2021-05-29, 18:21
Medlem
Emma18s avatar
Faktiskt valfusk: https://thehill.com/homenews/state-watch/555796-nj-postal-worker-admits-to-discarding-99-election-ballots-other-mail

En arbetare på USPS kastade bort 99 poströster. Med tanke på att det var poströster och vilken stat det var i var troligtvis en stor majoritet på Biden.
2021-05-29, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Menar du att du vet så lite att du inte längre vet om den ni citerade dagligen och flera gånger dagligen?

Där berättar du att du inte kan diskutera ämnet i hand, då du inte ens kommer ihåg vad det handlar om.

Och vet du vad det bästa av allt är, det är att det helt saknar betydelse om Sidney är man eller kvinna.
Undra vad den ad hominem skulle berätta för dig, inget ser det ut som, men någon tanke måste ha funnits, bara att vi aldrig kommer få reda på varför och som vanligt.

Men vart är denna Frankfurtserver?
Och varför vill dom inte prata om den längre?
Var det en lögn som ingen gick på kanske?

Ja, vi ser förändringen och där man inte längre adresserar domstolen för sina systematiska "valfusk" man fantiserar ihop.

Det gått 29 veckor nu och inget har du att visa upp mer än quacknon och dina egna fanatisera so du aldrig kvantifierar.
Så hur länge till ska vi vänta?

Det som hänt sedan valet är väl att dom rättsliga instanser som blivit involverade inte har hittat bevis för ett omfattande valfusk i inlämnade dokument och hörda vittnen. Domarna har ju dessutom ofta bett om bättre och säkrare underlag för att kunna ge ett rättssäkert utslag men sedan aldrig sett röken av varken nya dokument eller trovärdiga vittnen. Så valet har verkligen analyserats och ältats i månader med i stort sett bara en sur stank av Trumpodör som resultat.

Såg att en väljarundersökning visade på att c:a 15 % av USA:s medborgare faktiskt trodde på att man kanske måste ta till våld och upplopp för att rädda landet. Men från vad visste man nog inte. Fast att c:a 15% tror på Trumpar och troll är väl inget egentligen att oroa sig över då i så fall 85% vill ha kvar dagens demokrati även fortsatt.

Vilket som, valet är ju över för länge sedan.
2021-05-29, 22:10
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Näää men gå till alt-fascistiska Breitbart om du undrar var Nixter får viss information från (som denne senare tolkar totalt felaktigt):
https://www.breitbart.com/tech/2021/05/28/texas-gov-greg-abbott-urged-to-add-big-tech-bill-to-special-session-after-democrat-stall-tactics/

Vad detta har med valfusk att göra förstår ingen men det är ju Postat av Nixter så då är det OnT.

Deep State med många stora starka företag är ju det som dom som Nixter kallar vänsterblivna försvarar, Nixter förespråkar från högerkanten att makten ska vara hos folket. Top State, att staten styr är det nya höger. För oss som inte är tillräckligt pålästa blir det lätt lite rörigt. Go Freedom är regleringar från statsmakten enligt Nixter. Jag är tveksam. Spännande är det oavsett. Jag ser själv fram emot tolkningen av dom TopBallots som är Biden samtidigt som dom är republikanska DownBallots. Och då är det bara Biden som är fusk. Men även det kommer Nixter att förklara.

Stop The VoterFraud

Mike Marx
2021-05-29, 22:19
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldTrummp
Deep State med många stora starka företag är ju det som dom som Nixter kallar vänsterblivna försvarar, Nixter förespråkar från högerkanten att makten ska vara hos folket. Top State, att staten styr är det nya höger. För oss som inte är tillräckligt pålästa blir det lätt lite rörigt. Go Freedom är regleringar från statsmakten enligt Nixter. Jag är tveksam. Spännande är det oavsett. Jag ser själv fram emot tolkningen av dom TopBallots som är Biden samtidigt som dom är republikanska DownBallots. Och då är det bara Biden som är fusk. Men även det kommer Nixter att förklara.

Stop The VoterFraud

Mike Marx

Tyvärr kan jag inte svara då det är OT!

Men jag har kollat runt och har inte hitta något Rapporterat röstfusk i 2020 valet i USA de senaste månaderna!
Inte en enda!

Eller som Donalds egna statsadvokat W. Barr : " Inget som kan ha påverkat valet"

2021-05-29, 22:33
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Arizona Uppdatering 3

Det ryktas nu om en massiv "förändring" i händelseförloppet som kommer slå till inom några dagar (tolkar det mao som att vi ser detta innan nästa fredag).

Detta till vänsterns stora förtret.

Känns som den här helgen börjar riktigt bra. Nästa vecka blir gräs-bitar vecka för marxisterna.

Go Freedom.

AZ uppdatering:

Inget utbrett valfusk funnet enligt rykten!

Inom ett par dagar (Fredag?) så kommer eventuellt kejsarens utredning troligtvis visa att ny utredning behövs!

Nästa uppdatering kommer preliminärt om några dagar!
2021-05-29, 22:47
Medlem
DaEzzs avatar
Citat:
Ha ha. Dum eller i REM sömn välj själv.

Texas uppdatering

-Gov. Abbott kommer lägga till SB12 i Texas "special-sessions".

-SB 12 skulle beteckna Big Tech som "Common carrier" i delstaten Texas.

-En Common carrier tillhandahållar tjänster till allmänheten utan diskriminering.

- Common carriers transporterar vanligtvis personer eller gods enligt definierade och publicerade rutter, tidtabeller och efter godkännanden av tillsynsmyndigheter. Exempel Offentliga flygbolag, järnvägar, busslinjer, taxibolag, telefonföretag, internetleverantörer, kryssningsfartyg, och fungerar i allmänhet som vanliga transportföretag.

-Med andra ord, Texas håller nu på att förklara Big Tech som en Common carrier och reglera dem.

PS. När Big Tech är Common carrier kan de stämmas för censurer. Texas leder nu vägen för att bryta ned det lager censur marxisterna försökt lägga mellan sanningen och medborgare. Florida mfl lär följa..

Go Freedom.

Om det händer dvs att delstaten inför politisk översyn och reglering för sociala plattformar, så kommer naturligtvis dessa plattformar helt enkelt inte att tillhandahålla sina tjänster inom den delstatens jurisdiktion. Ungefär som var på väg att hända med Facebook i Australien fram tills dess att politikerna vek ned sig.

Dvs medborgare, politiker, företag etc i Texas kommer helt enkelt inte att ha tillgång till Facebook, Twitter och vad det nu kan vara. Mer dramatiskt än så blir det inte.

Ibland undrar jag om en del Republikanska politiker faktiskt är så pass jävla dumma i huvudet, sådana tekniska analfabeter att de helt inte fattar de här sakerna.

Dvs att om de driver igenom den här typen av lagstiftning så får det bara en enda konsekvens, och det är att medborgarna i delstaten vaknar upp en morgon och möts av "service unavailable at your geographical location" när de försöker logga in på FB och Twitter.
Senast redigerad av DaEzz 2021-05-29 kl. 22:54.
2021-05-30, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
AZ uppdatering:

Inget utbrett valfusk funnet enligt rykten!

Inom ett par dagar (Fredag?) så kommer eventuellt kejsarens utredning troligtvis visa att ny utredning behövs!

Nästa uppdatering kommer preliminärt om några dagar!
Och sen blir det Kejsarens Nya Audit 4.0. Lagom till 4 juli, väl?
2021-05-30, 22:45
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldTrummp

Stop The VoterFraud

Mike Marx

Att Texas nu jämställer Big Tech med vatten, el är ju något gott. Det har inget med var makten sitter, mer än att ingen enskild medborgare får diskrimineras vid nyttjandet. Denna ändring gör att Big Tech får en skyldighet att leverera samma tjänst till alla medborgare av anledningen att man blivit så viktig. Dessa bolag har stora fördelar sedan slutet av 90-talet som gjort att man konkurrerar ut mindre liknande tjänster samt tjänar enorma pengar, att man dessutom skall kunna stänga av användare godtyckligt är ju inte bara märkligt utan fel. En av anledningarna till varför Flasback är viktigt, med ditt resonemang skulle man i förlägningen kunna stänga ned FB. Möjligheten att nyttja dessa tjänster blir en medborglig rättighet, ingen kan exkluderas, exempelvis Donald Trump skall alltså kunna twittra där.

Vad gäller topp och down ballots tror jag du tolkat dessa fel. I det verkliga valet har mängder av människor röstat på Donald Trump top ballot och republikaner downballot, du har många färre dock finns dom som gjort detsamma för Biden och demokrater downballot. Tar vi bara dessa vinner Republikanerna senaten och troligen kongressen. Finns säkert såna som blandat sina röster, bland dessa har alltså Trump ökat i alla kategorier, Asiater, Svarta, Kvinnor osv i hela USA alla har alla röstat i större utsträckning än 2016 på Trump. Trump vinner valet, lätt dessutom, segermarginalen i antal röster är långt mycket större än mot Hillary, vilket är LOGISKT om man tänker längre än näsan räcker.
Trump hade ordnat lägst arbetslöshet i Historien, Ökat folks inkomster per capita mest sedan 60-talet, ökat sin popularitet bland alla folkgrupper med riktade aktiviteter so prison reform osv..

...Sen har du en jättevolym röstsedlar som enbart röstat Biden, inget annat. Detta har skett i några utvalda städer, primärt svarta, här har en enorm tsunami av Presindentröster utan något downballot lagts. Detta rent maskinellt. Det finns inte ens ett spår av att detta skett utanför dessa storstäder i Swingstates.

Skillnaden mellan mig och dig Herr Pölsa är enkel, jag är logisk du är vänster. Jag trodde aldrig på Russia Hoax, ändå avvaktade jag svaren från Mueller utredningen vilket visade sig vara den största bluffen i modern tid men möjligheten att få presentera sitt case fick man. Du vill i förväg presentera ett resultat du inte känner till, påstå att auditen inte kan sin sak även fast du inget vet osv. Detta visar bara på att du är så färgad att du inte kan ha ett öppet sinne. Tänk för en sekund om du har fel. Skall ditt snabba avfärdande få dina barn och barnbarn att växa upp i en diktatur, bara för att du inte orkade ha ett öppet sinne ? Ge det en chans, nu är Arizona på god väg att gå igenom 2.1miljoner röstsedlar om ett par hundratusen av dessa visar att Trump vann, vad händer då med vad du tycker, ärligt intresserad, är du då mer benägen att acceptera att samma fusk kan ha försiggått i ex Pennsylvania, Michigan, Wisconsin, Nevada och Georgia ?
Senast redigerad av Nixter 2021-05-30 kl. 22:59.
2021-05-30, 22:58
Medlem
Nixters avatar
Den försvunna databasen i Arizona.

Maricopa Board of Supervisors hävdar att Cyfirs Ben Cotton som är anlitad av Cyber Ninjas inte kan sitt jobb. Maricopa BOS vet att databasen var levererad medan Ben Cotton hävdar att han var tvungen att återskapa den och gjorde så med vittnen närvarande.

Döm själv vem Ni tror har högst trovärdighet i denna fråga, Maricopa eller Ben Cotton på Cyfir.
https://www.bitchute.com/video/tBrORZFhmrvI/
2021-05-30, 23:17
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Den försvunna databasen i Arizona.

Maricopa Board of Supervisors hävdar att Cyfirs Ben Cotton som är anlitad av Cyber Ninjas inte kan sitt jobb. Maricopa BOS vet att databasen var levererad medan Ben Cotton hävdar att han var tvungen att återskapa den och gjorde så med vittnen närvarande.

Döm själv vem Ni tror har högst trovärdighet i denna fråga, Maricopa eller Ben Cotton på Cyfir.
https://www.bitchute.com/video/tBrORZFhmrvI/

Oj Moonwalker999222:s med sina 28 visningar av ett en-minuts ihop av videoklipp gör verkligen skillnad och förklarar INTE att Ben Cotton inte förstod en Raid konfigurerad server..

EDIT: blandat ihop Cyfir med Wake TSI (de verkade vara kompetenta och har avslutat samarbetet med denna röra)
Så raderade att Cyfir verkade vara kompetenta och att de slutat. Beklagar misstaget!
Senast redigerad av 0rganet 2021-05-30 kl. 23:33.
2021-05-30, 23:34
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Ge det en chans, nu är Arizona på god väg att gå igenom 2.1miljoner röstsedlar om ett par hundratusen av dessa visar att Trump vann, vad händer då med vad du tycker, ärligt intresserad, är du då mer benägen att acceptera att samma fusk kan ha försiggått i ex Pennsylvania, Michigan, Wisconsin, Nevada och Georgia ?

Visar det sig när man gjort nyneutrala Audittar i alla USAs stater att DJT vann presidentvalet 2020 så kommer jag att släppa fram honom som president igen. Jag har inga problem med det. Däremot måste det utredas vem som fuskat inte bara att det gjorts om så skulle vara fallet. Jag tycker även att DJT ska öppna plånboken och betala 100 miljoner till den visselblåsare som blåser.

Stop The GOPish VoterFraud

Mike Pensé
2021-05-31, 00:02
Avslutad
Citat:

Skillnaden mellan mig och dig Herr Pölsa är enkel, jag är logisk du är vänster. Jag trodde aldrig på Russia Hoax, ändå avvaktade jag svaren från Mueller utredningen vilket visade sig vara den största bluffen i modern tid men möjligheten att få presentera sitt case fick man. Du vill i förväg presentera ett resultat du inte känner till, påstå att auditen inte kan sin sak även fast du inget vet osv. Detta visar bara på att du är så färgad att du inte kan ha ett öppet sinne. Tänk för en sekund om du har fel. Skall ditt snabba avfärdande få dina barn och barnbarn att växa upp i en diktatur, bara för att du inte orkade ha ett öppet sinne ? Ge det en chans, nu är Arizona på god väg att gå igenom 2.1miljoner röstsedlar om ett par hundratusen av dessa visar att Trump vann, vad händer då med vad du tycker, ärligt intresserad, är du då mer benägen att acceptera att samma fusk kan ha försiggått i ex Pennsylvania, Michigan, Wisconsin, Nevada och Georgia ?

Hahaha du logisk? Du har haft fel från dag ett and counting Sen var det ju logiskt enligt dina mått att tro på raid i Frankfurt, skjutningar hit och dit, påhittade domstolar och inbördeskrig

Vilken pajas du är

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in