Citat:
Ursprungligen postat av
Jendy
Jadu. Jag var på dejt med en kille som sa att han var en 8a, sedan när vi möttes upp så fick jag se att han var en 1a. Det var en blinddate.
Så fick han möta mig som är en 10, och han tyckte inte det var något konstigt alls, jag tänkte: vad är det här.
Han var incel.
Så hur dom tänker har jag ingen aning om, jag har funderat lite på det och kommit fram till att dom måste ha noll koll på verkligheten. Det kanske är nån incelgrej?
Ja, det verkar vara ett typiskt incel-fenomen. Exakt samma sak hände mig förut.
Skulle träffa en dejt på ett fik och han lovade att han var en 10a. Jag frågade flera gånger "lovar du? Är du verkligen en 10a? Ser du verkligen ut som på bilden?" och han svarade ja varje gång.
När jag väntade på honom på fiket nästa dag så gick han fram och hälsade på mig och jag ba: "Va, vem är du? Jag väntar på en dejt" och han svarade: "Ja, det är ju jag" och skrattade och trodde att jag skämtade. Han var ingen 10a. Han var knappt en 1a.
Han gick sedan iväg och beställde kaffe åt oss båda och jag sa att jag behövde gå och pudra näsan lite. Så hoppade jag ut genom toalettfönstret och kutade därifrån. Värsta jag varit med om i hela mitt liv.