2021-05-23, 22:42
Medlem
pittbrads avatar
@Pellen0

Ok, då vet jag. Väldigt tacksam för info och svar.
Mvh och ta hand om dig.
Citera
2021-05-25, 06:37
Medlem
Jag är väldigt sugen att träffa Rosé Scorpion i Stockholm, är det nån som träffat henne?
Jag läste de 4 recensioner som finns på st och funderar på om de är för bra för att vara på riktigt.
Citera
2021-05-25, 11:16
Medlem
pittbrads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellen0
@pittbrad
Jag har träffat kingukorv/kingukiwii flera gånger. Hon är trevlig, vacker och bra på det hon gör. Rekommenderas. Dock är hon lite strulig. Någon drog finns med i bilden men tror inte det är heroin. Har träffat henne till och från i flera år

Tack för info Pellen0
Mvh
Citera
2021-05-25, 17:26
Medlem
Hej

Någon som träffat Lana från RS ? Mogen dam med tunga bröst : )

Kan tipsa om gyllene på RS, riktigt trevliga besök ; )
Citera
2021-05-25, 20:51
Medlem
Jaggermeisters avatar
Träffade en tjej idag från ST, från Tjeckien. Betalade 1500 för 30min, kommer efter 15. Sen så klär vi på oss o jag går..

Asså bruden är 10p till utseendet, men känns ju sådär haha vafan.. Hade kunnat pröjsa för 15min då ju.

Är det så de funkar eller? Kan man inte ligga i sängen efter å typ bara smaka varandra? Måste jag säga det rakt ut? Trodde de var en självklarhet, men hon började klä på sig o hålla på med luren 😂

Hjälp en nybörjare på detta 😂
Citera
2021-05-25, 20:56
Medlem
swedsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Träffade en tjej idag från ST, från Tjeckien. Betalade 1500 för 30min, kommer efter 15. Sen så klär vi på oss o jag går..

Asså bruden är 10p till utseendet, men känns ju sådär haha vafan.. Hade kunnat pröjsa för 15min då ju.

Är det så de funkar eller? Kan man inte ligga i sängen efter å typ bara smaka varandra? Måste jag säga det rakt ut? Trodde de var en självklarhet, men hon började klä på sig o hålla på med luren 😂

Hjälp en nybörjare på detta 😂

man har tid till skott kommer sedan ska man ut och lämna över till nästa kund men visst lite mys kan ju vara trevligt om hon är fin
Citera
2021-05-25, 21:02
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swedster
man har tid till skott kommer sedan ska man ut och lämna över till nästa kund men visst lite mys kan ju vara trevligt om hon är fin
Är de så de funkar fast jag pröjsar för 30min? Fan va dåligt 😂
Citera
2021-05-25, 21:18
Medlem
Nån som har nåt att säga om Kimberly?
Citera
2021-05-25, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benka69
Nån som har nåt att säga om Kimberly?
toppen tjej..
Citera
2021-05-26, 09:24
Medlem
Citat:

Låter inte så trevligt. Jag skulle undvika någon som tar emot kunder på löpande band.
Får bilden av någon ligger inlåst med en madrass och blir uthyrd hela dagarna.
Citera
2021-05-26, 11:08
Medlem
swedsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stopcock
Låter inte så trevligt. Jag skulle undvika någon som tar emot kunder på löpande band.
Får bilden av någon ligger inlåst med en madrass och blir uthyrd hela dagarna.
Nej det gör det inte men de solotjejer som finns väljer ju själva hur mycket dom vill jobba,trafficking tjejer lever inger roligt liv men vem som är vem kan jag inte skilja på
Citera
2021-05-26, 16:59
Medlem
Citat:
Nej det gör det inte men de solotjejer som finns väljer ju själva hur mycket dom vill jobba,trafficking tjejer lever inger roligt liv men vem som är vem kan jag inte skilja på
Om de väljer att hålla på så skulle det ändå vara för sjabbigt för mig. Om någon tvingas är det ju bara tragiskt. Borde man inte märka om det är trafficking i den bemärkelse vi vanliga pratar om?
Det måste dra till sig uppmärksamhet när det är sådant spring i lägenheten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in