2021-06-01, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Ja det gäller att vara snygg och rolig då kommer dem snygga människorna och jagar en. Man får aldrig va ifred. Du behöver inte leta låt dem jaga dig och sätt upp ett instagram konto eller youtube konto med snygga bilder och filmer på dig själv. Jag gillar också snygga och vill vara sån snygg tjej som många vill knulla.
Jag med. Du och jag tänker väldigt lika.
Citera
2021-06-01, 19:21
Medlem
lakritcs avatar
Utöver att knulla, vad får du ut av en snygg kille? Ska ni sitta och beundra varandra om dagarna?
Citera
2021-06-01, 19:21
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ciprus
... Hur tänker alla fula oattraktiva män som tror att de kan få tjejer som är mycket snyggare än dem själva? Vad för planet lever de på?

För att svara på rubriken - På jobbet?
För att svara på ovan - Det ligger i mannens drift och natur.

Var tacksam, kvinna. Hur vore det omvända? Jag har en man som du efterfrågar, trots att jag inte är lika fit själv. Jag är dock en adekvat och ödmjuk person. Det är ett bra utgångsläge.
Senast redigerad av FedupFlorence 2021-06-01 kl. 19:28.
Citera
2021-06-01, 19:23
Medlem
Citat:
Hur tänker alla fula oattraktiva män som tror att de kan få tjejer som är mycket snyggare än dem själva? Vad för planet lever de på?

Jadu. Jag var på dejt med en kille som sa att han var en 8a, sedan när vi möttes upp så fick jag se att han var en 1a. Det var en blinddate.
Så fick han möta mig som är en 10, och han tyckte inte det var något konstigt alls, jag tänkte: vad är det här.
Han var incel.
Så hur dom tänker har jag ingen aning om, jag har funderat lite på det och kommit fram till att dom måste ha noll koll på verkligheten. Det kanske är nån incelgrej?
Citera
2021-06-01, 19:28
Medlem
Citat:
Var är alla 10 poängare då? Var hittar man dem? Jag ser bara fula oattraktiva män överallt som inte anstränger sig över huvud taget. Blir så jävla less.

Finns det inga 10 poängare på gymmen?
Citera
2021-06-01, 19:34
Medlem
x-factory-xs avatar
De 10% snyggaste killarna som har en gnutta självförtroende och humor väljer och vrakar bland tjejerna. De hittar dig om de vill.

Ledsen Ciprus, har du inte redan blivit uppraggad av en snygg kille kommer det inte hända alls.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Jadu. Jag var på dejt med en kille som sa att han var en 8a, sedan när vi möttes upp så fick jag se att han var en 1a. Det var en blinddate.
Så fick han möta mig som är en 10, och han tyckte inte det var något konstigt alls, jag tänkte: vad är det här.
Han var incel.
Så hur dom tänker har jag ingen aning om, jag har funderat lite på det och kommit fram till att dom måste ha noll koll på verkligheten. Det kanske är nån incelgrej?
Ja, det verkar vara ett typiskt incel-fenomen. Exakt samma sak hände mig förut.

Skulle träffa en dejt på ett fik och han lovade att han var en 10a. Jag frågade flera gånger "lovar du? Är du verkligen en 10a? Ser du verkligen ut som på bilden?" och han svarade ja varje gång.

När jag väntade på honom på fiket nästa dag så gick han fram och hälsade på mig och jag ba: "Va, vem är du? Jag väntar på en dejt" och han svarade: "Ja, det är ju jag" och skrattade och trodde att jag skämtade. Han var ingen 10a. Han var knappt en 1a.

Han gick sedan iväg och beställde kaffe åt oss båda och jag sa att jag behövde gå och pudra näsan lite. Så hoppade jag ut genom toalettfönstret och kutade därifrån. Värsta jag varit med om i hela mitt liv.
Citera
Medlem
richfucks avatar
Citat:
Hur tänker alla fula oattraktiva män som tror att de kan få tjejer som är mycket snyggare än dem själva?

Såklart jag tycker att tjejer än snyggare än mig. Jag ska väl inte ligga med mig själv. Nu är jag varken äckligt eller fet, det kvinnor har sagt om mig är att dom inte vill ha en träningsnarkoman, utan det räcker med välvårdad kropp. Sen att jag är välbärgad och framgångsrik vilket har hjälpt.
Citera
2021-06-01, 19:35
Medlem
Citat:
Jag har redan provat gymmet fast tycker att alla är så himla fula i ansiktet då istället. Riktigt störande.

Vad för sorts gym tränar du på? På mitt lokala gym ser jag riktiga 10 poängare både kvinnor och män.

Hur ser en 10 poängare ut enligt dig då?
Citera
2021-06-01, 19:35
Medlem
Citat:
Jag har då börjar prova nätdejting. Problemet är att alla män är så himla fula och oattraktiva och tror att de kan få en 8-10 poängare trots att de själva ser ut som skit, alltså som 1-3 poängare.

Vad fan är det frågan om? Tror män på fullaste allvar att det räcker med att ha mycket pengar på bankkontot eller någon slags "status" och så är saken biff?

Jag skiter väl i din jävla status eller din ekonomi. Det enda viktiga är att du är snygg, tar hand om dig själv och tränar och har ett sexpack. Du kan vara hur fattig som helst bara du ser ut som en modell. Det är det enda jag bryr mig om. Du ska vara mån om att tillfredsställa mig sexuellt genom att alltid se snygg och sexig ut.

Det ska vara sexigt och hett att knulla med en man, inte äckligt eller framkalla kräkningar.

Hur tänker alla fula oattraktiva män som tror att de kan få tjejer som är mycket snyggare än dem själva? Vad för planet lever de på?

Låter snarare som att du beskriver alla under medel kvinnor som får psykbryt så fort en man dissar de.
Citera
2021-06-01, 19:44
Medlem
Citat:
Jag har då börjar prova nätdejting. Problemet är att alla män är så himla fula och oattraktiva och tror att de kan få en 8-10 poängare trots att de själva ser ut som skit, alltså som 1-3 poängare.

Vad fan är det frågan om? Tror män på fullaste allvar att det räcker att ha mycket pengar på bankkontot eller någon slags "status" och så är saken biff?

Jag skiter väl i din jävla status eller din ekonomi. Det enda viktiga är att du är snygg, tar hand om dig själv och tränar och har ett sexpack. Du kan vara hur fattig som helst bara du ser ut som en modell. Det är det enda jag bryr mig om. Du ska vara mån om att tillfredsställa mig sexuellt genom att alltid se snygg och sexig ut.

Det ska vara sexigt och hett att knulla med en man, inte äckligt eller framkalla kräkningar.

Du har svaret i ditt inlägg, snygga män och kvinnor finner man på gymmet!
Citera
2021-06-01, 19:47
Medlem
Citat:

Vad fan är det frågan om? Tror män på fullaste allvar att det räcker att ha mycket pengar på bankkontot eller någon slags "status" och så är saken biff?

Det ska vara sexigt och hett att knulla med en man, inte äckligt och framkalla kräkningar.

För att svar på din fråga: De är redan i relationer.
Sexpack/vältränad är inte motsatsen till "tjock och skabbig" finns sjukt snygga killar som är vanligttränade,,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in