Citat:
Ursprungligen postat av
Mrs.natt
Jag har också tyckt att det var konstigt att hon inte googlade någonting när E var så dålig. Själv googlar jag direkt om jag är rädd för något gällande mitt barns hälsa. Tyder tyvärr på att hon inte brydde sig så mycket...
Ja, de har ju proppat i henne droger under förloppet, men vad skulle egentligen det ha för effekt, någon som kan förstå det?
Har hela tiden tänkt att hela badkarsgrejen var påhittad, men efter att ha läst åklagarens plädering tänker jag att det nog är troligt att det var i badkaret/badrummet det hände. Att de av någon anledning kanske skulle bada henne (väldigt udda att göra det så sent på kvällen men ok), eller så råkade de bara hamna i badrummet. Kanske E sprang dit för att gömma sig eller komma undan. Och där har de slagit/puttat/dunkat henne när de har tappat kontrollen. Därav ljuden som grannen hör.
Ringa efter hjälp ville R absolut inte, trots det skick E var i. Och att hon successivt blev sämre. Båda barnen och säkert de själva också var väl drogade, det skulle komma fram om de ringde efter ambulans och denna stora ”hemlighet” fick under inga omständigheter komma ut. De var nog inte så rädda för att förlora E, men lillebror.
Att se sitt barn så dålig, och bara bli sämre och sämre. Alla som har barn vet den totala PANIKEN man känner i den situationen. Fy fan vad kall man är om man bara kan stänga dörren och låta sitt barn ligga där då, utan att tillkalla hjälp. Det är fan ondska.