/poddprofilen-jag-drar-in-400-000-i-manaden

hon äter nog för största delen. va 17000 notan för frukost egentligen
Citera
2021-06-02, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattias1975
hon äter nog för största delen. va 17000 notan för frukost egentligen
Hon måste ju äta en 6000 kcal om dagen för att underhålla allt det där fettet.
Citera
2021-06-02, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amnyonnoynma
Jag tror inte 400.000:- per månad behöver vara tomt skryt.

Sigge & Alex drog redan 2016 in ca 200.000:- per person och avsnitt vad jag har förstått det som, och det verkar 2020 ha landat på annonsintäkter i spannet 60 000-80 000:- / annons x 2-4 annonser per avsnitt. D.v.s. att de tillsammans, som minst, drar in ca 500 000:- per månad och som mest ca 1 400 000:- Sedan tillkommer en massa erbjudande och uppdrag vid sidan om som kommer med publiciteten.

Ursäkta ligger nu i samma nivå (något över) Sigge & Alex i räckvidd och antal lyssnare per vecka. Podden har dessutom en kommersiellt sett betydligt mer attraktiv målgrupp än gubbarna med samma publicist, så de kan nog snart trumfa Sigge & Alex i inkomster, om de inte redan gör det.

tror också hon överdriver summorna. Alt har hon sjukt dålig koll på sin ekonomi? Vilket inte är en skräll med tanke på hennes utgifter.

Förövrigt tkr jag det är helt sjukt att tråden har 4 sidor utan något som helst skvaller. Alla bara påpekar att hon är överviktig. Jo tack de vet nog de flesta som sett henne. Men det är INGET skvaller, så sluta klaga på hennes vikt.
Citera
2021-06-02, 17:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Om hon hade gått ner 30 kg så hade hon kunnat vara ganska läcker.

Snarare 50 kg 😂✌️
Citera
2021-06-03, 02:07
Medlem
hedones avatar
Jag har räknat ut Johannas BMI och dom preliminära siffrorna visar att Johanna är obese class 2 av 3. Hon är alltså kraftigt överviktig.

Då jag inte hittar hennes längd och vikt så har jag gjort en kvalificerad gissning på följande: 25år kvinna, längd, 165cm vikt, 100kg

Edit: BMI värdet ligger på 36.7 där 18-25 anses hälsosamt. Mera så behöver hon gå ner åtminstone 30kg.
Senast redigerad av hedone 2021-06-03 kl. 02:14.
Citera
2021-06-03, 07:57
Medlem
johnjohns avatar
Dock ej för fet för ett fuck.
Citera
2021-07-13, 23:09
Medlem
hrovsals avatar
Ni är ju helt otroliga tror ni inte att hon själv vet att hon väger mer än ”idealet”? Fan va slut ni är Luktar lite avundsjuka. Hon är så jävla rolig och sjuuukt snygg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in