Citat:
Ursprungligen postat av
flytandelycka
Haha han är ett typexempel på en person vars yttre lurar folk att tro att han har något innanför pannbenet.. Hade han inte gömt sig bakom de tjocka bågarna, frillan och kostymen hade han aldrig fått någon tv-tid alls!
Martin Åslund?
Jag skulle hävda att det är precis tvärtom.
Han ser ut som en Stureplan-brat och anglofil som typ bara kollar på toppmatcherna i Premier League för att kunna hänga med i fotbollsdiskussionerna under lunchrasterna.
Men han är en riktig fotbollsnörd som uppenbarligen följer Serie A och La Liga, vilket för mig som Calcio-fantast känns rätt skönt att se eftersom svenska och brittiska fotbollsstudion ofta hämtar in oseriösa personer som fejkar intresse och koll på italiensk fotboll.
Hans taktiska analyser är inte i nivå med en Michael Cox, men det mesta han säger är sunt. Han är behaglig att lyssna på.
Bojan däremot är en pajas som levererar floskel efter floskel och tycks mest vara ute efter att bli en meme eller trend på Twitter. En riktig tryhard. Jag skäms för hans skull när man hör honom prata.
Ola är en riktigt bra programledare som jag hoppas få se i C More-studion i höst. Han ger starka narcissist-vibbar, men de är skickligast socialt.