2021-05-26, 07:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ritva2
Kan tänka mig att Kajutan och Bunkern
Luktar det som för kallades att lukta karl?
Eller drängstuga.
=doften av gammal fylla svett och Fis.
Borde vara gränsfall på djurplågeri att släppa in hundstackaren där? 😂

Det har du rätt i. Den kanske vägrade att gå in ?
Citera
2021-05-26, 07:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ritva2
Hur går det med oraklets båt?

Han så ju ngt drygt typ att inte för det angår någon så skulle båten komma snart!

Det är som vanligt att pissa på lärjungarna.

Som verkligen kämpat för hans båt.
På riktigt vilket svin han är mot dem som skänker pengar.

Ja han är ett praktsvin. Och lärjungarna låter sig villigt pissas på.
Citera
2021-05-26, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AwakeAsFuck
Ja han är ett praktsvin. Och lärjungarna låter sig villigt pissas på.

Jasså sa han så?-att det inte angår någon.
Hur ska han ha det egentligen?
Ena dagen så tiggs det för att betala skulderna till kfm så att HB kan lägga båteländet i blöt igen,nästa dag så har ingen med det att göra.
Men i.o.f har han rätt!
Det är verkligen bara hans privata problem,felet han gjorde var att blanda ihop hans frihetsschämparkanal med hans privata skulder,det var då många började ifrågasätta hans omdöme på riktigt.
Det avslöjar en hel del om honom som person.
Hur han överhuvudtaget kan få en skatteskuld till någonting annat än hans privata ensak är för mej en gåta.
Som om det vore en mänsklig rättighet att ha en båt som sommarbostad.
Beteende som en barn.
Senast redigerad av Kho71 2021-05-26 kl. 09:30.
Citera
2021-05-26, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kho71
Jasså sa han så?-att det inte angår någon.
Hur ska han ha det egentligen?
Ena dagen så tiggs det för att betala skulderna till kfm så att HB kan lägga båteländet i blöt igen,nästa dag så har ingen med det att göra.
Men i.o.f har han rätt!
Det är verkligen bara hans privata problem,felet han gjorde var att blanda ihop hans frihetsschämparkanal med hans privata skulder,det var då många började ifrågasätta hans omdöme på riktigt.
Det avslöjar en hel del om honom som person.
Hur han överhuvudtaget kan få en skatteskuld till någonting annat än hans privata ensak är för mej en gåta.
Som om det vore en mänsklig rättighet att ha en båt som sommarbostad.
Beteende som en barn.

Du har helt rätt!

Ingen här skulle bry sig om hans privata skulder osv.
Om han inte lagt ut sina filmproduktioner.
Där han tigger pengar och skyller allt på andra.

Väntar bara på att Morran ska dyka upp och hjälpa bubbisen.😊
Citera
2021-05-26, 10:35
Medlem
Ja, det är verkligen ett exempel på en av verklighetens svar på Morran. Han är också en sådan stereotyp som lätt hade förekommit i engelska serien ”Kronofogden knackar på”.

Hade någon av hans följare som swishat honom krävt insyn, så hade inte omöjligt den personen också varit ett troll i hans ögon. Om det nu är som ni andra har skrivit, att han inte vill redovisa.

Nej, hela denna och närliggande kanaler sammanfattas av mig som en samling ”patriotiska” rättshaverister.....

(Jag stödjer inte experimenten eller vansinniga behandlingarna, men det är bedrövligt att psykvården reformerades. Anstalter som gamla Beckomberga är väl behövda idag).
Senast redigerad av Skubzundstuds 2021-05-26 kl. 10:40.
Citera
2021-05-26, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skubzundstuds
Ja, det är verkligen ett exempel på en av verklighetens svar på Morran. Han är också en sådan stereotyp som lätt hade förekommit i engelska serien ”Kronofogden knackar på”.

Hade någon av hans följare som swishat honom krävt insyn, så hade inte omöjligt den personen också varit ett troll i hans ögon. Om det nu är som ni andra har skrivit, att han inte vill redovisa.

Nej, hela denna och närliggande kanaler sammanfattas av mig som en samling ”patriotiska” rättshaverister.....

(Jag stödjer inte experimenten eller vansinniga behandlingarna, men det är bedrövligt att psykvården reformerades. Anstalter som gamla Beckomberga är väl behövda idag).

Åsikterna och ämnena ändras allteftersom alkoholhalten ändras i blodet.
Ibland kör han nyktra "nyheter" ,och ibland i fyllan så kommer tuggat om hans båt,kordinerade marockanattacker m.m
För hans eget bästa så borde han låsa in mobilen i bunkern(betongkörka) om han ska kröka i friggeboa.
Bättre göra som normalt folk och ringa och störa polare i fyllan.Fast nu är mobilen I betongkyrkan,fan också!
Senast redigerad av Kho71 2021-05-26 kl. 12:12.
Citera
2021-05-26, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kho71
Åsikterna och ämnena ändras allteftersom alkoholhalten ändras i blodet.
Ibland kör han nyktra "nyheter" ,och ibland i fyllan så kommer tuggat om hans båt,kordinerade marockanattacker m.m
För hans eget bästa så borde han låsa in mobilen i bunkern(betongkörka) om han ska kröka i friggeboa.
Bättre göra som normalt folk och ringa och störa polare i fyllan.Fast nu är mobilen I betongkyrkan,fan också!

Alla blir visst också enligt HB magnetiska vid vaccinering,det bevisar (ej långsökt alls) att det ingår ett nanoship i vaccinet enligt HB.
Se där vad man lär sig!,höjer verkligen nivån på alternativ media.
Citera
2021-05-26, 13:32
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Det skulle inte förvåna mig det minsta om HB, i det tysta, vaccinerat sig. Skulle det läcka skulle han dra något med: "Alla röjdykare får skador på...livsviktigt, läkaren tvingade mig i princip" etc...
Citera
2021-05-26, 14:01
Medlem
Det känns som att Håkan ofta sitter och läser sina nyheter från ett papper eller telefonen numera, precis det som han hackat ned på mainstream över, men det blir så när man inte har något eget att komma med utan han sitter bara och läser andra "journalisters" arbete.
Citera
2021-05-26, 14:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Det skulle inte förvåna mig det minsta om HB, i det tysta, vaccinerat sig. Skulle det läcka skulle han dra något med: "Alla röjdykare får skador på...livsviktigt, läkaren tvingade mig i princip" etc...
+1 på den. Skulle inte förvåna mig det minsta.
Citera
2021-05-26, 14:13
Avslutad
Jag roade mig med att googla lite på Populisterna och Mytomanen är ju Vice Ordförande. Även token Fritijof Persson är med samt Henning Witte. Vilket gäng

Här sjunger mytomanen vallåten 2017.

https://www.youtube.com/watch?v=ItsmCIZbQiw&t=28s

Vice ordförand och förste mytoman. Med hockeyfrilla och en kortis om Populisterna.

https://www.youtube.com/watch?v=DddavZaK5Tk

"PK Jonas" om populisterna. https://www.pkjonas.se/etikett/populisterna/

STYRELSEN

Ordförande och Partiledare
A. Mikael Eriksson, Uppsala

Vice Ordförande
S. Håkan Bergmark, Stockholm

Officiell Talesperson
Henning Witte, Stockholm

Ledamot
Johan Holmgren, Södertälje

Ledamot
Fritjof Persson, Sorsele

Ledamot
Artur Jedger, Stockholm
Citera
2021-05-26, 16:01
Medlem
TrotylHasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AwakeAsFuck

STYRELSEN

Ledamot
Fritjof Persson, Sorsele

Synd att dom plockat bort Fritjof Persson från Youtube. Dock finns Fritjofs klassiker om förhudskontroll på Bitchute.

https://www.bitchute.com/video/D00jiQju2hhe/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in