Citat:
Ursprungligen postat av
Havhest
Sprøyt! TH har nektet å signere de skriftlig avhørene, fordi han ikke er enig i hvordan avhørene er referert.
Det eneste det betyr, er at i en eventuell rettsak så er det lydopptakene som gjelder. Hverken mer eller mindre.
Ifølge boken Lørenskog Mysteriet, så finnes det også noen videoer, i tilfelle det stemmer, så kan også disse brukes i en eventuell rettsak.
Alt dette maset om hvorfor ikke TH har signert er totalt uinteressant, for det betyr bare det en manglende underskrift betyr - nemlig; "Jeg er ikke enig".
Manglende underskrift av referatene fra avhørene, betyr altså bare at kun lyd og video kan benyttes.
Hva skulle ellers betydningen av en signering være?
Get over it!
Forresten...
Hva kan manglende signering bety?
Det kan selvsagt bety at TH er uskyldig, og at det aldri har forekommet lekkasjer fra taushetsbelagte avhør.
Selv om politiet har forsikret oss om at; "Politiet driver ikke med villeding".
Det gir jo ingen mening at lekkasjene kommer fra forsvarsadvokaten/TH.
Referatene fra avhørene er som hentet fra Andeby/Ankeby. Jeg mistenker at sannheten er at det er Donald som har vært til avhør. Typisk Donald, når situasjonen ikke kunne bli verre, så kunne den det likevel.
Videre gikk turen til Tulleretten osv.
Siktelse meg her og siktelse meg der - Eidsivating lagmannsrett var ikke enig.
Jeg har heller aldri forstått hva en liten dash er, sikkert bare tull det også, for den sak skyld.