2021-05-30, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Jeg har faktisk forståelse for at Holden fraråder han å stille i avhør.
Ja, her har visst Holden hatt hendene fulle.
Citera
2021-05-30, 01:37
Medlem
Citat:
Hver gang det kommer sånne drypp så blir det helt stille fra TT, inntil en eller annen kommer på en alternativ vinkling.

Godt eksempel på alternativ vinkling.
Tar du det som en selvfølge at alle brukerne har lest boken?
Var i min lokale bokhandel igår, og de hadde ennå ikke fått inn denne boken.
Citera
2021-05-30, 06:05
Medlem
Citat:
Floriss ser kjærlighet der andre ser pur ondskap.
Ektepakten var også en kjærlighetserklæring. Hun slapp nå unna det store ansvaret med å eie fellesboligen opparbeidet under ekteskapet. Hun måtte riktignok ordne med håndtverkere på et hus hun ikke eier, men det var også en kjærlighetserklæring. Aeh fikk da gjenopplevd minnene om da hun var huseier. Det var også rett å rimelig at aeh betalte husleie, måkte snø etc siden hun var så heldig å lure fellesbolig over på th mot å få båndlagt hele 200.000 når hun ble gammel og syk. Aeh så fram til disse kjærlighetspengene, men ble tilfeldigvis drept av en helt ukjent kidnapper før th kunne utbetale de. Nå trenger hun ikke pengene. Th på sin side trenger de sårt til salt i grøten. Hilsen en i tt-gjengen.
Citera
2021-05-30, 06:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Loket rundt i noen gamle poster i denne tråden, og fant følgende...

https://www.youtube.com/watch?v=VnFC-s2nOtI&t=183s

Ganske fin stemmesimulering.
Det er vanskelig i en samtale som varer i 10 minutter. Langvarig interaksjon er sikkert krevende.
Citera
2021-05-30, 08:27
Medlem
Citat:
Det er flere typer medisin som kan framkalle vrangforestillinger, bla sovemedisin.

Det var det første jeg også tenkte. Historien i seg selv er spesiell, men det blir vanskelig for andre enn de som mener TH er gal, å finne et formål med historien. Et pistolfunn på Langvannet, kan like godt peke mot TH som alle andre. Og Langvannet måtte uansett gjennomsøkes, så det ble ikke rare villedingen.
Citera
2021-05-30, 09:29
Medlem
Citat:
Hver gang det kommer sånne drypp så blir det helt stille fra TT, inntil en eller annen kommer på en alternativ vinkling.
TT var nok ute og koste seg i en fantastisk sommerkveld og natt.
Herlig å være ute med venner etter en så lang nedstengning.

De kommer nok innom i ny og ne, selv skal jeg på båttur så du vinner nok i dag også.
Citera
2021-05-30, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ittno
Edit: Hadde faktisk ikke hørt om den saken. Interessant. Jo mer jeg leser om og hører siste nye, jo mer tenker jeg kryptosporet kan oppklares. Tror de også prøver lokke noen til å komme med informasjon mot strafferabatt.
Dusør apropo, er kanskje ikke så tillitvekkende, forutsetningene som gis for at det kan utbetales. Men han hadde kanskje ikke noe annet valg.
Hvorfor forsøkte de ikke gjøre en deal med RU som helt tydelig har vært en ufrivillig brikke i det hele ?
Citera
2021-05-30, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Hvorfor forsøkte de ikke gjøre en deal med RU som helt tydelig har vært en ufrivillig brikke i det hele ?
ufrivillig. Han er jo stormanns- og pengegal.
Citera
2021-05-30, 09:55
Medlem
Monsens avatar
Citat:

... Kanskje de har en deal?
Citera
2021-05-30, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Apropos, det er noen som har vært veldig stille siden VG kom med krypto/dashoppdateringen.

Ikke at det ikke kan være tilfeldig, men...
Tror nok dashoppdateringen er et nytt blindspor. Vi snakker om RU som drev med utvinning av krypto valuta og ville utvide gjennom å lage en krypto valuta fabrikk. Som i den forbindelse kom i kontakt med TH (hvalen) og GM som trolig også drev med utvinning av krypto valuta. Dash kan derfor være en krypto valuta GM selv har utvinnet ikke kjøpt.

Nei, løsningen er å gjøre en deal med RU og på den måten få mere informasjon. Han var ufrivillig midt i smørøyet og vet mer enn han sier.
Citera
2021-05-30, 10:01
Medlem
Citat:
Jeg tror RU er redd. Det kan jo være politiet har prøvd å få til en deal. Her vet vi igrunnen ingenting.
Det jeg nå får inntrykk av, er at det skal godt la seg gjøre at han ikke har fått med seg at han har laget et opplegg for bortføring.
I motsetning til deg, er jeg ikke så sikker på at vi har med en ukjent bakmann/GM å gjøre.
Citera
2021-05-30, 10:10
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Det er vanskelig i en samtale som varer i 10 minutter. Langvarig interaksjon er sikkert krevende.

Ja, det låter nok mistenkelig statisk hvis man skal holde på så lenge.
Er nok ikke så lett å lure folk som kjenner en stemme godt.

Men kunne det kanskje teoretisk sett vært mulig å overbevise en
veldig trøtt TEH i ca. 92 sekunder? Har politiet ettergått muligheten
for at 9:14-samtalen i teorien kunne vært falsk? Det kunne jo virke
som om det var litt usikkerhet rundt den, da tidslinjen ble offentliggjort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in