Citat:
Ursprungligen postat av
DonaldTrummp
Deep State med många stora starka företag är ju det som dom som Nixter kallar vänsterblivna försvarar, Nixter förespråkar från högerkanten att makten ska vara hos folket. Top State, att staten styr är det nya höger. För oss som inte är tillräckligt pålästa blir det lätt lite rörigt. Go Freedom är regleringar från statsmakten enligt Nixter. Jag är tveksam. Spännande är det oavsett. Jag ser själv fram emot tolkningen av dom TopBallots som är Biden samtidigt som dom är republikanska DownBallots. Och då är det bara Biden som är fusk. Men även det kommer Nixter att förklara.
Stop The VoterFraud
Mike Marx
Att Texas nu jämställer Big Tech med vatten, el är ju något gott. Det har inget med var makten sitter, mer än att ingen enskild medborgare får diskrimineras vid nyttjandet. Denna ändring gör att Big Tech får en skyldighet att leverera samma tjänst till alla medborgare av anledningen att man blivit så viktig. Dessa bolag har stora fördelar sedan slutet av 90-talet som gjort att man konkurrerar ut mindre liknande tjänster samt tjänar enorma pengar, att man dessutom skall kunna stänga av användare
godtyckligt är ju inte bara märkligt utan fel. En av anledningarna till varför Flasback är viktigt, med ditt resonemang skulle man i förlägningen kunna stänga ned FB. Möjligheten att nyttja dessa tjänster blir en medborglig rättighet, ingen kan exkluderas, exempelvis
Donald Trump skall alltså kunna twittra där.
Vad gäller topp och down ballots tror jag du tolkat dessa fel. I det verkliga valet har mängder av människor röstat på Donald Trump top ballot och republikaner downballot, du har många färre dock finns dom som gjort detsamma för Biden och demokrater downballot. Tar vi bara dessa vinner Republikanerna senaten och troligen kongressen. Finns säkert såna som blandat sina röster, bland dessa har alltså Trump ökat i alla kategorier, Asiater, Svarta, Kvinnor osv i hela USA alla har alla röstat i större utsträckning än 2016 på Trump. Trump vinner valet, lätt dessutom, segermarginalen i antal röster är långt mycket större än mot Hillary, vilket är LOGISKT om man tänker längre än näsan räcker.
Trump hade ordnat lägst arbetslöshet i Historien, Ökat folks inkomster per capita mest sedan 60-talet, ökat sin popularitet bland alla folkgrupper med riktade aktiviteter so prison reform osv..
...Sen har du en jättevolym röstsedlar som enbart röstat Biden, inget annat. Detta har skett i några utvalda städer, primärt svarta, här har en enorm tsunami av Presindentröster utan något downballot lagts. Detta rent maskinellt. Det finns inte ens ett spår av att detta skett utanför dessa storstäder i Swingstates.
Skillnaden mellan mig och dig Herr Pölsa är enkel, jag är logisk du är vänster. Jag trodde aldrig på Russia Hoax, ändå avvaktade jag svaren från Mueller utredningen vilket visade sig vara den största bluffen i modern tid men möjligheten att få presentera sitt case fick man. Du vill i förväg presentera ett resultat du inte känner till, påstå att auditen inte kan sin sak även fast du inget vet osv. Detta visar bara på att du är så färgad att du inte kan ha ett öppet sinne. Tänk för en sekund om du har fel. Skall ditt snabba avfärdande få dina barn och barnbarn att växa upp i en diktatur, bara för att du inte orkade ha ett öppet sinne ? Ge det en chans, nu är Arizona på god väg att gå igenom 2.1miljoner röstsedlar om ett par hundratusen av dessa visar att Trump vann, vad händer då med vad du tycker, ärligt intresserad, är du då mer benägen att acceptera att samma fusk kan ha försiggått i ex Pennsylvania, Michigan, Wisconsin, Nevada och Georgia ?